quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Wat spannend!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
Goed gedaan Greys![]()
Willen jullie morgen even meeduimen dat de uitslag van de buikscan van mijn man goed is ,ikben zenuwachtiger dan hij dus ik ga maar proberen te slapen dan is het sneller morgen
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompje
Ik ben even nieuwsgierig...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
Same old same old.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee.
En ik ben trots op Greys![]()
Hoe gaat het met je voet Qwea?
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?quote:
Nou ja, ik zit in het gips... dus 100% zeker weten doe ik het niet, maar bij het gebruiken van de pees bij het uit willen rekken 's morgens is het niet zo grappig. Heb wel het idee dat het onderste deel qua pijn weg is, dus rond de enkel, maar daarboven zit nog een deel. Volgens mij is daar ook geen nettoyage van gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?
quote:
ik vanaf het begin al, heb mn ziggodomekaartje alquote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben Jason fan en deze kende ik niet![]()
Indaha, ik ga duimen!
pre-prefansale, staplaats zaal is in mijn pocketquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Huh, Ziggodome gaat pas vrijdagochtend in de verkoop toch?![]()
Ik wil namelijk ook heeeeeel erg graag, maar ik moet vrijdagochtend werken en kan dan niet bellen dus ik baal al gigantisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |