Klinkt interessant. Ik moet binnenkort ook een nieuwe foon en ben er best zuinig op. Waar heb je die deal afgesloten?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
Ja, daarom. En ik heb wel na gevraagd wat acceptabel is bij inleveren en gebruikerssporen zijn geen probleem. Als hij maar aan kan en de basisfuncties het nog doen (bellen, sms'en, internet).quote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ok, maar na 2 jaar is n telefoon wel op ook (en ik laat m niet vallen) maar goed dat was na mijn overstap pas die nieuwe constructie
HIquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ik moet binnenkort ook een nieuwe foon en ben er best zuinig op. Waar heb je die deal afgesloten?
Da's mooi, dat zit ik nu ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik heb wel na gevraagd wat acceptabel is bij inleveren en gebruikerssporen zijn geen probleem. Als hij maar aan kan en de basisfuncties het nog doen (bellen, sms'en, internet).
Daarnaast mocht hij kapot gaan door een fabrieksfout is reparatie gratis en krijg ik een leentoestel binnen vier uur, mocht er schade zijn door mijn eigen fout, dan ben ik daarvoor verzekerd. Mocht hij gestolen worden, dan heb ik pech en betaal ik 30 euro bovenop 15% van de nieuwprijs.
[..]
HI.
Klopt. Daarom wil ik ook niet weg bij HI, ondanks dat ze vaak net ietsje duurder zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi, dat zit ik nu ook.Ik houd niet zo van KPN maar ze hebben wel de beste ontvangst en dat vind ik belangrijk.
In het buitenland kan je toch een andere provider kiezenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit al 15 jaar bij HI. Eerst KPN maar toen ik een abo nam werd het HI. Prima ontvangst behalve in India toen konden mensen met Ben gewoon bellen en ik had 3wk geen ontvangst.
Daar niet ik kreeg pas in Delhi weer iets op mijn foon. evenals de rest met kpn/hiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In het buitenland kan je toch een andere provider kiezen
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjaja je wilde gewoon chickies hosselen en nu deins je terug.
Schoonmaken is ook al zinloos, dag later is het weer viesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi
Waarom is het altijd zo dat ik vol goede moed begin aan het huishouden en dan als ik er helemaal klaar mee ben het nog meer een troep is dan toen ik begon
Omdat je eerst troep moet maken voor je het op kan ruimenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi
Waarom is het altijd zo dat ik vol goede moed begin aan het huishouden en dan als ik er helemaal klaar mee ben het nog meer een troep is dan toen ik begon
Whehe dit doet me denken aan het kleine speeltje dat ik bij de tandarts kreeg vroeger nadat ik op controle was geweest als klein jochiequote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHH en ik kreeg een koelkastmagneet en een knuffelpelikaan omdat ze me stoer vonden![]()
Normaal krijg je de pelikaan pas na 5 keer doneren.
ik moest ook in de stoel blijven drinken, zal wel beetje standaard zijn bij n eerste keer doneren maar superstoerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Memento, wat goed van je vader!
Zo, bloeddonorgebeuren overleefd
Bloedgroep B positief, schijnt vrij weinig (in verhouding dan uiteraard) voor te komen. Dus ik zal minder vaak worden uitgenodigd om bloed te geven. Je kunt echter wel gebeld worden of je direct bloed kunt komen geven als er iemand is die dat juist wel nodig heeft, is me uitgelegd.
Vingerprik weer gehad, van de zenuwen deze keer niet op HB gelet wat het nou was. Bloeddruk nog hoger dan de vorige keer (142-94 oid) maar dat was van de zenuwen ook.
Oh en ik heb op de mevrouw gebloed![]()
![]()
Maar daar kon ik niets aan doen. Bij de vingerprik kwam er normaal een druppeltje, maar bij mij liep het gewoon hard van mijn vinger af, op de papieren en op de hand van de mevroi. Oops...
Daarna het echte prikken. Uitgebreide uitleg gehad, ik kreeg ook speciaal de mevrouw van de vorige keer weerZe zou mij niet prikken maar had geruild met iemand omdat ze nog wist dat ik zo bang was vorige keer. Naald was wel stuk dikker dan vorige keer en daardoor ook wel wat pijnlijker. Ik moest daarna mijn arm strekken maar dat ging niet, dat deed meer pijn dan wanneer ik hem iets gebogen hield, dus dat mocht ik uiteindelijk zo houden. En alsnog - ondanks de niet ideale armpositie - ging het supersnel. Ik moest niet te vaak naar die zak kijken, want dat vond ik een pietsie misselijkmakend, hoeveel er uiteindelijk in komt.
Niet flauw gevallen. Een jongen twee stoelen links van me wel. Tenminste, ik hoorde "meneer, niet in slaap vallen he???" en hij lalde nogal dronken-achtig (was ie niet) dat ie niet sliep maar een beetje suf was. Zijn ogen vielen dicht, dus die trok het wat minder.
Ik werd wel wat suf en een beetje moe, maar ik heb me niet slecht gevoeld. Moest daarna wel wat langer blijven liggen in de stoel dan de rest, kreeg wat drinken nog terwijl ik in de stoel lag (anderen mochten dat in een andere ruimte doen) omdat ik nogal wit was weggetrokken. Maar ik heb gewoon liggen mobiel facebooken dus viel me echt wel mee
En daarna krijg je niet een plakkert zoals bij de testbuisjes, maar een vrij strak verband dat 2 uur minimaal moet blijven zitten. Toen opgestaan en in andere ruimte nog wat gedronken en toen ging ik zo trillen dat ik de verpakking van mijn stroopwafel niet eens open kreegTien minuten later was het gebibber over en kon ik gewoon naar huis rijden.
Ik heb ook nog prikfoto's, maar die heb ik expres niet op FB gedaan omdat Multi dat niet trekt.
Goed van mij he Multi
Doe ze straks wel even onder een spoilert.
OHHHHHHHHHH en ik kreeg een koelkastmagneet en een knuffelpelikaan omdat ze me stoer vonden![]()
Normaal krijg je de pelikaan pas na 5 keer doneren.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Wat spannend!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
Goed gedaan Greys![]()
Willen jullie morgen even meeduimen dat de uitslag van de buikscan van mijn man goed is ,ikben zenuwachtiger dan hij dus ik ga maar proberen te slapen dan is het sneller morgen
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompje
Ik ben even nieuwsgierig...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
Same old same old.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee.
En ik ben trots op Greys![]()
Hoe gaat het met je voet Qwea?
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?quote:
Nou ja, ik zit in het gips... dus 100% zeker weten doe ik het niet, maar bij het gebruiken van de pees bij het uit willen rekken 's morgens is het niet zo grappig. Heb wel het idee dat het onderste deel qua pijn weg is, dus rond de enkel, maar daarboven zit nog een deel. Volgens mij is daar ook geen nettoyage van gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?
quote:
ik vanaf het begin al, heb mn ziggodomekaartje alquote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben Jason fan en deze kende ik niet![]()
Indaha, ik ga duimen!
pre-prefansale, staplaats zaal is in mijn pocketquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Huh, Ziggodome gaat pas vrijdagochtend in de verkoop toch?![]()
Ik wil namelijk ook heeeeeel erg graag, maar ik moet vrijdagochtend werken en kan dan niet bellen dus ik baal al gigantisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |