Ze slaapt amper. Steeds een kwartiertje of zo en dan schrikt ze wakker en begint weer met herrie maken. Echt heel zieligquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Slapen krolse katten niet?![]()
En hoe lang duurt het ongeveer nog, dat gekrols?Sterkte
![]()
Will doquote:En over je afspraak en over hoe het zit met dat baasje van je opdrachtgever, dat moet je me vanavond (als je wilt) na het bloed geven nog maar even uitleggen, ben benieuwd
Ja, ej, ik zou Krees dágen lang krols laten rondlopen zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las krols Kreesje, en omdat je wel eens Krees genoemd wordt moest ik keihard lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Maes het volgende:
[quote]Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
enneuh had ik al verteld dat mn pa een bikkel is? donderdag bypass, zaterdag van ic, gister naar huis gekomen omdat ie in zkh al de trap op en af ging? en vandaag zelfs 2 rondjes buiten gelopen
normaal is t 10 tot 14 dagen zkh na deze operatie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je Pa is een bikkelquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
enneuh had ik al verteld dat mn pa een bikkel is? donderdag bypass, zaterdag van ic, gister naar huis gekomen omdat ie in zkh al de trap op en af ging? en vandaag zelfs 2 rondjes buiten gelopen
Eerder malaise dan migraine geloof ik. Gaat wel weer over! Voel jij je weer beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies weer migraine? ik had gisteren ook een lichte aanval maar dat komt door het weer en de lucht op mijn werk.
He wat goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien zijn ze allemaal HIquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het vandaag zo godsonmogelijk om een medewerker van HI aan de telefoon te krijgen?
Ja maar ik heb vandaag wel gevraagd of het andere raam gemaakt kan worden. 31ll en 1 raam dat open kan is wel weinig. En ik merk dat toch wel en ik moet meer drinkenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerder malaise dan migraine geloof ik. Gaat wel weer over! Voel jij je weer beter?
quote:
Is het gelukt met douchen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het vandaag zo godsonmogelijk om een medewerker van HI aan de telefoon te krijgen?
Ik stond als Hitler in de douchequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond als Hitler in de douche. Arm omhoog en vooruit zodat hij niet nat zou worden en zo
.
een leasetoestel ja?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..].
Vrijdag wordt m'n Galaxy Note afgeleverd. 23,00 in de maand, BAM
!
Hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond als Hitler in de douche. Arm omhoog en vooruit zodat hij niet nat zou worden en zo
.
Jup. Ik ben zo zuinig op m'n telefoons dat dat prima kan. Daarbij heb ik hem ook verzekerdquote:
Ja, dus ik wilde shampoo op m'n hoofd doen, pleurt de dop eraf en had ik m'n hele kop onder de shampooquote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaGelukkig heb je je andere hand nog
ja dat kan prima maar dan moet je m uiteindelijk terug geven of afkopen toch ofzo? nieuwe constructiequote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik ben zo zuinig op m'n telefoons dat dat prima kan. Daarbij heb ik hem ook verzekerd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus ik wilde shampoo op m'n hoofd doen, pleurt de dop eraf en had ik m'n hele kop onder de shampoo.
Echt, Samzz met een hand is niks waard.
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat kan prima maar dan moet je m uiteindelijk terug geven of afkopen toch ofzo? nieuwe constructie
nee ok, maar na 2 jaar is n telefoon wel op ook (en ik laat m niet vallen) maar goed dat was na mijn overstap pas die nieuwe constructiequote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |