Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Slapen krolse katten niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deel al een aantal nachten een beperkte ruimte met een krolse Keesje, dus slapen komt er niet echt van. En ik had vanmorgen een vrij belangrijke en intensieve afspraak, dus ik ben redelijk uitgeblust nu en dus heb ik inderdaad een knallende migraine-koppijn. Maar het is het allemaal waard. Keesje komt er wel weer doorheen en hoewel ik het baasje van mijn opdrachtgever van streek heb gemaakt, ben ik ook over vanmorgen best gelukkig.
Me toooooo en Greysie succes met bloedgevenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slapen krolse katten niet?![]()
En hoe lang duurt het ongeveer nog, dat gekrols?Sterkte
En over je afspraak en over hoe het zit met dat baasje van je opdrachtgever, dat moet je me vanavond (als je wilt) na het bloed geven nog maar even uitleggen, ben benieuwd
Volgens mij worden de mensen daar op hun liefheid en begrijpendheid aangenomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Me toooooo en Greysie succes met bloedgevenIk hoop voor je dat de lieve begrijpende mevrouwen er weer zijn
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las krols Kreesje, en omdat je wel eens Krees genoemd wordt moest ik keihard lachen.
daar zorgt mama wel voorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je vader M-M, maar kijkt hij wel uit dat hij niet teveel ineens doet .
Nogmaals succesquote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Ik kan er tot 20 uur aankomen.
Wilde al gegeten hebben, maar ik wacht nog steeds op S met eten![]()
Nog vijf minuten en ik ga wel zelf eten, anders haal ik het allemaal niet.
Ow, daar issie. Etuh en dan bloeden
Zooo! Mooi en goed nieuws en nu lekker thuis uitrustenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
enneuh had ik al verteld dat mn pa een bikkel is? donderdag bypass, zaterdag van ic, gister naar huis gekomen omdat ie in zkh al de trap op en af ging? en vandaag zelfs 2 rondjes buiten gelopen
normaal is t 10 tot 14 dagen zkh na deze operatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |