HI.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waaaar? link? Ik zoek ook nog een nieuwe telefoon met abonnement.. heb nu prepaid
whut!! jij een echt kaartje? geen e-ticket?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil n echt kaartjemaar kijk ff in je ticketmasteraccount wss staat daar al n pdfje in
ik durfde er niet om te vragen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ik hoefde niet eens zelf te youtuben, dat werd voor me gedaan.
voor jason welquote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Partingglass het volgende:
[..]
whut!! jij een echt kaartje? geen e-ticket?
@samzz ik moest ook even youtube voor ik het wist...
wow! ik ben onder de indrukquote:
Jaaaaaaaa ik ben al zo lang fan (nou ja dat weten jullie wel, hoe vaak ik hier al een clipje heb gespamdquote:
pff amateurquote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ben al zo lang fan (nou ja dat weten jullie wel, hoe vaak ik hier al een clipje heb gespamd![]()
) maar nog nooit in het eggie gezien EN NU GAAT HET GEBEUREN!!!
Nou ik ben niet zo van de mensenmassa's normaal zeg maarquote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pff amateur8e keer wordt t hier
en dan ga e naar ziggodome 16/000 manquote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo van de mensenmassa's normaal zeg maar![]()
![]()
![]()
Dus daarom heb ik ook geen staanplaatsen genomen. Maar op rij 1 van het vak voel ik me helemaal goed en veilig en ga ik enorm genieten
Mwahhhhhquote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Ey Krees, ben je al krols
Ik ben zó trots op jou! Echt![]()
Ik heb Gelredome ook overleefdquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan ga e naar ziggodome 16/000 manis paradiso beter of de melkweg
Bloed geven is niet zo bijzonder. Maar een grote angst facen des te meer. Dus dáárom ben ik trots op je. Dat heb je gewoon erg goed gedaan. Moedig ende stoerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Mwahhhhh
Ik voel me een pietsie een idioot omdat het voor veel mensen zo'n heel normale zaak is, dat bloedgebeuren. Maar die dame daar zei ook dat ik heel trots op mezelf mag zijn. "Ben je nu niet HEEL trots??? Moet je zijn hoor!!"
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bloed geven is niet zo bijzonder. Maar een grote angst facen des te meer. Dus dáárom ben ik trots op je. Dat heb je gewoon erg goed gedaan. Moedig ende stoer
Tof dat je dit doet. Echtquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielen![]()
Nu alleen nog een beetje vertraagd gevoel. Maar ik denk dat ik over een paar maanden wel weer durfDan ben ik die naald vergeten
Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreestquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielen![]()
Nu alleen nog een beetje vertraagd gevoel. Maar ik denk dat ik over een paar maanden wel weer durfDan ben ik die naald vergeten
Krees, de razende riepoorterquote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Ze wilde een doekje over mijn arm leggen zodat ik de naald niet hoefde te zien, maar ik zei 'nee doe maar niet hoor, ik moet er nog een foto van maken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |