Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kreeg dat zakje met bloed vast na mn donatie, zo'n zakje met warme rode vloeistof, dat was raarwel leuk raar
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.
Zo'n warme zachte zak bloed, huuuu
Even foto's uploadenEn ja, in spoilert. En NEE MULTI, niet klikken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word dus nu serieus onpasselijk als ik die bovenste foto zie![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Awwwwwwwwwww de Keesquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Het is zo'n geweldig leuk poesjequote:
Ze heeft het vast ook leuk gehad met jouquote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vergat foto's te maken van het punt toen ik over die lieve mevrouw heen aan het bloeden was bij de vingerprikAlles over de papieren en haar handen. WTF, vorige keer kwam er een braaf druppeltje uit, nu liep het zo van mijn hand af. Ze ging daarna ook heel braaf haar handen zitten poetsen met een soort alcoholdoekjes
Liefquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Ik zit al weken en weken minimaal een uur per dag mijn best te doen om vriendjes met haar te worden. Het gaat steeds beter, maar ze moest van héél ver komen. Je kunt je wellicht niet voorstellen dat een kat zo apathisch kan zijn van angst. Ik had het in elk geval nog nooit gezien.quote:
Die naald is idd best hugequote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En die naald is ook best huge![]()
Maar als ie eenmaal op de juiste plek zit is de auwie over....toch?
Dan zat ik er nu nog, want die verpakkingen los krijgen was echt niet te doen met bibbertengelsquote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Heb je dat op die onderste foto allemaal opgegeten?
Storm!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Oognip, echt geeeeen idee wat je getekend hebt.
Iets met een omgewaaide boom ofzo?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij drawsomething had ik een spel met een random iemand gestopt. Daagt ie me weer uit en ik kijk nietsvermoedend (was z'n naam alweer vergeten) wat ie tekent, staat er opeens "why did you resign?!" in beeld. Toen was ik er weer klaar mee en weer gedelete. Die gast heeft me nog drie keer uitgedaagd
!
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Laysa het volgende:
Knap. Maar nu moet hij zichzelf niet voorbij gaan lopen...Tis allemaal niet niks wat hij doorstaan heeft
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkig
Alsof mijn lichaam het allemaal zo goed weetquote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goed naar je lichaam luisteren? Dat heb ik al sinds 1958 niet meer gedaan eigenlijk.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
Ach wat sneu voor dat menneke , ik hoop dat de knuffel snel terecht is.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ahw
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elpinguin-pinki.html
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
dus des te stoerder van jou![]()
Wij zijn ook weer terug en alles was goed![]()
![]()
, nu geloof ik langzaam dat het goed blijft gaan .
Heb ik nu ook gedaan , ik leer iedere dag bij met FBquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wat een goed nieuws Indaha![]()
Ik heb het opsporingsbericht voor de knuffelpinguin ff op FB gegooid.
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Wat fijn om te horen Indahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
![]()
Fijn! daar waren jullie vast wel aan toe, goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Ahwquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Pheno het volgende:
Hachiko hoi gezegd, ook namens jullie aan zijn pootjes gewreven. Ja, zijn pootjes, ik heb gechecked.
[ afbeelding ]
Oh, wat goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het met je hand en knie Samzz?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Laysa het volgende:
Ons Snoes is een schildpad....das ook een pittige tante als ze boos is
Ze is een kat met schildpadjesmotiefquote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Schildpad is een kleurvorm bij katten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Onverwacht succes dus , leuk tochquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Partingglass het volgende:
zo maar eens een basgitaar uitzoeken die meemag, konijnen nog even verzorgen en naar de oefenruimte. Reactie na het optreden zondag waren zo goed dat we eens moeten babbelen dit hadden wen iet bepaald verwacht.
En jij rijdt zwart?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grootscheepse OV controle op Enschede.
Weet je je rooster voor over 2wk al?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Oognip het volgende:
Mijn nieuwe rooster staat online (eindelijk)
Wat heb ik toch een geweldige opleiding met een gemiddelde van 3 colleges per week
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet je je rooster voor over 2wk al?
Geen idee, mail ze even.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
wij wel misschienquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
ik gok dat dat n beetje uit de richting isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wij wel misschienals we de vakantieplanning niet rond krijgen.
helemaal mooi toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
JepIk ben dinsdag, woensdag en donderdag vrij in april.
Inderdaad een pietsie uit de richtingquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wij wel misschienals we de vakantieplanning niet rond krijgen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is een kat met schildpadjesmotief
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Oognip het volgende:
Angela Schijf en haar man hebben hun dochtertje Zus genoemd
Ach het is een oudhollandse naam (volgens mij is haar man ook belgisch nog?) en de andere twee heten bloem en mensje, ik vind het niet eens zo heel ergquote:
Het is wel erg pestgevoelig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar JeZus zeg je niet, dat zeg je eerder over je zus, hoe die ook heet
En ik vind Zus een stuk leuker dan Shaniqua ofzo
Het zou voor jou dan ook wel heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het toch wel gek om een liefdesbrief te beginnen met " Lieve Zus,..."
In mijn durrupke woonden een broer en zus.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensje vind ik nog wel gangbaarder dan Zus, maar dat komt door Mensje van Keulen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In mijn durrupke woonden een broer en zus.
Drie keer raden hoe ze heetten...Idd met Broer is dat hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ze wonen in Belgiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:
Wtf, mensje?
En al zou Zus een normale naam zijn in Belgie, ze wonen in Nederland en hier is die naam denk ik pestgevoelig dus zou ik die naam sowieso nooit geven
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze wonen in Belgie, haar man is een belg maar ik vind persoonlijk die namen ook niets.
Mijn zusje mij ookquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik noem mijn zusje ook altijd Zus![]()
En hoiiii Tombooooo
Heb ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook nietquote:
Ja die is de liefstequote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
De mama van J. bedoel je? Dies de liefste?![]()
Ik heb er maar een, dus da's automatisch de liefste
je hebt geen zus(je)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Chilly Intiem Tissues; echt, het bestaat![]()
![]()
De reclame van RTL 4 zegt het
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Ik ben saai! Eén setje ouders, één broer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een stiefbroer en een stiefzusje trouwensAan 2 kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |