quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
Ach wat sneu voor dat menneke , ik hoop dat de knuffel snel terecht is.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ahw
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elpinguin-pinki.html
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
dus des te stoerder van jou![]()
Wij zijn ook weer terug en alles was goed![]()
![]()
, nu geloof ik langzaam dat het goed blijft gaan .
Heb ik nu ook gedaan , ik leer iedere dag bij met FBquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wat een goed nieuws Indaha![]()
Ik heb het opsporingsbericht voor de knuffelpinguin ff op FB gegooid.
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Wat fijn om te horen Indahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
![]()
Fijn! daar waren jullie vast wel aan toe, goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Ahwquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Pheno het volgende:
Hachiko hoi gezegd, ook namens jullie aan zijn pootjes gewreven. Ja, zijn pootjes, ik heb gechecked.
[ afbeelding ]
Oh, wat goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het met je hand en knie Samzz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |