quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
Ach wat sneu voor dat menneke , ik hoop dat de knuffel snel terecht is.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ahw
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elpinguin-pinki.html
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
dus des te stoerder van jou![]()
Wij zijn ook weer terug en alles was goed![]()
![]()
, nu geloof ik langzaam dat het goed blijft gaan .
Heb ik nu ook gedaan , ik leer iedere dag bij met FBquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wat een goed nieuws Indaha![]()
Ik heb het opsporingsbericht voor de knuffelpinguin ff op FB gegooid.
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Wat fijn om te horen Indahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
![]()
Fijn! daar waren jullie vast wel aan toe, goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Ahwquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Pheno het volgende:
Hachiko hoi gezegd, ook namens jullie aan zijn pootjes gewreven. Ja, zijn pootjes, ik heb gechecked.
[ afbeelding ]
Oh, wat goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het met je hand en knie Samzz?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Laysa het volgende:
Ons Snoes is een schildpad....das ook een pittige tante als ze boos is
Ze is een kat met schildpadjesmotiefquote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Schildpad is een kleurvorm bij katten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Onverwacht succes dus , leuk tochquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Partingglass het volgende:
zo maar eens een basgitaar uitzoeken die meemag, konijnen nog even verzorgen en naar de oefenruimte. Reactie na het optreden zondag waren zo goed dat we eens moeten babbelen dit hadden wen iet bepaald verwacht.
En jij rijdt zwart?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grootscheepse OV controle op Enschede.
Weet je je rooster voor over 2wk al?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Oognip het volgende:
Mijn nieuwe rooster staat online (eindelijk)
Wat heb ik toch een geweldige opleiding met een gemiddelde van 3 colleges per week
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet je je rooster voor over 2wk al?
Geen idee, mail ze even.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
wij wel misschienquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
ik gok dat dat n beetje uit de richting isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wij wel misschienals we de vakantieplanning niet rond krijgen.
helemaal mooi toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
JepIk ben dinsdag, woensdag en donderdag vrij in april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |