Storm!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Oognip, echt geeeeen idee wat je getekend hebt.
Iets met een omgewaaide boom ofzo?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij drawsomething had ik een spel met een random iemand gestopt. Daagt ie me weer uit en ik kijk nietsvermoedend (was z'n naam alweer vergeten) wat ie tekent, staat er opeens "why did you resign?!" in beeld. Toen was ik er weer klaar mee en weer gedelete. Die gast heeft me nog drie keer uitgedaagd
!
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Laysa het volgende:
Knap. Maar nu moet hij zichzelf niet voorbij gaan lopen...Tis allemaal niet niks wat hij doorstaan heeft
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkig
Alsof mijn lichaam het allemaal zo goed weetquote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goed naar je lichaam luisteren? Dat heb ik al sinds 1958 niet meer gedaan eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |