Ze wonen in Belgiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:
Wtf, mensje?
En al zou Zus een normale naam zijn in Belgie, ze wonen in Nederland en hier is die naam denk ik pestgevoelig dus zou ik die naam sowieso nooit geven
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze wonen in Belgie, haar man is een belg maar ik vind persoonlijk die namen ook niets.
Mijn zusje mij ookquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik noem mijn zusje ook altijd Zus![]()
En hoiiii Tombooooo
Heb ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook nietquote:
Ja die is de liefstequote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
De mama van J. bedoel je? Dies de liefste?![]()
Ik heb er maar een, dus da's automatisch de liefste
je hebt geen zus(je)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Chilly Intiem Tissues; echt, het bestaat![]()
![]()
De reclame van RTL 4 zegt het
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Ik ben saai! Eén setje ouders, één broer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een stiefbroer en een stiefzusje trouwensAan 2 kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |