Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kreeg dat zakje met bloed vast na mn donatie, zo'n zakje met warme rode vloeistof, dat was raarwel leuk raar
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.
Zo'n warme zachte zak bloed, huuuu
Even foto's uploadenEn ja, in spoilert. En NEE MULTI, niet klikken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word dus nu serieus onpasselijk als ik die bovenste foto zie![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Awwwwwwwwwww de Keesquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Het is zo'n geweldig leuk poesjequote:
Ze heeft het vast ook leuk gehad met jouquote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vergat foto's te maken van het punt toen ik over die lieve mevrouw heen aan het bloeden was bij de vingerprikAlles over de papieren en haar handen. WTF, vorige keer kwam er een braaf druppeltje uit, nu liep het zo van mijn hand af. Ze ging daarna ook heel braaf haar handen zitten poetsen met een soort alcoholdoekjes
Liefquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Ik zit al weken en weken minimaal een uur per dag mijn best te doen om vriendjes met haar te worden. Het gaat steeds beter, maar ze moest van héél ver komen. Je kunt je wellicht niet voorstellen dat een kat zo apathisch kan zijn van angst. Ik had het in elk geval nog nooit gezien.quote:
Die naald is idd best hugequote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En die naald is ook best huge![]()
Maar als ie eenmaal op de juiste plek zit is de auwie over....toch?
Dan zat ik er nu nog, want die verpakkingen los krijgen was echt niet te doen met bibbertengelsquote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Heb je dat op die onderste foto allemaal opgegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |