Dat zou voor Europa een bevrijding zijn.quote:Bron
'Alle moslims weg uit Frankrijk!' Door Bart Olmer
AMSTERDAM - Omar al-Haddouchi, de beruchte ideologische leider van de jihadistische beweging in Marokko, heeft een bizarre fatwa uitgesproken: alle moslims moeten zo snel mogelijk Frankrijk verlaten voor Noord-Afrikaanse landen.
Volgens de prediker hebben moslims niets meer te zoeken in Frankrijk vanwege ondermeer het boerkaverbod, het inperken van de oproep tot vrijdaggebed en de strengere controles op moslimradicalen na de terreuraanslag in Toulouse.
Ook onder Nederlandse moslimradicalen heeft deze sjeik veel aanhangers. Al-Haddouchi was veroordeeld tot dertig jaar celstraf wegens zijn connecties tot de daders van de zelfmoordaanslagen in mei 2003 in Casablanca, maar werd vrijgelaten uit de gevangenis vorig jaar nadat de Marokkaanse koning Mohammed VI hem gratie gaf. Omar al-Haddouchi vergelijkt niet-moslimlanden met „een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt”.
In zijn fatwa, uitgesproken in een 14 minuten durende videotoespraak, die momenteel circuleert op jiadwebsites, zegt Al-Haddouchi: „Doe je best in het verspreiden van dit bericht en doe je best in het redden van de mensen en het krijgen van hen uit de duisternis van onwetendheid en ongeloof naar de uitgestrektheid van de islam. Indien iemand zwak is in Sharia-kennis, het enige wat hij hoeft te doen is weg te lopen van de landen van de ongelovigen, in het bijzonder in onze tijd. Je moet vertrekken uit het land van de ongelovigen.”
De radicale geestelijke raadt Franse moslims aan te verhuizen naar Noord-Afrika, zoals Algerije en Marokko. „Deze landen hebben dan wel geen sharia-gebaseerde overheid, maar op zijn minst respecteren ze islamitische gebruiken, zoals het dragen van een hoofddoek. Vlucht met uw kinderen naar islamitische landen. Kies het beste land waar Allah’s sharia wordt ingesteld. Hier in Marokko is de hoofddoek beschikbaar en wijdverspreid door de wil van Allah, en de baard is wijdverspreid door de wil van Allah. U hoort de oproep tot het gebed, en er is niets dat de hoofddoek en de baard verbiedt.”
Wat is er precies walgelijk aan? Sheik doet gewoon een oproep tot migratie, lijkt me weinig mis mee. Hij kan roepen, maar niemand van de moslims zal waarschijnlijk gehoor geven aan de oproep, in Noord Afrika hebben ze minder uitkeringen en kinderbijslagquote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wat een walgelijk gedachtegoed hebben jullie (TS en die sjeik).
en daar straffen ze wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er precies walgelijk aan? Sheik doet gewoon een oproep tot migratie, lijkt me weinig mis mee. Hij kan roepen, maar niemand van de moslims zal waarschijnlijk gehoor geven aan de oproep, in Noord Afrika hebben ze minder uitkeringen en kinderbijslag
inddquote:Op woensdag 11 april 2012 10:26 schreef Compoantje het volgende:
Kijk eens aan, nu worden die moslims eindelijk verstandig.
Als Nederland even hetzelfde doet, gaan ze hier misschien ook wel weg. Hoppaaa.
sowieso religie.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
indd
en neem dan gelijk die christenen mee die het ook voor de rest hier verpesten.
preciesquote:
Jij bent ook een Moslim of..?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Oud_student het volgende:
Altijd weer opvallend hoe een discussie over moslims altijd ontaard in een algemene discussie over religie. Blijkbaar hebben de users die dit doen er belang bij om de aandacht zo snel mogelijk van het onderwerp af te brengen.
(daarbij geven ze inpliciet blijk van de angst dat er wel iets aan de hand moet zijn met de Islam, c.q. de moslims)
Nee, ik ben onbezoldigd moderator, het onderwerp is emigratie van moslims en niet religie in het algemeen.quote:
Het is wel zo ja, christenen veroorzaken hier geen overlast, staan niet bovenaan de misdaadcijfers en gedragen zich in het algemeen respectvol naar andere godsdiensten. Dus waarom moeten die weg ?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:37 schreef SpecialK het volgende:
Telegraaftopic. Moslims bestaan waarschijnlijk helemaal niet, is een leugen verzonnen door de telegraaf om oplages te verkopen.
De moslims die hier wel gehoor aangeven zijn zo gehersenspoeld dat het niet erg is als die vertrekken.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is er precies walgelijk aan? Sheik doet gewoon een oproep tot migratie, lijkt me weinig mis mee. Hij kan roepen, maar niemand van de moslims zal waarschijnlijk gehoor geven aan de oproep, in Noord Afrika hebben ze minder uitkeringen en kinderbijslag
Ach, dat illustreert alleen beter wat voor (rot) vlees je in de kuip hebt met zulke idioten.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
In de koran staat ook dat je dient te vertrekken uit streken waar je geloof naar jouw eigen opvatting ernstig belemmerd wordt.
Niets raars aan wat die man zegt, al had dat van dat toilet ook weer niet gehoeven
Angst is een groot woord, maar dat er iets mis is met moslims en de Islam moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Oud_student het volgende:
Altijd weer opvallend hoe een discussie over moslims altijd ontaard in een algemene discussie over religie. Blijkbaar hebben de users die dit doen er belang bij om de aandacht zo snel mogelijk van het onderwerp af te brengen.
(daarbij geven ze inpliciet blijk van de angst dat er wel iets aan de hand moet zijn met de Islam, c.q. de moslims)
Bert Dorenbos.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo ja, christenen veroorzaken hier geen overlast,
Moslims zijn oververtegenwoordigd in welke misdaadcijfers precies?quote:staan niet bovenaan de misdaadcijfers
Again: Bert Dorenbos en de SGP-kliek.quote:en gedragen zich in het algemeen respectvol naar andere godsdiensten.
Hoezo? Wat is er mis met het emigreren wanneer er ergens een beleid wordt gevoerd waar je het niet mee eens bent?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, dat illustreert alleen beter wat voor (rot) vlees je in de kuip hebt met zulke idioten.
Ik doelde inderdaad op het laatste.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met het emigreren wanneer er ergens een beleid wordt gevoerd waar je het niet mee eens bent?
- Sommigen kiezen ervoor zich in te zetten het beleid naar hun wensen te veranderen (lijkt me bij deze groep Moslims niet wenselijk)
- Anderen kiezen ervoor te emigreren naar een land dat ze wel aanstaat
Hoe vaak hoor je autochtone Nederlanders niet roepen dat ze naar het buitenland vertrekken met name omdat ze het Nederlandse politieke klimaat beu zijn? Lijkt mij niks mis mee.
Of doelde je puur op de toilet boodschap? Want die boodschap illustreert inderdaad wat voor schoft die al-Haddouchi is ja.
Ik heb ook niks met religie, maar ik lig er ook niet wakker van, noch zie ik in hoe iets dergelijks negatief kan zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, dat illustreert alleen beter wat voor (rot) vlees je in de kuip hebt met zulke idioten.
net als bij Nederlandse snackbars kunnen die prima gerund worden door Aziaten.quote:
Als inderdaad de radicale aanhangers hun koffers pakken, zou dat prima zijn. Daar laat ik geen traan om.quote:
Lijkt me dan nog effectiever wanneer ipv alle Moslims alle criminelen en domme nietsnutten die de staat alleen geld kosten zouden vertrekken. Als jij ze dan zou kunnen brengen en gezelschap zou kunnen houden graag!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
GOED IDEE!
Alle moslims weg uit Europa en laat ze het lekker uitzoeken ergens in een woestijn! Scheelt heel wat criminialiteit en alles wat erbij komt kijken, conclusie: Geldbesparing bij justitie en de SVB
Die zullen dan ook niet snel naar dit soort oproepen luisteren.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als inderdaad de radicale aanhangers hun koffers pakken, zou dat prima zijn. Daar laat ik geen traan om.
Modernere, niet-radicale moslims zijn wat mij betreft wel gewoon welkom. Genoeg waar je ook een fatsoenlijk gesprek mee aan kan gaan en er geen bizar gedachtegoed op na houden.
Uitstekend plan van deze man.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat zou voor Europa een bevrijding zijn.
Hear hear, verspreid dit bericht zo veel mogelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En waar komen die radicale moslims dan vandaan? Veelal hier geboren/ of bekeerd toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als inderdaad de radicale aanhangers hun koffers pakken, zou dat prima zijn. Daar laat ik geen traan om.
Modernere, niet-radicale moslims zijn wat mij betreft wel gewoon welkom. Genoeg waar je ook een fatsoenlijk gesprek mee aan kan gaan en er geen bizar gedachtegoed op na houden.
Ze hoeven van mij ook niet weg hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo ja, christenen veroorzaken hier geen overlast, staan niet bovenaan de misdaadcijfers en gedragen zich in het algemeen respectvol naar andere godsdiensten. Dus waarom moeten die weg ?
altijd weer opvallend hoe mensen die zich presenteren als opmerkzame wijsneus selectief lezen en interpreteren, waarna maar weereens blijkt dat ze het helemaal bij het juiste eind haddenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Oud_student het volgende:
Is dat zo? Volgens mij dreigt dan volledige werkgelegenheid en dus hogere loonkosten en een lager rendement voor kapitaalverschaffers. Ze zijn niet voor niks toegelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het lijkt me prima dat we die gaten kunnen opvullen met mensen uit Zuid en oost Europaquote:Op woensdag 11 april 2012 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij dreigt dan volledige werkgelegenheid en dus hogere loonkosten en een lager rendement voor kapitaalverschaffers. Ze zijn niet voor niks toegelaten natuurlijk.
Dat inzicht komt gewoon letterlijk uit de koran.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hear hear, verspreid dit bericht zo veel mogelijk
Wat een goed inzicht van die vent, dat men in Nederland maar goed naar hem zal luisteren.
probleem verplaatsen van moslims naar Polen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het lijkt me prima dat we die gaten kunnen opvullen met mensen uit Zuid en oost Europa
Dus, 88% moslimsquote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lijkt me dan nog effectiever wanneer ipv alle Moslims alle criminelen en domme nietsnutten die de staat alleen geld kosten zouden vertrekken. Als jij ze dan zou kunnen brengen en gezelschap zou kunnen houden graag!
quote:
Een bevrijding van wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stel je voor jij zit in Turkije en je woont daar en Beatrix roept jou op om terug te komen, wat doe je? Precies zelfde vraag, die man is geen khalief, wat die man zegt boeit echt heel weinig mensen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb een offtopic vraag![]()
Als nu de koning van Marokko zijn burgers oproept om terug te keren hoe zit dat dan? Moeten ze daar gehoor aan geven , stel er is oorlog of zoiets, hoe zit dat?
Ah, oke, ik zou niet naar Bea luisteren, of er moet oorlog zijn in Turkije, maar dan is haar oproep niet nodig en ben ik zelf al gevlogenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je voor jij zit in Turkije en je woont daar en Beatrix roept jou op om terug te komen, wat doe je? Precies zelfde vraag, die man is geen khalief, wat die man zegt boeit echt heel weinig mensen.
Die man is onderdeel van het propagandasyndicaat en wordt zelfs ingehuurd door het CIDI om negatief nieuws te verspreiden over moslims, dus je hebt gelijk.quote:
Ja, kijk maar eens naar Opsporing Verzocht.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is of dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is? En graag een klein beetje meer onderbouwing ook.
Tuurlijk joh, neem nog een neut?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens naar Opsporing Verzocht.
Het erge is dat het niet eens uit maakt welke week je ernaar kijkt. Elke aflevering is het raak.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij kent echt je feiten man, jij bent zeker hoogleraar criminologie?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Een koning mag geen fatwa uitdragen, die man is geen 'scholar of islam' noch een geleerde. Omdat hij is geboren in een welgestelde positie betekent niet dat hij invloed uitdraagt over de religieuzen onder de Marokkanen, wellicht dat de nationalisten terugkeren om de wapens op te pakken.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Zouden er veel moslims gehoor geven aan deze man en in hoeverre moeten moslims eigenlijk zo'n fatwa volgen?
Ja, de feiten worden elke week getoond op tv, het signalement luidt: Het gaat hier om een man met een noord afrikaans uiterlijk....quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij kent echt je feiten man, jij bent zeker hoogleraar criminologie?
Nee, er is geen "leider" in islam, en hij is noch een geleerde. Eerder een imam.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:38 schreef Flow3r het volgende:
Omar al-Haddouchi is een leider en dus geleerde van de islam?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat alleen geleerden een fatwa konden uitspreken? Imams dus ook?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, er is geen "leider" in islam, en hij is noch een geleerde. Eerder een imam.
Nogmaals: wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het tegenwoordig zo'n chaos is, iedereen denkt dat hij/zij geauthoriseerd is om fatwa's uit te spreken. Zo staat er in de koran dat de wereld eivormig is, wat ook klopt, want dankzij de afkoeling van de aarde en de revolutiebeweging is de aarde allang niet rond meer, maar heeft het een ei-vormig structuur. Een man ofwel een "geleerde" beweerde dat er in de koran stond dat de aarde plat was en dat iedereen die het tegendeel een kaafir(=ongelovige) was en afgemaakt moest worden. Dat was een fatwa uitgeroepen door die man. Nu moeten we even eerlijk zijn, die man kreeg zoveel internationale kritiek dat hij uiteindelijk zwichtte voor de algemene mening, terwijl hij eerder zo overtuigd was van zijn gelijk dat hij oproepte om moslims andere moslims te doden die zeiden dat de aarde niet plat was.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat alleen geleerden een fatwa konden uitspreken? Imams dus ook?
Het bevalt ze hier prima, vandaar dat ze lekker blijvenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef 3-voud het volgende:
Kijk, dat is nog eens oplossingsgericht denken. Roepen we hier al eeuwen: als het je niet bevalt, ga dan lekker weg. Wilders blij, Wim van de Camp blij, bang verlicht westen blij, Joods-christelijke cultuur blij, gekwetste moslims blij, Omar blij, Allah blij, iedereen blij. Win-win-win-win-win-win-win. Was dat nou zo moeilijk? Can't we all just get along? Yes we can!
Owja, dat was trouwens 1000 jaar voordat de Westerse wereld ontdekte dat de aarde niet plat was dankzij de ontdekking van Columbus.quote:[079:030] He made the earth egg-shaped.
Zo had je ook die fatwa voor Salman Sushdie.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het tegenwoordig zo'n chaos is, iedereen denkt dat hij/zij geauthoriseerd is om fatwa's uit te spreken. Zo staat er in de koran dat de wereld eivormig is, wat ook klopt, want dankzij de afkoeling van de aarde en de revolutiebeweging is de aarde allang niet rond meer, maar heeft het een ei-vormig structuur. Een man ofwel een "geleerde" beweerde dat er in de koran stond dat de aarde plat was en dat iedereen die het tegendeel een kaafir(=ongelovige) was en afgemaakt moest worden. Dat was een fatwa uitgeroepen door die man. Nu moeten we even eerlijk zijn, die man kreeg zoveel internationale kritiek dat hij uiteindelijk zwichtte voor de algemene mening, terwijl hij eerder zo overtuigd was van zijn gelijk dat hij oproepte om moslims andere moslims te doden die zeiden dat de aarde niet plat was.
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut isquote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals: wat bedoel je nou?
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is?
Of dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is.
Of begrijp je niet dat dit niet hetzelfde is?
Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo had je ook die fatwa voor Salman Sushdie.
Eigenlijk zouden fatwa's voor positieve zaken moeten dienen ipv de negatieve, moslims krijgen alleen maar een slechte naam door deze heren.
Marokko verleende hem gratie voor een straf van 30 jaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.
Want alles met een niet-Nederlands uiterlijk is moslim? Kruip maar gauw terug onder je steen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is
en
Dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is
Het is gewoon een feit als je naar OV kijkt dat 8 van de 10 mensen geen nederlands uiterlijk hebben.
Dat kan je leuk vinden of dat kan je niet leuk vinden maar het is zo.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.
En wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Die koning is geboren in een positie, hij is geen man van kennis, wat hij doet of zegt heb ik geen invloed over, noch is dat representatief voor de moslims. Er zijn überhaupt 1,6 miljard moslims, er zijn misschien maar in totaal 45 miljoen Marokkanen, denk je echt dat die man vertegenwoordigd wat wij allemaal denken en vinden?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko verleende hem gratie voor een straf van 30 jaar.
Dat zeg ik niet, ik zeg:quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want alles met een niet-Nederlands uiterlijk is moslim? Kruip maar gauw terug onder je steen.
Dat is juist mijn punt, ik ben ook gefrustreerd dat ik mijn geloof keer op keer moet verdedigen en mezelf moet verantwoorden voor wat een enkeling zegt of doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Mijn vriendin is Turkse en zelf niet actief op het gebied van geloof maar haar broers en vader wel en zij lijden duidelijk onder het negatieve beeld, nu weer deze oproep wat zal resulteren in allerlei wijsneuzen die vragen gaan stellen als wanneer gaan jullie eens gehoor geven aan die imam? Elke keer weer opnieuw jezelf moeten verantwoorden valt niet mee.
Het algemene beeld is vrij negatief en juist imams en andere hoger geplaatsten zouden mee kunnen helpen aan een beter beeld, maar ik vrees dat dat nog een tijdje zal gaan duren.
Wat is dan de relevantie mijn broeder?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg:
Het is gewoon een feit als je naar OV kijkt dat 8 van de 10 mensen geen nederlands uiterlijk hebben.
Door hem gratie te verlenen verschaf je die man weer een podium.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Die koning is geboren in een positie, hij is geen man van kennis, wat hij doet of zegt heb ik geen invloed over, noch is dat representatief voor de moslims. Er zijn überhaupt 1,6 miljard moslims, er zijn misschien maar in totaal 45 miljoen Marokkanen, denk je echt dat die man vertegenwoordigd wat wij allemaal denken en vinden?
Dus als je een man gratie verleent, wilt dat zeggen dat je die man gelijk ook een plaats aanbied om te spreken? Omdat het een man van geloof was heeft de koning hem gratie verleend, dat heeft niks te maken met een spreekplaats aanbieden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Door hem gratie te verlenen verschaf je die man weer een podium.
Dat was je punt. Dus alles mee te maken.
Eigenlijk is dat grote onzin, jij moet je net zo min verantwoorden als ieder ander over je leven , maar ik kan me voorstellen dat je het persoonlijk aan gaat trekken, ook als je dat niet deed dan wordt het je wel in je gezicht gewreven door anderen en ben je het haast verplicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt, ik ben ook gefrustreerd dat ik mijn geloof keer op keer moet verdedigen en mezelf moet verantwoorden voor wat een enkeling zegt of doet.
Bagatelliseren gaat je niet goed af.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als je een man gratie verleent, wilt dat zeggen dat je die man gelijk ook een plaats aanbied om te spreken? Omdat het een man van geloof was heeft de koning hem gratie verleend, dat heeft niks te maken met een spreekplaats aanbieden.
Oké, kom met een onderbouwd argument dan reageer ik eropquote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bagatelliseren gaat je niet goed af.
Nee, jij snapt het niet.Ieder heeft het recht te zeggen wat ie denkt of voelt,gratie van een koning betekent niet dat hij gelijk heeft in zijn mening, het is wat het is; een mening.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bagatelliseren gaat je niet goed af.
Dat is de gratie op zich al.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, kom met een onderbouwd argument dan reageer ik erop.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is
en
Dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is
Pythagoras?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Arcadia het volgende:
Bron: 79:30 koran, het woordje "dahaha", wat eivormig betekent.
[..]
Owja, dat was trouwens 1000 jaar voordat de Westerse wereld ontdekte dat de aarde niet plat was dankzij de ontdekking van Columbus.
De grieken hadden allang geconstateerd dat de aarde rond wasquote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Arcadia het volgende:
Bron: 79:30 koran, het woordje "dahaha", wat eivormig betekent.
[..]
Owja, dat was trouwens 1000 jaar voordat de Westerse wereld ontdekte dat de aarde niet plat was dankzij de ontdekking van Columbus.
Je zou je eens kunnen inleven in mensen , moslims die last hebben van al die generalisaties, maar da's kennelijk te moeilijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goedzo meid. Gooi die er maar in.
Als je je verongelijkt voelt kun je beter buiten even afkoelen. Voor onzin hebben we geen tijd.
Mijn broeder, denk je werkelijk dat als de koningin hier iemand van de gevangenis vrijlaat, het een causaal verband is dat die gevangene ook een spreekplaats krijgt? Jij bent foutieve linken aan het leggen, de man heeft hem vrijgelaten, wie weet was er zelfs afgesproken met die man dat hij zich monddood moest houden, dat weet jij niet, daarom kun je ook niet zomaar oordelen.quote:
ga maar eens lekker in de stad lopen en constateer hoe moslims zich gedragenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Even los v/h feit dat een niet Nederlands uiterlijk niet gelijk staat aan het Moslim zijn, zegt het percentage criminelen dat Moslim is in feite niks over het percentage Moslims dat crimineel is. Terug naar de basisschool jij.
Hypothetisch voorbeeld zodat je het misschien wat beter begrijpt:
Zelfs wanneer 100% van de criminelen Moslim is, zou alsnog 0,01% van de Moslims crimineel kunnen zijn.
Ik moest mijn repliek nuanceren, ik doelde dus op de beschaving waar jij je hedendaags in bevindt, dus West-Europa.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Knip het volgende:
[..]
Pythagoras?
Aristoteles?
Eratosthenes?
Plinius de Oudere?
De groep mensen die in de middeleeuwen geloofden dat de aarde plat was, was klein en onbelangrijk.
Blijf je sagbi`s maar verdedigen met je geitenwollen sokken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Even los v/h feit dat een niet Nederlands uiterlijk niet gelijk staat aan het Moslim zijn, zegt het percentage criminelen dat Moslim is in feite niks over het percentage Moslims dat crimineel is. Terug naar de basisschool jij.
Hypothetisch voorbeeld zodat je het misschien wat beter begrijpt:
Zelfs wanneer 100% van de criminelen Moslim is, zou alsnog 0,01% van de Moslims crimineel kunnen zijn.
Hoe dan? Wildplassend? Straalbezopen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga maar eens lekker in de stad lopen en constateer hoe moslims zich gedragen
In de klassieke oudheid wist men al dat de aarde rond was. Dat de opkomst van het Christendom veel van de oude kennis teniet deed is algemene kennis. Dus wat is je punt?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moest mijn repliek nuanceren, ik doelde dus op de beschaving waar jij je hedendaags in bevindt, dus West-Europa.
Yup.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn broeder, denk je werkelijk dat als de koningin hier iemand van de gevangenis vrijlaat, het een causaal verband is dat die gevangene ook een spreekplaats krijgt?
West-Europa? Daar ben ik niet bekend mee, mag ik een bron?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die wisten in de klassieke oudheid al dat de aarde rond was. Dat de opkomst van het Christendom veel van de oude kennis teniet deed is algemene kennis. Dus wat is je punt?
west Europa werd grotendeels overheerst door de Romeinen, die deze kennis gewoon bezaten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
West-Europa? Daar ben ik niet bekend mee, mag ik een bron?
Je zou eens hetzelfde moeten doen als ik. Niet uit medelijden standaard alle moslims over hun bolletje strijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je zou je eens kunnen inleven in mensen , moslims die last hebben van al die generalisaties, maar da's kennelijk te moeilijk?
Ik baal ook van criminelen, getinte , blanke en rode, maar Opsporing Verzocht gaat niet over moslims of christenen, maar over mensen die foute keuzes maken.
Ik vind deze fatwa anders behoorlijk positief klinken. Alle zeikerds en onruststokers het land uit, zonder dwang! Degenen die zich gewoon normaal gedragen, geen relifundi gedachtes hebben en een baan hebben mogen best blijven wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo had je ook die fatwa voor Salman Sushdie.
Eigenlijk zouden fatwa's voor positieve zaken moeten dienen ipv de negatieve, moslims krijgen alleen maar een slechte naam door deze heren.
Ik weet niet precies wat sagbi's zijn, maar ik vraag me eigenlijk vooral af waarom jij denkt dat het feit dat ik jou een paar elementaire rekenkundige zaken probeer bij te brengen, gelijk staat aan 'het verdedigen van sagbi's'quote:Op woensdag 11 april 2012 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Blijf je sagbi`s maar verdedigen met je geitenwollen sokken.
Geef nou gewoon toe dat de meeste problemen die veroorzaakt worden meerendeels door mensen veroorzaakt worden met een niet nederlands uiterlijk en ja, over het algemeen zijn dit mensen met het moslim geloof.
Mijn vriend, jij weet de argumentatie niet waarom hij is vrijgelaten, noch weet jij de afspraken die er zijn gemaakt, noch weet je wat er onderling is gezegd, maar je bent wel de eerste die een oordeel velt. Die man had voorheen geen podium, deze man is letterlijk een mug, het is jij die hem een podium geeft wanneer je hem serieus neemt. Ik ben bekend in de islamitische wereld en ik had voorheen nog nooit gehoord van hem, dus het is zeker geen bagateliseren, maar van een mug een olifant maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup.
Die idioot had 30 jaar aan zijn kont voor radicale uitspraken en handelen. Als je dat wegpoetst, enkel omdat moslimbroeder, geef je de kracht terug die met 30 foetsie achter de muren verdwenen zou zijn.
Als je dat niet snapt ben je niet bijster slim. Maar vermoed wat ik al eerder zei: bagatelliseren.
Daarbij, ik ben je broeder niet.
Blijkbaar weet ik meer dan jou:quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vriend, jij weet de argumentatie niet waarom hij is vrijgelaten..
Dat is een conclusie die jijzelf trekt en vele anderen niet delen. En ik begrijp niet waarom je nu overschakelt van discussieren door nu mij persoonlijk aan te spreken, eerst beticht je mij van geen wijsheid en nu ben ik zomaar een man die op alles blind reageert? Jij bent degene die met een achterliggende gedachtegoed hier komt discussieren, maar ik heb geen bewijs gezien dat hij Marokko heeft gezocht als toevluchtsoord om daar vervolgens gratie te krijgen. Dit is wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik meer dan jou:
Die idioot is niet vrijgelaten. Hij heeft Marokko als toevluchtsoord gezocht en daarbij gratie gekregen.
Schijnbaar reageer je klakkeloos op wat jij als kritiek ziet op moslims. Pet op, en rammen.
Well done.
En nee, mijn vrienden zoek ik zelf uit.
quote:De Sheikh werd door de veiligheidsdiensten gevraagd om een stichting op te
starten onder de naam “Ahlu Sunnah wal Jama’ah”. Hierbij beloofden zij een
bibliotheek voor hem te zullen creëren. Ook zullen zij garant staan voor het
drukken van zijn boeken. Bovendien zullen zij ervoor zorgen dat zijn publicaties
wereldwijd verspreid worden. De Sheikh vroeg hen: “Wat voor winst zit hier in
voor jullie?” Het antwoord was: “Wij willen dat jij je kennis in werking stelt en
weerleggingen schrijft tegen de Al ‘Adl wal Ihsaan groepering, de Jama’at al Islaah
wa Tajdeed groepering en de Shi’a.” De Sheikh weigerde zeggende: “Ik schrijf
omwille van Allah, en niet omwille van de veiligheidsdiensten.” Hierop werd de
Sheikh verboden van het geven van lezingen en lessen. Kort hierna werd de
Sheikh gearresteerd en veroordeeld tot 30 jaar celstraf.
De Sheikh verliet zijn woning om de mensen te leiden in het Maghreb gebed.
Hierbij werd hij op gewelddadige wijze gearresteerd. Tevens zijn de drie
geleerden Abu Hafs, Al Fizazi en Hassan Al Kettani gearresteerd. Hij werd op
verschillende manieren gemarteld. Dit hield negen dagen aan. Hij werd
ondersteboven gehangen waarbij hij meerdere malen flauwviel. De politie brigadier begon met het beledigen van Allah de Verhevene en zijn
Boodschapper. De Sheikh zei toen: “Je bent ongelovig geworden, O vijand van
Allah!” Hierop werd hij geschopt en geslagen. Toen begon de brigadier de
Mujahideen en Usama ibn Laden uit te schelden, hierop zei de Sheikh: “Zij zijn
reiner dan jou en jouw vader!”
Ondanks al deze moeilijkheden bleef de Sheikh geduldig en spoorde hij zijn
medegevangenen aan tot geduld. Ook begon hij met het geven van lessen en
lezingen binnen de gevangenis. Hij hielp de medegevangenen met het
memoriseren van de Quran en Hadeeth. Telkens wanneer hij overgebracht werd
naar een andere gevangenis, begon hij daar met het geven van lessen. Dit terwijl
hij niet in het bezit was van pen noch papier!
Hierop werd hij meegenomen naar het bureau van de veiligheidsdiensten. Zij
bedreigden hem dat zij dit-en-dat zouden doen, indien hij niet ophoudt met het
geven van lessen en lezingen. De Sheikh antwoordde hen krachtig: “Als leeuwen
zijn wij deze gevangenis binnengetreden, en leeuwen zullen we blijven.”
Inmiddels zijn alweer 6 jaar verstreken en houdt de Sheikh zich bezig met het
schrijven en corrigeren van boeken. Wij vragen Allah de Verhevene om hem
standvastig te houden, zijn vrijlating te bespoedigen en te verenigen met zijn
familie en vrienden.
Omdat je zelf telkens reageert met nog meer onzin?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jijzelf trekt en vele anderen niet delen. En ik begrijp niet waarom je nu overschakelt van discussieren door nu mij persoonlijk aan te spreken
kan idd niet anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat je zelf telkens reageert met nog meer onzin?
Gok dat je moslim bent. Dat hand weigeren in eigen boezem te steken en quasi verongelijkt voelen is je niet vreemd.
Je doet wel erg veel moeite voor iemand die verontwaardigt is dat ie in een 1-op-1 discussie is beland.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Arcadia het volgende:
Hij heeft dus 6 jaar minimaal gevangenisstraf effectief gezeten, je praatte dus eerder nogal onzinnig wanneer je de conclusie trok dat er aan hem een podium werd geboden door hem eerder vrij te laten. Want 6 jaar minimaal zitten is niet weinig? Reageren uit onwetendheid, volgens mij ben jij juist degene die op elk mogelijk zeikpunt richting moslims in de discussie moet mengen, je hypocrisie heb je wat mij betreft bewezen.
Wauw, ik citeer een heel stuk en jij reageert niet op de punten die ik van jou aanspreek waarop jij volgt door op de man te spelen? Je hebt je eigen ongeschiktheid als discussiepartner bewezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat je zelf telkens reageert met nog meer onzin?
Gok dat je moslim bent. Dat hand weigeren in eigen boezem te steken en quasi verongelijkt voelen is je niet vreemd.
Nu ga je ook nog zeggen wat ik voel, denk en wat mijn intenties zijn? Oké man.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je doet wel erg veel moeite voor iemand die verontwaardigt is dat ie in een 1-op-1 discussie is beland.
Je was voorheen binnen 10 seconden klaar met reageren, nu duurde het flink wat minuten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, ik citeer een heel stuk en jij reageert niet op de punten die ik van jou aanspreek waarop jij volgt door op de man te spelen? Je hebt je eigen ongeschiktheid als discussiepartner bewezen.
Aangezien ik die bron van het internet heb, hoef je maar 1 zin te kopieren en te plakken om te kijken wat de bron is. Ik was zelf namelijk ook het stuk aan het lezen zodat ik mezelf later niet zou tegenspreken. En jij trekt nu inderdaad weer de conclusie dat ik er dit maal langer over heb gedaan, dat het per direct betekende dat ik langer moest zoekenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je was voorheen binnen 10 seconden klaar met reageren, nu duurde het flink wat minuten.
Kan me daarom niet aan de indruk onttrekken dat je flink je best moest doen een bronnetje te vinden die wat positiefs genuanceerds zei over deze idioot. Nog maar niet te spreken dat je dat bronnetje niet vermeld.
Dus nee. Next.
Ik heb een heel citaat geplakt, doe maar even de moeite om je argumentatie van eerder in de discussie kracht bij te zetten, want dat je totale onzin sprak is bewezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
Veel stof, weinig inhoud...
Daar doen we het maar mee.
Misschien een idee om daar dan een meldpunt voor te maken of zo. Dat zullen dan namelijk ook relatief veel opportunisten en risiconemers zijn, het zijn immers die eigenschappen die ze tot migranten maken, zowel qua aangeboren eigenschappen als door omstandigheden.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het lijkt me prima dat we die gaten kunnen opvullen met mensen uit Zuid en oost Europa
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.quote:De radicale geestelijke raadt Franse moslims aan te verhuizen naar Noord-Afrika, zoals Algerije en Marokko. „Deze landen hebben dan wel geen sharia-gebaseerde overheid, maar op zijn minst respecteren ze islamitische gebruiken, zoals het dragen van een hoofddoek. Vlucht met uw kinderen naar islamitische landen. Kies het beste land waar Allah’s sharia wordt ingesteld. Hier in Marokko is de hoofddoek beschikbaar en wijdverspreid door de wil van Allah, en de baard is wijdverspreid door de wil van Allah. U hoort de oproep tot het gebed, en er is niets dat de hoofddoek en de baard verbiedt.”
Vage websites als keiharde bronnen beschouwen. Het stinkt naar de wens van de gedachte.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef Arcadia het volgende:
Doe ook vooral de moeite om het onderwerp te shiften naar de futiele dingen, je hebt jezelf tegengesproken en je hypocrisie bewezen door te laten zien dat je geen kennis van de zaak had, maar er toch wel hoog en machtig over sprak.
[..]
Ik heb een heel citaat geplakt, doe maar even de moeite om je argumentatie van eerder in de discussie kracht bij te zetten, want dat je totale onzin sprak is bewezen.
Oké mijn broeder. Die biografie is samenstelling van eerlijke verklaringen van zijn broeders in geloof en hemzelf, een betere biografie zou je niet kunnen krijgen. Moslims dienen nooit een foutieve verklaring af te leggen, jij komt anders ook niet met een citatie,bron of degelijk argument. Maar een Joodse journalist (Bart Olmer) die werkt voor het CIDI het joods propagandasyndicaat vertrouw je 100% gelijk en zonder twijfel. Je betwist niet eens wat er in het artikel in de OP staat.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vage websites als keiharde bronnen beschouwen. Het stinkt naar de wens van de gedachte.
Kep anders nog websites over UFO's voor je. Verdwaal je helemaal in met je naïviteit.
Uhuquote:Op woensdag 11 april 2012 14:06 schreef Arcadia het volgende:
Die biografie is samenstelling van eerlijke verklaringen van zijn broeders in geloof en hemzelf.
Zoals ik heb gezegd, je komt niet met een eigen bron, citaat of degelijk argument. Het enige wat je kan is hetgene wat je niet bevalt op reageren, dit doen we niet in een discussie met volwassenen mijn vriend, maar goed, ik moet nu bidden, deze discussie heb jij jezelf echt wel te bekijk gezet en je bent je daar volgens mij heel goed bewust van.quote:
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik heb niets tegen individuele moslims; zeker niet tegen degenen die goed integreren. Maar in algemene zin vind ik de religieuze opvattingen van moslims dusdanig orthodox en niet-passend in een westerse samenleving dat moslims en westerlingen maar beter zo gescheiden mogelijk kunnen leven...
Los daarvan is er sowieso niks mis met re-migratie. Ook om economische redenen kiezen bijvoorbeeld heel wat Turken ervoor om West-Europa te verlaten en terug te keren naar het vaderland. En daar komt nog bij dat heel wat overleden Marokkanen en Turken (levend in West-Europa) uiteindelijk in Marokko, dan wel Turkije begraven willen worden. Je vraagt je dan af in hoeverre ze ooit echt met onze samenleving waren verbonden...
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik heb niets tegen individuele moslims; zeker niet tegen degenen die goed integreren. Maar in algemene zin vind ik de religieuze opvattingen van moslims dusdanig orthodox en niet-passend in een westerse samenleving dat moslims en westerlingen maar beter zo gescheiden mogelijk kunnen leven...
Los daarvan is er sowieso niks mis met re-migratie. Ook om economische redenen kiezen bijvoorbeeld heel wat Turken ervoor om West-Europa te verlaten en terug te keren naar het vaderland. En daar komt nog bij dat heel wat overleden Marokkanen en Turken (levend in West-Europa) uiteindelijk in Marokko, dan wel Turkije begraven willen worden. Je vraagt je dan af in hoeverre ze ooit echt met onze samenleving waren verbonden...
en je dan toch zo druk maker over dit nieuws berichtquote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?
Hebben deze groepen ook een fatwa gekregen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Dan nog alle joden weg naar Israël, alle Surinamers terug naar Suriname, alle Antillianen terug naar de Antillen, alle MOE'ers terug naar Polen en alle overige Afrikanen terug naar Afrika en het wordt weer een mooi land hier.
Volgens mij hoef je je niet aangesproken te voelen door mijn omschrijving. Mensen die zich Nederlands voelen, zullen niet bij het minste of geringste ineens (r)emigreren naar hun 'thuisland'.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?
Druk maken met overijverig posten, bagatelliseren, shitbronnen aanhalen, verongelijkt voelen, alle kritiek met moslim sausje enorm aantrekken, rampmongolen verdedigen...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat punt waren we al voorbij toen je faalde mij te slim af te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je toch de moeite doet om te reageren, ik vraag om inhoud, onderbouwing en degelijke logica. Maar goed vriend, ik moet nu echt gaan, ik wens je vrede toe
Gaat het vooral om het nieuwsbericht? Ja. Gaat het ook omdat mensen achter elk nieuwsbericht een motief zoeken om islam te bekritiseren samen met 1,6 miljard aanhangers? Ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en je dan toch zo druk maker over dit nieuws bericht
Ben ik weer vriend. Jouw schema voor analyseren heb je gevonden in de prullenbak van de heer Wilders? Het klopt totaal niet wat je zegt, ik probeerde op een Nederlandse en normale manier te discussieren met jou, maar je weigerde op dezelfde manier erop in te gaan. Je begon op de man te spelen en poogde mij te analyseren, terwijl het gaat wat er in de OP staat. Je probeert van de discussie af te wijken en wanneer het te heet onder je voeten wordt, probeer je het op mijn incompetentie af te schuiven.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Druk maken met overijverig posten, bagatelliseren, shitbronnen aanhalen, verongelijkt voelen, alle kritiek met moslim sausje enorm aantrekken, rampmongolen verdedigen...
Wolf in schaapskleren?
[..]
Dat punt waren we al voorbij toen je faalde mij te slim af te zijn.
Ennuh, hoe vaker krampachtig je anderen "vriend" en "broeder" noemt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort volgende maand, ik ben niet getrouwd en ben niet van plan om met iemand te trouwen omwille van etniciteit, mijn eten is niet alleen halal, het is ook koosjer, dus ook samenhangend met de judo-christelijke identiteit van Nederland. Tevens kijk ik geen voetbal en maakt het voor mij niet uit waar ik begraven word.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?
Nou wat NLs...
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?
Nou wat NLs...
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.
Dit zijn zaken die moet je voor jezelf weten. Die mogelijkheden heb je gewoon in Nederland.
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).quote:Op woensdag 11 april 2012 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort volgende maand , ik ben niet getrouwd en ben niet van plan om met iemand te trouwen omwille van etniciteit, mijn eten is niet alleen halal, het is ook koosjer, dus ook samenhangend met de judo-christelijke identiteit van Nederland. Tevens kijk ik geen voetbal en maakt het voor mij niet uit waar ik begraven word.
Mijn vriend, krijg ik nu excuses voor je foutieve aannames?
Ik dacht anders dat Nederland van oorsprong een Christelijke-Joodse samenleving is.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).
Op dit moment wel. En klopt, maar ik mag ook met een christelijke vrouw trouwen die Nederlands is, dus wat daar niet-Nederlands aan is, begrijp ik volledig niet. En omdat Nederland een judo-christelijke samenleving is, als je hieraan onderuit wilt komen dan houd je jezelf voor de gek alleen maar om deze discussie te winnen, is koosjer voedsel ook rechtstreeks iets Nederlands.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).
Pcies, en de eckte Nederlanders hebben een tyfushekel aan dat soort lui en zitten op Stormfront.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
Welke moslims wonen er nog in frankrijk dan? Echte moslims kunnen daar helemaal niet wonen, die zijn bezig stenen te gooien naar joden of hun nieuwe vrouw ontvoeren, wat wij in europa hebben wilt niemand hebben; gelegenheidsgelovigen
Hun nieuwe vrouw ontvoeren? Stenen gooien naar joden? Welke politieke kwesties betrek jij hier allemaal bij, de onenigheid tussen Palestina en Israel? De liefde tussen man en vrouw die niet goedgekeurd wordt door de vader? De relevantie ontbreekt toch compleet?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
Welke moslims wonen er nog in frankrijk dan? Echte moslims kunnen daar helemaal niet wonen, die zijn bezig stenen te gooien naar joden of hun nieuwe vrouw ontvoeren, wat wij in europa hebben wilt niemand hebben; gelegenheidsgelovigen
Alsof dit uberhaupt relevant isquote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij zit op Stormfront wil je zeggen? Je haalt je geloofwaardigheid onderuit door je profileren als een rechts-extremist.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pcies, en de eckte Nederlanders hebben een tyfushekel aan dat soort lui en zitten op Stormfront.
Iets met sarcasme...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij zit op Stormfront wil je zeggen? Je haalt je geloofwaardigheid onderuit door je profileren als een rechts-extremist.
Gebeurd vaak dat mensen hun ware identiteit verschuilen met een sarcastische ondertoon. Mijn excuses dat ik het opvatte zoals het er stond.quote:
Je hebt m'n raad opgevolgd en bent weer onder je steen gekropen? Goed zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom horen wij eigenlijk nooit iets van chinezen in het nieuws?
Ik volg helemaal niks van jou op rare usertquote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt m'n raad opgevolgd en bent weer onder je steen gekropen? Goed zo.
Ha daar hebben we WhateverWhatever weerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom horen wij eigenlijk nooit iets over chinezen in het nieuws?
Dus je hebt niet eens een NL paspoort? Dan ben je dus per definitie geen NLer.... du'h.quote:
Klopt dat kan en mag je zelf weten. Maar het laat alleen zien wat de verbondenheid met NL is. 0,0. Behalve de centen dan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.
Dit zijn zaken die moet je voor jezelf weten. Die mogelijkheden heb je gewoon in Nederland.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof dit uberhaupt relevant is.
Waar het om draait is dat iemand bijdraagt aan de Nederlandse samenleving, zich goed gedraagt, anderen niet te last is e.d.
En dat de persoon daarbij toevallig ook nog zegt zich Nederlander te voelen is zijn goed recht, ook al heeft hij een Chinees paspoort. Hij mag zich voelen wat hij wil.
En dat hetgeen hij eet uberhaupt ter sprake komt
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ha daar hebben we WhateverWhatever weer![]()
Om jouw vraag te beantwoorden: omdat er waarschijnlijk relatief minder problemen zijn onder Chinezen en omdat de problemen die er zijn onderling worden opgelost. De cultuur is veel geslotener.
Vanwaar deze vraag? En wat is de relevantie met dit topic?
Nee hoor, dat is wat jij ervan maakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt dat kan en mag je zelf weten. Maar het laat alleen zien wat de verbondenheid met NL is. 0,0. Behalve de centen dan natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.
[..]
[..]
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.
Kortom je lult maar wat.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Hebben wij daar als burger last van?quote:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hebben wij daar als burger last van?
Nee,
Hebben wij last van de kutmarrokaantjes die homo`s wegpesten, oudere mensen beroven, ambulance personeel in elkaar slaan etc. etc.
Ja
Kortom JIJ lult maar wat.
Oh dus criminaliteit is alleen lastig als jij er last van hebt. De chineze middenstand kan doodvallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Hebben wij last van de kutmarrokaantjes die homo`s wegpesten, oudere mensen beroven, ambulance personeel in elkaar slaan etc. etc.
Ja
ga jij nou maar vast oefenen op een pakje lauwe margarinequote:
Ik, nee kut de Nederlandse samenleving, dom wicht!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Oh dus criminaliteit is alleen lastig als jij er last van hebt. De chineze middenstand kan doodvallen.
Dom wicht.
Tut-tut... niet zo links doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ga jij nou maar vast oefenen op een pakje lauwe margarine
Ja? Ik persoonlijk niet hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Ja
het blijft vrije keus natuurlijk he? Niet direct met een brandende moor dummy de straat op rennen!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Prachtig nieuws.
Mag "alle moslims uit Nederland "dan volgen?
Eigenlijk ben ik wél een Nederlander, want de burgemeester heeft het al goedgekeurdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens een NL paspoort? Dan ben je dus per definitie geen NLer.... du'h.
En ik ben je broeder niet.
ik ben niet degene die loopt te kletsen over hoe mensen met een bepaalde opvatting niet welkom zijn.quote:
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
het blijft vrije keus natuurlijk he? Niet direct met een brandende moor dummy de straat op rennen!
Hoezo beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je diequote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Ja
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je die
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebben![]()
Los daarvan niet alle Moslims (en ook niet bijna alle Moslims) in Nederland zijn kutmarokkantjes die homo's wegpesten, oudere mensen beroven, etc.
Serieus, iemand komt met een reactie die echt TOTAAL nergens op slaat, aangezien hij een volledig andere vraag stelde en men DAAR op reageerde maar jij vind hetquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Prachtig nieuws.
Mag "alle moslims uit Nederland "dan volgen?
Ik durf niet te antwoorden voor jou, wellicht trek ik een foute conclusie, ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat.quote:
precies. En er zijn zelfs mensen die zich bekeerd hebbenquote:
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is toch moslims eigen schuld dat het gross van de mensen zo over ze denkt?
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
U bent sarcastisch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!
Tegen zoveel simplistische aannames is niets bestand.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.quote:
Ik hoop serieus voor je dat je aan het trollen bent of dat jezelf in ieder geval op z'n minst 100x dommer voordoet dan dat je in werkelijkheid bent.quote:
Jep. Al die files hier in Nederland is ook de schuld van de moslims!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.
Je mag weten dat dat gevoel bij mij er eerst helemaal niet zo was , integendeel , maar in de loop der jaren is bij mij een tolerantie grens wel bereikt.
Doe mij dat ook, dat ik kan bepalen hoe andere mensen over mij denken. Lijkt me best grappig.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
Noem eens wat voorbeelden. Je bent aangereden door een imam?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.
Je mag ook gewoon normaal op mijn vraag antwoorden broederquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dank voor de bevestiging van wat ik al vermoedde.
Uitstekend voorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
altijd hetzelfde argument. Alsof je de enige bent. Denk effe na.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
nee je bent onduidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Van Marokkanen heb je ook geen last, jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen. Ik ken echt heel veel goede Marokkanen, wat je ziet is niet hetgene wat het totaalbeeld is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.
Van Turken hebben we geen last, die werken hard en vallen de mensen niet lastig. Ik vind het dan ook altijd heel jammer dat mensen die bontkraagjes 'Turken' noemen terwijl het duidelijk om Marokkaanse schandknaapjes gaat.
ik kom uit een stad met een groter percentage allochtonen, dus ik heb gelijk en jij bent gewoon weer je stuntelige zelfquote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.
Van Turken hebben we geen last, die werken hard en vallen de mensen niet lastig. Ik vind het dan ook altijd heel jammer dat mensen die bontkraagjes 'Turken' noemen terwijl het duidelijk om Marokkaanse schandknaapjes gaat.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen.
Het is in ieder geval niet iedereen zijn probleem. Het zal wel de typisch randstedelijke zelfobsessie zijn waardoor men hun specifieke problemen tot nationale problemen schreeuwt. Enige relativering lijkt me wel op zijn plaats. Ook lijkt het me eerder een onderdeel van de algehele agressieproblematiek van de randstedelingen dan van de islamproblematiek.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van Marokkanen hebben we hier juist heel veel last.... of het nou in het centrum is, Spoorwijk, Schilderswijk, Laak etcetc. Ik ken ook wel goede Marokkanen hoor, dat is het niet. Maar 80% van het volk onder de 30 is zo rot als een appel die weken ligt te rotten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Van Marokkanen heb je ook geen last, jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen. Ik ken echt heel veel goede Marokkanen, wat je ziet is niet hetgene wat het totaalbeeld is.
Ik hoor het je zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik kom uit een stad met een groter percentage allochtonen, dus ik heb gelijk en jij bent gewoon weer je stuntelige zelf
Je wilt toch niet ontkennen dat er problemen zijn? Kun je relativeren tot je blauw ziet, maar je weet wel beter vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet iedereen zijn probleem. Het zal wel de typisch randstedelijke zelfobsessie zijn waardoor men hun specifieke problemen tot nationale problemen schreeuwt. Enige relativering lijkt me wel op zijn plaats. Ook lijkt het me eerder een onderdeel van de algehele agressieproblematiek van de randstedelingen dan van de islamproblematiek.
Gelul.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
het is je eigen argumentquote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van Marokkanen hebben we hier juist heel veel last.... of het nou in het centrum is, Spoorwijk, Schilderswijk, Laak etcetc. Ik ken ook wel goede Marokkanen hoor, dat is het niet. Maar 80% van het volk onder de 30 is zo rot als een appel die weken ligt te rotten.
[..]
Ik hoor het je zeggen.
Nee, maar het is wel een lokaal probleem dat door degenen die het hebben en vooral degenen die het menen te hebben veel groter wordt gemaakt dan het is. Het is veel plaatsvervangen leed, wie heeft er nou echt last van?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wilt toch niet ontkennen dat er problemen zijn? Kun je relativeren tot je blauw ziet, maar je weet wel beter vermoed ik.
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet projecteren, kom dan met voorbeelden?
Dat zijn inderdaad allemaal vrome moslimsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.
Geert is groot geworden door een lokaal probleem?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een lokaal probleem dat door degenen die het hebben en vooral degenen die het menen te hebben veel groter wordt gemaakt dan het is. Het is veel plaatsvervangen leed, wie heeft er nou echt last van?
Wat een aanname.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet projecteren, kom dan met voorbeelden?
Luister, wat heb ik gezegd lieve schat, noem mij voorbeelden waarmee JIJ in direct contact staat, dat is het nieuws wat ik zojuist noemde, je hebt gewoon mijn punt bevestigd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.
Wat heeft de islam precies met Opsporing Verzocht te maken?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is deze nog sarcastisch doen ook..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.
Hoi salavriend.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Triggershot het volgende:
Zal PVV en Vlaamsbelang blij mee zijn.
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.quote:
Dat ze van oorsprong moslims zijn, betekent nog niet dat ze door de islam crimineel gedragen vertonen. Het zal me ook niks verbazen als een groot deel van die groep niet eens praktiserend moslim is. Zelf ben ik bijvoorbeeld van oorsprong katholiek, maar als ik een overval pleeg, heeft dat niks met mijn katholieke achtergrond te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een die zit te zeiken over Halalslachten, maar in het weekend wel even een broodje durum naar binnenwerkt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is deze nog sarcastisch doen ook..
Dus jij wil leven in een land waar wij ons moeten aanpassen aan een stel idioten ?
Jij bent zeker zo een die hallal vlees bestelt voor die 1ne moslim die komt mee eten?
Je hebt een hoop gelul in de ruimte bevestigd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Luister, wat heb ik gezegd lieve schat, noem mij voorbeelden waarmee JIJ in direct contact staat, dat is het nieuws wat ik zojuist noemde, je hebt gewoon mijn punt bevestigd.
De religie is er niet geheel onschuldig aan dat Marokkaanse jongens zich misdragen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
het is je eigen argument
grappig trouwens dat het nu eindelijk gaat over hetgeen bedoeld wordt. Men doelt op een specifieke etniciteit, maar vermomt het als kritiek op een religie.
Oh, hoe is ze er precies schuldig aan dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
De religie is er niet geheel onschuldig aan dat Marokkaanse jongens zich misdragen.
Het ligt niet alleen aan 't feit dat het Marokkanen zijn.
Het kan ook niet vooral aan Nederland liggen, want ze misdragen zich wereldwijd, in grote getalen.
Ja maar uhhhh in Schubbekutteveen hebben ze er nog geen last van dus het probleem bestaat niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Gia het volgende:
Het kan ook niet vooral aan Nederland liggen, want ze misdragen zich wereldwijd, in grote getalen.
En weer oordeel je zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je waar ik het over heb lieve schat? Noem mij een voorbeeld waarbij je in direct contact staat en jullie weten niks te noemen, jullie haat is daarom ongegrond.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gelul in de ruimte bevestigd.
Mwuah, Nikita en ik hebben al een vanouds Liefde-Haat verhouding, weinig discriminerends aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.
Op wat wil je antwoord?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En weer oordeel je zonder de feiten te kennen.
Maar geef eens antwoord.
Dat werd de post erna duidelijk, maar zonder context tussen jij en haar en met context van dit artikel kun je het alleen maar zo opvatten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Nikita en ik hebben al een vanouds Liefde-Haat verhouding, weinig discriminerends aan.
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie je waar ik het over heb lieve schat? Noem mij een voorbeeld waarbij je in direct contact staat en jullie weten niks te noemen, jullie haat is daarom ongegrond.
Ik woon in het hol van de leeuw maar zie ook niet echt in hoe de islam schuldig is aan gezeik. Dus kom maar op met die toelichting.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar uhhhh in Schubbekutteveen hebben ze er nog geen last van dus het probleem bestaat niet.
Wat voor voorbeeld was dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.
Haha, half de fucking stad hier is moslim.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.
Je mag weten dat dat gevoel bij mij er eerst helemaal niet zo was , integendeel , maar in de loop der jaren is bij mij een tolerantiegrens wel bereikt.
Heb je mijn vraag gelezen? Dat gaat over islam, waar mensen jou mee bedreigen heeft daar totaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.
En toch weet jij het om je meer bezig te houden met de Islam dan de gemiddelde Nederlandse moslim, bravo.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, half de fucking stad hier is moslim.
Nee, door de stompzinnigheid van het electoraat. Hij heeft immers de grootste steun in Volendam en Rucphen, niet bepaald de gemeenten die geplaagd worden door hangjeugd van Marokkaanse komaf. Hij vergroot het probleem uit om draagvlak tegen de islam te creeeren en daarmee voor een etnisch gezuiverd Groot-Israel, daarvoor ontvangt hij geld uit de VS.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Geert is groot geworden door een lokaal probleem?
Wat precies? Welk probleem zou dan precies naar mijn huidige woonplaats moeten komen wat ik in Oost al niet had toen ik daar woonde? Ik ben niet bang voor jochies, ook niet voor straatjochies en ook niet voor Marokkaanse straatjochies, dus als ze alleen maar hangen dan ervaar ik geen probleem. Als je dan telkens als je er langsloopt bang bent dat je of wel beroofd wordt of tot onder dwang tot de islam bekeerd dan heb je natuurlijk wel een probleem, maar dat is dan je eigen angst.quote:In before: Pim werd groot vanwege een lokaal probleem?
Of zie jij niet wat er echt gaande is en blijf je het downplayen totdat het ook in Schubbekutteveen doordringt?
Post 232quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor voorbeeld was dat dan?
DHG is zelf een verkapte moslim, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch weet jij het om je meer bezig te houden met de Islam dan de gemiddelde Nederlandse moslim, bravo.
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, hoe is ze er precies schuldig aan dan?
Taqqiyah vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
DHG is zelf een verkapte moslim, wist je dat nog niet?
Nog geen 100 jaar geleden domineerden de Turken Noord Afrika.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.
Overigens maakt de sukkel waar het over gaat dezelfde denkfout. Want wat moeten Turken in Noord Afrika?
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Heb je mijn vraag gelezen? Dat gaat over islam, waar mensen jou mee bedreigen heeft daar totaal niks mee te maken.
En dat is iets wat kenmerkend is voor de islam?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.
Jij denkt immers en bewijst hier ook dat je minder denkt over moslims niet? Nou, dat is discriminerend als je ze op basis van hun geloof niet aanneemt, hoe weten wij dat je ze niet op basis van geloof of ras niet hebt aangenomen? Dat kun jij ons niet bewijzen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een aanname.
Ik ben werkgever en de keren dat ik met een aangifte van discriminatie ben bedreigd is niet meer te tellen.
En dan die eisen die men vaak stelt
Pure discriminatie en racisme is tot uiting gebracht, je hebt je ware aard laten zien, wanneer argumentatie ontbreekt dan schakel je net zoals elk persoon voorheen in dit topic over naar racisme en discriminatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.
Mensen zijn dieren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?
Rond de jaren '50 was hier vrij populair om als vrouw een hoofddoek te dragen (vanuit christelijk oogpunt en mode), maar tegenwoordig is het een bedreiging.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?
Van mij mag je alles, inclusief hen dieren noemen / vinden, ik vraag me alleen af waarom je het hebt over 'kopvodden'?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Of bedoel je dat ik niets van hun verstikkende doctrine, klederdracht c.q. gebruiken moet hebben? Mag toch of niet?
Niemand die je daartoe verplicht. Maar kennelijk voel je je er toch wel behoorlijk toe aangetrokken, getuige je frustraties.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Of bedoel je dat ik niets van hun verstikkende doctrine, klederdracht c.q. gebruiken moet hebben? Mag toch of niet?
Nee, in zigeunerkampen zie je dat ook vaak. Ook volk dat veel overlast veroorzaakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat is iets wat kenmerkend is voor de islam?
Kijk. Dat bedoel ik nou, dáárom moet ik niets van jou doctrine hebben, altijd hetzelfde gezeik wat jij nu ook tentoon sprijdt. Ja, en zo zijn de meesten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij denkt immers en bewijst hier ook dat je minder denkt over moslims niet? Nou, dat is discriminerend als je ze op basis van hun geloof niet aanneemt, hoe weten wij dat je ze niet op basis van geloof of ras niet hebt aangenomen? Dat kun jij ons niet bewijzen.
[..]
Pure discriminatie en racisme is tot uiting gebracht, je hebt je ware aard laten zien, wanneer argumentatie ontbreekt dan schakel je net zoals elk persoon voorheen in dit topic over naar racisme en discriminatie.
Weet je wat het grootste probleem is in deze cultuur, de verstandhouding/gelijkenis tussen de man en vrouw in het (middeleeuws) geloof, een vrouw moet een hoofddoek dragen (dat staat namelijk geschreven) de vrouw mag geen mening hebben en moet naar haar man luisteren anders krijgt zij klappen, als een bepaald persoon wat zegt, bijv. een Imam dan is dat ook zo want ga daar niet tegen in, heel erg manipulatief, er hoeft maar een gek op te staan en er volgen er meer, schapen gedragquote:Op woensdag 11 april 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wilt toch niet ontkennen dat er problemen zijn? Kun je relativeren tot je blauw ziet, maar je weet wel beter vermoed ik.
Ik heb nog nooit een dier gezien met een lap stof om de kop dus vraag ik mij af waarom je het zo ver zoekt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van mij mag je alles, inclusief hen dieren noemen / vinden, ik vraag me alleen af waarom je het hebt over 'kopvodden'?
Je bent niet goed geïnformeerd. Dat was vooral voor het kapsel, omdat men in die tijd wekelijks bij de kapper zat voor een watergolf. Dát was de mode.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Rond de jaren '50 was hier vrij populair om als vrouw een hoofddoek te dragen (vanuit christelijk oogpunt en mode), maar tegenwoordig is het een bedreiging.
"ten toon spreidt"quote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kijk. Dat bedoel ik nou, dáárom moet ik niets van jou doctrine hebben, altijd hetzelfde gezeik wat jij nu ook tentoon sprijdt. Ja, en zo zijn de meesten.
Laat ik het zo zeggen Nikita, als ik jou als dier zag of jij een dier was, had ik het over een kop, ipv hoofd.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien met een lap stof om de kop dus vraag ik mij af waarom je het zo ver zoekt.
Hé, als ik DHG's methode gebruik weet ik meteen wat voor vlees we in de kuip hebben. Dr. Nikita is een verkapte Marokkaan!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kijk. Dat bedoel ik nou, dáárom moet ik niets van jou doctrine hebben, altijd hetzelfde gezeik wat jij nu ook tentoon sprijdt. Ja, en zo zijn de meesten.
Ja toch, onderbuikgevoelens en kwesties waarmee mensen zitten negeren is veel beter.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Met islamofoben in discussie gaan...
Huh, ik probeer niemand te overtuigen maar geef mijn mening weer of je het past of niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"ten toon spreidt"
Verdedig jezelf nu eens op een wijze waar we iets aan hebben lieve schat, want je probeert te overtuigen met sentimenten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn schat ben je wel nog hé?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bovendien hebben we niet samen geknikkerd om mij je schat te noemen.
Arkadasim, alleen door middel van dialoog kun je laten inzien wie er fout zit.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
De kans dat zij begrip zullen tonen zit onder de 1%..quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, onderbuikgevoelens en kwesties waarmee mensen zitten negeren is veel beter.
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op woensdag 11 april 2012 17:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
De kans dat zij begrip zullen tonen zit onder de 1%..
Alles wat jij zegt is bij voorbaat taqiyya, of je bent een schreeuwende in de woestijn of weet ik veel wat. Ik kies mijn gesprekspartners liever onder de mensen die mij op z'n aller-allerminst als mens behandelen/beschouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, onderbuikgevoelens en kwesties waarmee mensen zitten negeren is veel beter.
Beledigingen? Waar dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Arkadasim, alleen door middel van dialoog kun je laten inzien wie er fout zit.
Dat Nikita nu alweer de vierde persoon is die overschakelt van drogredenering, naar sentimenten naar beledigen bewijst dat ze compleet fout zitten.
Een mening is niks anders dan een theorie, een theorie moet je kunnen bewijzen door middel van wetenschappelijke argumenten. Jij kan met niks komen, daarmee bewijs ik dat jouw mening onjuist is. En 'we' mag ik perfect zeggen, zoals je ziet ben ik niet de enige die zo denkt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh, ik probeer niemand te overtuigen maar geef mijn mening weer of je het past of niet.
Een welgemeende raad: Praat nooit in 'WE' vorm want daarmee kom je nogal zwak over vanachter je toetsenbord in je uppie.
Bovendien hebben we niet samen geknikkerd om mij je schat te noemen.
Ik moet nog voor die dingen uitgemaakt worden dan, goed geduld is een schone zaak, ik wacht nog wel eventjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is bij voorbaat taqiyya, of je bent een schreeuwende in de woestijn of weet ik veel wat. Ik kies mijn gesprekspartners liever onder de mensen die mij op z'n aller-allerminst als mens behandelen/beschouwen.
Gezien hun postgedrag en hun manier van discussieren kan ik het zeker weten geen assumption noemen, dat weet jij ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
"Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d."quote:
Ja maar, ja maar, het zijn toch ook kutgebruiken en kopvodden?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d."
1. Islamietjes.
2. kutgebruiken
3. kopvodden
Juist.
Maar dat is één persoon. Jij zegt dat 4 personen met beledigingen komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d."
1. Islamietjes.
2. kutgebruiken
3. kopvodden
Juist.
Dus jij hebt inzicht in wie, wanneer, hoe en nav wat wel / niet begrip zal tonen? Oké, knap.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Gezien hun postgedrag en hun manier van discussieren kan ik het zeker weten geen assumption noemen, dat weet jij ook.
Bedoelde met jij eigenlijk 'men', in het algemeen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet nog voor die dingen uitgemaakt worden dan, goed geduld is een schone zaak, ik wacht nog wel eventjes.
Lees het topic door lieve Gia.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat is één persoon. Jij zegt dat 4 personen met beledigingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |