abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110178860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik moest mijn repliek nuanceren, ik doelde dus op de beschaving waar jij je hedendaags in bevindt, dus West-Europa.
In de klassieke oudheid wist men al dat de aarde rond was. Dat de opkomst van het Christendom veel van de oude kennis teniet deed is algemene kennis. Dus wat is je punt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:31:37 #102
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110178876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mijn broeder, denk je werkelijk dat als de koningin hier iemand van de gevangenis vrijlaat, het een causaal verband is dat die gevangene ook een spreekplaats krijgt?
Yup.
Die idioot had 30 jaar aan zijn kont voor radicale uitspraken en handelen. Als je dat wegpoetst, enkel omdat moslimbroeder, geef je de kracht terug die met 30 foetsie achter de muren verdwenen zou zijn.

Als je dat niet snapt ben je niet bijster slim. Maar vermoed wat ik al eerder zei: bagatelliseren.

Daarbij, ik ben je broeder niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110178879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die wisten in de klassieke oudheid al dat de aarde rond was. Dat de opkomst van het Christendom veel van de oude kennis teniet deed is algemene kennis. Dus wat is je punt?
West-Europa? Daar ben ik niet bekend mee, mag ik een bron?
pi_110178911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

West-Europa? Daar ben ik niet bekend mee, mag ik een bron?
west Europa werd grotendeels overheerst door de Romeinen, die deze kennis gewoon bezaten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110178925
Ik zeg doen!
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:35:21 #106
341203 3-voud
pi_110179020
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Je zou je eens kunnen inleven in mensen , moslims die last hebben van al die generalisaties, maar da's kennelijk te moeilijk?

Ik baal ook van criminelen, getinte , blanke en rode, maar Opsporing Verzocht gaat niet over moslims of christenen, maar over mensen die foute keuzes maken.
Je zou eens hetzelfde moeten doen als ik. Niet uit medelijden standaard alle moslims over hun bolletje strijken.
Je hebt een paar goeien, en een hele zooi slechten. Ik benoem ze zoals ze zich gedragen.
pi_110179063
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Zo had je ook die fatwa voor Salman Sushdie.
Eigenlijk zouden fatwa's voor positieve zaken moeten dienen ipv de negatieve, moslims krijgen alleen maar een slechte naam door deze heren.
Ik vind deze fatwa anders behoorlijk positief klinken. Alle zeikerds en onruststokers het land uit, zonder dwang! Degenen die zich gewoon normaal gedragen, geen relifundi gedachtes hebben en een baan hebben mogen best blijven wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 13:36:56 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 13:37:18 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_110179097
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Blijf je sagbi`s maar verdedigen met je geitenwollen sokken.

Geef nou gewoon toe dat de meeste problemen die veroorzaakt worden meerendeels door mensen veroorzaakt worden met een niet nederlands uiterlijk en ja, over het algemeen zijn dit mensen met het moslim geloof.
Ik weet niet precies wat sagbi's zijn, maar ik vraag me eigenlijk vooral af waarom jij denkt dat het feit dat ik jou een paar elementaire rekenkundige zaken probeer bij te brengen, gelijk staat aan 'het verdedigen van sagbi's' 8)7
Krekker is de bom!
pi_110179116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup.
Die idioot had 30 jaar aan zijn kont voor radicale uitspraken en handelen. Als je dat wegpoetst, enkel omdat moslimbroeder, geef je de kracht terug die met 30 foetsie achter de muren verdwenen zou zijn.

Als je dat niet snapt ben je niet bijster slim. Maar vermoed wat ik al eerder zei: bagatelliseren.

Daarbij, ik ben je broeder niet.
Mijn vriend, jij weet de argumentatie niet waarom hij is vrijgelaten, noch weet jij de afspraken die er zijn gemaakt, noch weet je wat er onderling is gezegd, maar je bent wel de eerste die een oordeel velt. Die man had voorheen geen podium, deze man is letterlijk een mug, het is jij die hem een podium geeft wanneer je hem serieus neemt. Ik ben bekend in de islamitische wereld en ik had voorheen nog nooit gehoord van hem, dus het is zeker geen bagateliseren, maar van een mug een olifant maken.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:40:02 #110
341203 3-voud
pi_110179186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mijn vriend, jij weet de argumentatie niet waarom hij is vrijgelaten..
Blijkbaar weet ik meer dan jou:

Die idioot is niet vrijgelaten. Hij heeft Marokko als toevluchtsoord gezocht en daarbij gratie gekregen.

Schijnbaar reageer je klakkeloos op wat jij als kritiek ziet op moslims. Pet op, en rammen.
Well done.

En nee, mijn vrienden zoek ik zelf uit.
pi_110179488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Blijkbaar weet ik meer dan jou:

Die idioot is niet vrijgelaten. Hij heeft Marokko als toevluchtsoord gezocht en daarbij gratie gekregen.

Schijnbaar reageer je klakkeloos op wat jij als kritiek ziet op moslims. Pet op, en rammen.
Well done.

En nee, mijn vrienden zoek ik zelf uit.
Dat is een conclusie die jijzelf trekt en vele anderen niet delen. En ik begrijp niet waarom je nu overschakelt van discussieren door nu mij persoonlijk aan te spreken, eerst beticht je mij van geen wijsheid en nu ben ik zomaar een man die op alles blind reageert? Jij bent degene die met een achterliggende gedachtegoed hier komt discussieren, maar ik heb geen bewijs gezien dat hij Marokko heeft gezocht als toevluchtsoord om daar vervolgens gratie te krijgen. Dit is wat er is gebeurd.

quote:
De Sheikh werd door de veiligheidsdiensten gevraagd om een stichting op te
starten onder de naam “Ahlu Sunnah wal Jama’ah”. Hierbij beloofden zij een
bibliotheek voor hem te zullen creëren. Ook zullen zij garant staan voor het
drukken van zijn boeken. Bovendien zullen zij ervoor zorgen dat zijn publicaties
wereldwijd verspreid worden. De Sheikh vroeg hen: “Wat voor winst zit hier in
voor jullie?” Het antwoord was: “Wij willen dat jij je kennis in werking stelt en
weerleggingen schrijft tegen de Al ‘Adl wal Ihsaan groepering, de Jama’at al Islaah
wa Tajdeed groepering en de Shi’a.” De Sheikh weigerde zeggende: “Ik schrijf
omwille van Allah, en niet omwille van de veiligheidsdiensten.” Hierop werd de
Sheikh verboden van het geven van lezingen en lessen. Kort hierna werd de
Sheikh gearresteerd en veroordeeld tot 30 jaar celstraf.
De Sheikh verliet zijn woning om de mensen te leiden in het Maghreb gebed.
Hierbij werd hij op gewelddadige wijze gearresteerd. Tevens zijn de drie
geleerden Abu Hafs, Al Fizazi en Hassan Al Kettani gearresteerd. Hij werd op
verschillende manieren gemarteld. Dit hield negen dagen aan. Hij werd
ondersteboven gehangen waarbij hij meerdere malen flauwviel. De politie brigadier begon met het beledigen van Allah de Verhevene en zijn
Boodschapper. De Sheikh zei toen: “Je bent ongelovig geworden, O vijand van
Allah!” Hierop werd hij geschopt en geslagen. Toen begon de brigadier de
Mujahideen en Usama ibn Laden uit te schelden, hierop zei de Sheikh: “Zij zijn
reiner dan jou en jouw vader!”
Ondanks al deze moeilijkheden bleef de Sheikh geduldig en spoorde hij zijn
medegevangenen aan tot geduld. Ook begon hij met het geven van lessen en
lezingen binnen de gevangenis. Hij hielp de medegevangenen met het
memoriseren van de Quran en Hadeeth. Telkens wanneer hij overgebracht werd
naar een andere gevangenis, begon hij daar met het geven van lessen. Dit terwijl
hij niet in het bezit was van pen noch papier!
Hierop werd hij meegenomen naar het bureau van de veiligheidsdiensten. Zij
bedreigden hem dat zij dit-en-dat zouden doen, indien hij niet ophoudt met het
geven van lessen en lezingen. De Sheikh antwoordde hen krachtig: “Als leeuwen
zijn wij deze gevangenis binnengetreden, en leeuwen zullen we blijven.”
Inmiddels zijn alweer 6 jaar verstreken en houdt de Sheikh zich bezig met het
schrijven en corrigeren van boeken. Wij vragen Allah de Verhevene om hem
standvastig te houden, zijn vrijlating te bespoedigen en te verenigen met zijn
familie en vrienden.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:50:49 #112
341203 3-voud
pi_110179627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die jijzelf trekt en vele anderen niet delen. En ik begrijp niet waarom je nu overschakelt van discussieren door nu mij persoonlijk aan te spreken

Omdat je zelf telkens reageert met nog meer onzin?
Gok dat je moslim bent. Dat hand weigeren in eigen boezem te steken en quasi verongelijkt voelen is je niet vreemd.
pi_110179629
Hij heeft dus 6 jaar minimaal gevangenisstraf effectief gezeten, je praatte dus eerder nogal onzinnig wanneer je de conclusie trok dat er aan hem een podium werd geboden door hem eerder vrij te laten. Want 6 jaar minimaal zitten is niet weinig? Reageren uit onwetendheid, volgens mij ben jij juist degene die op elk mogelijk zeikpunt richting moslims in de discussie moet mengen, je hypocrisie heb je wat mij betreft bewezen.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:51:43 #114
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_110179672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gok dat je moslim bent. Dat hand weigeren in eigen boezem te steken en quasi verongelijkt voelen is je niet vreemd.
kan idd niet anders.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:51:57 #115
341203 3-voud
pi_110179685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Arcadia het volgende:
Hij heeft dus 6 jaar minimaal gevangenisstraf effectief gezeten, je praatte dus eerder nogal onzinnig wanneer je de conclusie trok dat er aan hem een podium werd geboden door hem eerder vrij te laten. Want 6 jaar minimaal zitten is niet weinig? Reageren uit onwetendheid, volgens mij ben jij juist degene die op elk mogelijk zeikpunt richting moslims in de discussie moet mengen, je hypocrisie heb je wat mij betreft bewezen.
Je doet wel erg veel moeite voor iemand die verontwaardigt is dat ie in een 1-op-1 discussie is beland.
pi_110179686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wauw, ik citeer een heel stuk en jij reageert niet op de punten die ik van jou aanspreek waarop jij volgt door op de man te spelen? Je hebt je eigen ongeschiktheid als discussiepartner bewezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je doet wel erg veel moeite voor iemand die verontwaardigt is dat ie in een 1-op-1 discussie is beland.
Nu ga je ook nog zeggen wat ik voel, denk en wat mijn intenties zijn? Oké man.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:53:51 #117
341203 3-voud
pi_110179781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wauw, ik citeer een heel stuk en jij reageert niet op de punten die ik van jou aanspreek waarop jij volgt door op de man te spelen? Je hebt je eigen ongeschiktheid als discussiepartner bewezen.
Je was voorheen binnen 10 seconden klaar met reageren, nu duurde het flink wat minuten.
Kan me daarom niet aan de indruk onttrekken dat je flink je best moest doen een bronnetje te vinden die wat positiefs genuanceerds zei over deze idioot. Nog maar niet te spreken dat je dat bronnetje niet vermeld.

Dus nee. Next.
pi_110179903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je was voorheen binnen 10 seconden klaar met reageren, nu duurde het flink wat minuten.
Kan me daarom niet aan de indruk onttrekken dat je flink je best moest doen een bronnetje te vinden die wat positiefs genuanceerds zei over deze idioot. Nog maar niet te spreken dat je dat bronnetje niet vermeld.

Dus nee. Next.
Aangezien ik die bron van het internet heb, hoef je maar 1 zin te kopieren en te plakken om te kijken wat de bron is. Ik was zelf namelijk ook het stuk aan het lezen zodat ik mezelf later niet zou tegenspreken. En jij trekt nu inderdaad weer de conclusie dat ik er dit maal langer over heb gedaan, dat het per direct betekende dat ik langer moest zoeken :'), misschien was ik even naar de wc gegaan, of heb ik even wat drinken gepakt? Dat weet jij niet, maar je oordeelt weer heel snel. En plus daarbij, nu je het niet meer aankan en je beseft dat je fout zit wil je de discussie vroegtijdig eindigen? Oké mijn vriend.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:59:45 #119
341203 3-voud
pi_110180062
Veel stof, weinig inhoud...
Daar doen we het maar mee.
pi_110180075
Doe ook vooral de moeite om het onderwerp te shiften naar de futiele dingen, je hebt jezelf tegengesproken en je hypocrisie bewezen door te laten zien dat je geen kennis van de zaak had, maar er toch wel hoog en machtig over sprak.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
Veel stof, weinig inhoud...
Daar doen we het maar mee.
Ik heb een heel citaat geplakt, doe maar even de moeite om je argumentatie van eerder in de discussie kracht bij te zetten, want dat je totale onzin sprak is bewezen.
pi_110180181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, hoor. Het lijkt me prima dat we die gaten kunnen opvullen met mensen uit Zuid en oost Europa
Misschien een idee om daar dan een meldpunt voor te maken of zo. Dat zullen dan namelijk ook relatief veel opportunisten en risiconemers zijn, het zijn immers die eigenschappen die ze tot migranten maken, zowel qua aangeboren eigenschappen als door omstandigheden.

Dan krijg je dus dezelfde problemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_110180185
quote:
De radicale geestelijke raadt Franse moslims aan te verhuizen naar Noord-Afrika, zoals Algerije en Marokko. „Deze landen hebben dan wel geen sharia-gebaseerde overheid, maar op zijn minst respecteren ze islamitische gebruiken, zoals het dragen van een hoofddoek. Vlucht met uw kinderen naar islamitische landen. Kies het beste land waar Allah’s sharia wordt ingesteld. Hier in Marokko is de hoofddoek beschikbaar en wijdverspreid door de wil van Allah, en de baard is wijdverspreid door de wil van Allah. U hoort de oproep tot het gebed, en er is niets dat de hoofddoek en de baard verbiedt.”
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.

Ik heb niets tegen individuele moslims; zeker niet tegen degenen die goed integreren. Maar in algemene zin vind ik de religieuze opvattingen van moslims dusdanig orthodox en niet-passend in een westerse samenleving dat moslims en westerlingen maar beter zo gescheiden mogelijk kunnen leven...

Los daarvan is er sowieso niks mis met re-migratie. Ook om economische redenen kiezen bijvoorbeeld heel wat Turken ervoor om West-Europa te verlaten en terug te keren naar het vaderland. En daar komt nog bij dat heel wat overleden Marokkanen en Turken (levend in West-Europa) uiteindelijk in Marokko, dan wel Turkije begraven willen worden. Je vraagt je dan af in hoeverre ze ooit echt met onze samenleving waren verbonden...
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 14:02:55 #123
341203 3-voud
pi_110180216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef Arcadia het volgende:
Doe ook vooral de moeite om het onderwerp te shiften naar de futiele dingen, je hebt jezelf tegengesproken en je hypocrisie bewezen door te laten zien dat je geen kennis van de zaak had, maar er toch wel hoog en machtig over sprak.

[..]

Ik heb een heel citaat geplakt, doe maar even de moeite om je argumentatie van eerder in de discussie kracht bij te zetten, want dat je totale onzin sprak is bewezen.

Vage websites als keiharde bronnen beschouwen. Het stinkt naar de wens van de gedachte.
Kep anders nog websites over UFO's voor je. Verdwaal je helemaal in met je naïviteit.
pi_110180376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vage websites als keiharde bronnen beschouwen. Het stinkt naar de wens van de gedachte.
Kep anders nog websites over UFO's voor je. Verdwaal je helemaal in met je naïviteit.
Oké mijn broeder. Die biografie is samenstelling van eerlijke verklaringen van zijn broeders in geloof en hemzelf, een betere biografie zou je niet kunnen krijgen. Moslims dienen nooit een foutieve verklaring af te leggen, jij komt anders ook niet met een citatie,bron of degelijk argument. Maar een Joodse journalist (Bart Olmer) die werkt voor het CIDI het joods propagandasyndicaat vertrouw je 100% gelijk en zonder twijfel. Je betwist niet eens wat er in het artikel in de OP staat.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 14:09:31 #125
341203 3-voud
pi_110180498
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:06 schreef Arcadia het volgende:

Die biografie is samenstelling van eerlijke verklaringen van zijn broeders in geloof en hemzelf.
Uhu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')