Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo had je ook die fatwa voor Salman Sushdie.
Eigenlijk zouden fatwa's voor positieve zaken moeten dienen ipv de negatieve, moslims krijgen alleen maar een slechte naam door deze heren.
Marokko verleende hem gratie voor een straf van 30 jaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.
Want alles met een niet-Nederlands uiterlijk is moslim? Kruip maar gauw terug onder je steen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is
en
Dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is
Het is gewoon een feit als je naar OV kijkt dat 8 van de 10 mensen geen nederlands uiterlijk hebben.
Dat kan je leuk vinden of dat kan je niet leuk vinden maar het is zo.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar wie verschaft deze mensen een positie op het internationaal podium? Niemand. Het zijn voornamelijk de redacteurs van anti-islamitische organisaties die een vergrootglas plaatsen op deze mensen, het 1000 maal uitvergroten en dan met denigrerende en superieure toon plaatsen als artikel op hun websites of kranten. Er gebeuren zoveel goede dingen in de islamitische wereld, maar ik heb nog geen artikel gezien op de FP van Fok!, die ook maar iets positief zei over moslims, terwijl ik uit mijn hoofd nog wel 20 dingen weet van recente gebeurtenissen.
En wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Die koning is geboren in een positie, hij is geen man van kennis, wat hij doet of zegt heb ik geen invloed over, noch is dat representatief voor de moslims. Er zijn überhaupt 1,6 miljard moslims, er zijn misschien maar in totaal 45 miljoen Marokkanen, denk je echt dat die man vertegenwoordigd wat wij allemaal denken en vinden?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko verleende hem gratie voor een straf van 30 jaar.
Dat zeg ik niet, ik zeg:quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want alles met een niet-Nederlands uiterlijk is moslim? Kruip maar gauw terug onder je steen.
Dat is juist mijn punt, ik ben ook gefrustreerd dat ik mijn geloof keer op keer moet verdedigen en mezelf moet verantwoorden voor wat een enkeling zegt of doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Mijn vriendin is Turkse en zelf niet actief op het gebied van geloof maar haar broers en vader wel en zij lijden duidelijk onder het negatieve beeld, nu weer deze oproep wat zal resulteren in allerlei wijsneuzen die vragen gaan stellen als wanneer gaan jullie eens gehoor geven aan die imam? Elke keer weer opnieuw jezelf moeten verantwoorden valt niet mee.
Het algemene beeld is vrij negatief en juist imams en andere hoger geplaatsten zouden mee kunnen helpen aan een beter beeld, maar ik vrees dat dat nog een tijdje zal gaan duren.
Wat is dan de relevantie mijn broeder?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg:
Het is gewoon een feit als je naar OV kijkt dat 8 van de 10 mensen geen nederlands uiterlijk hebben.
Door hem gratie te verlenen verschaf je die man weer een podium.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Die koning is geboren in een positie, hij is geen man van kennis, wat hij doet of zegt heb ik geen invloed over, noch is dat representatief voor de moslims. Er zijn überhaupt 1,6 miljard moslims, er zijn misschien maar in totaal 45 miljoen Marokkanen, denk je echt dat die man vertegenwoordigd wat wij allemaal denken en vinden?
Dus als je een man gratie verleent, wilt dat zeggen dat je die man gelijk ook een plaats aanbied om te spreken? Omdat het een man van geloof was heeft de koning hem gratie verleend, dat heeft niks te maken met een spreekplaats aanbieden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Door hem gratie te verlenen verschaf je die man weer een podium.
Dat was je punt. Dus alles mee te maken.
Eigenlijk is dat grote onzin, jij moet je net zo min verantwoorden als ieder ander over je leven , maar ik kan me voorstellen dat je het persoonlijk aan gaat trekken, ook als je dat niet deed dan wordt het je wel in je gezicht gewreven door anderen en ben je het haast verplicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt, ik ben ook gefrustreerd dat ik mijn geloof keer op keer moet verdedigen en mezelf moet verantwoorden voor wat een enkeling zegt of doet.
Bagatelliseren gaat je niet goed af.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als je een man gratie verleent, wilt dat zeggen dat je die man gelijk ook een plaats aanbied om te spreken? Omdat het een man van geloof was heeft de koning hem gratie verleend, dat heeft niks te maken met een spreekplaats aanbieden.
Oké, kom met een onderbouwd argument dan reageer ik eropquote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bagatelliseren gaat je niet goed af.
Nee, jij snapt het niet.Ieder heeft het recht te zeggen wat ie denkt of voelt,gratie van een koning betekent niet dat hij gelijk heeft in zijn mening, het is wat het is; een mening.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bagatelliseren gaat je niet goed af.
Dat is de gratie op zich al.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, kom met een onderbouwd argument dan reageer ik erop.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat 88% van de Moslims crimineel/geld kostende nietsnut is
en
Dat 88% van de criminelen/geld kostende nietsnutten Moslim is
Pythagoras?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Arcadia het volgende:
Bron: 79:30 koran, het woordje "dahaha", wat eivormig betekent.
[..]
Owja, dat was trouwens 1000 jaar voordat de Westerse wereld ontdekte dat de aarde niet plat was dankzij de ontdekking van Columbus.
De grieken hadden allang geconstateerd dat de aarde rond wasquote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Arcadia het volgende:
Bron: 79:30 koran, het woordje "dahaha", wat eivormig betekent.
[..]
Owja, dat was trouwens 1000 jaar voordat de Westerse wereld ontdekte dat de aarde niet plat was dankzij de ontdekking van Columbus.
Je zou je eens kunnen inleven in mensen , moslims die last hebben van al die generalisaties, maar da's kennelijk te moeilijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goedzo meid. Gooi die er maar in.
Als je je verongelijkt voelt kun je beter buiten even afkoelen. Voor onzin hebben we geen tijd.
Mijn broeder, denk je werkelijk dat als de koningin hier iemand van de gevangenis vrijlaat, het een causaal verband is dat die gevangene ook een spreekplaats krijgt? Jij bent foutieve linken aan het leggen, de man heeft hem vrijgelaten, wie weet was er zelfs afgesproken met die man dat hij zich monddood moest houden, dat weet jij niet, daarom kun je ook niet zomaar oordelen.quote:
ga maar eens lekker in de stad lopen en constateer hoe moslims zich gedragenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Even los v/h feit dat een niet Nederlands uiterlijk niet gelijk staat aan het Moslim zijn, zegt het percentage criminelen dat Moslim is in feite niks over het percentage Moslims dat crimineel is. Terug naar de basisschool jij.
Hypothetisch voorbeeld zodat je het misschien wat beter begrijpt:
Zelfs wanneer 100% van de criminelen Moslim is, zou alsnog 0,01% van de Moslims crimineel kunnen zijn.
Ik moest mijn repliek nuanceren, ik doelde dus op de beschaving waar jij je hedendaags in bevindt, dus West-Europa.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Knip het volgende:
[..]
Pythagoras?
Aristoteles?
Eratosthenes?
Plinius de Oudere?
De groep mensen die in de middeleeuwen geloofden dat de aarde plat was, was klein en onbelangrijk.
Blijf je sagbi`s maar verdedigen met je geitenwollen sokken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Even los v/h feit dat een niet Nederlands uiterlijk niet gelijk staat aan het Moslim zijn, zegt het percentage criminelen dat Moslim is in feite niks over het percentage Moslims dat crimineel is. Terug naar de basisschool jij.
Hypothetisch voorbeeld zodat je het misschien wat beter begrijpt:
Zelfs wanneer 100% van de criminelen Moslim is, zou alsnog 0,01% van de Moslims crimineel kunnen zijn.
Hoe dan? Wildplassend? Straalbezopen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga maar eens lekker in de stad lopen en constateer hoe moslims zich gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |