Uitstekend voorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dank voor de bevestiging van wat ik al vermoedde.
altijd hetzelfde argument. Alsof je de enige bent. Denk effe na.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.
nee je bent onduidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dank voor de bevestiging van wat ik al vermoedde.
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.
Van Marokkanen heb je ook geen last, jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen. Ik ken echt heel veel goede Marokkanen, wat je ziet is niet hetgene wat het totaalbeeld is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.
Van Turken hebben we geen last, die werken hard en vallen de mensen niet lastig. Ik vind het dan ook altijd heel jammer dat mensen die bontkraagjes 'Turken' noemen terwijl het duidelijk om Marokkaanse schandknaapjes gaat.
ik kom uit een stad met een groter percentage allochtonen, dus ik heb gelijk en jij bent gewoon weer je stuntelige zelfquote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juistem, ik dus ook. Maar laat de mensen uit Schubbekutteveen maar denken dat zij de standaard zijn. Omdat ze in Schubbekutteveen geen last van bontkraagjes hebben bestaat het probleem niet.
Van Turken hebben we geen last, die werken hard en vallen de mensen niet lastig. Ik vind het dan ook altijd heel jammer dat mensen die bontkraagjes 'Turken' noemen terwijl het duidelijk om Marokkaanse schandknaapjes gaat.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen.
Het is in ieder geval niet iedereen zijn probleem. Het zal wel de typisch randstedelijke zelfobsessie zijn waardoor men hun specifieke problemen tot nationale problemen schreeuwt. Enige relativering lijkt me wel op zijn plaats. Ook lijkt het me eerder een onderdeel van de algehele agressieproblematiek van de randstedelingen dan van de islamproblematiek.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van Marokkanen hebben we hier juist heel veel last.... of het nou in het centrum is, Spoorwijk, Schilderswijk, Laak etcetc. Ik ken ook wel goede Marokkanen hoor, dat is het niet. Maar 80% van het volk onder de 30 is zo rot als een appel die weken ligt te rotten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Van Marokkanen heb je ook geen last, jij hebt last van mensen op straat die niet aan werk of scholing kunnen komen. Ik ken echt heel veel goede Marokkanen, wat je ziet is niet hetgene wat het totaalbeeld is.
Ik hoor het je zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik kom uit een stad met een groter percentage allochtonen, dus ik heb gelijk en jij bent gewoon weer je stuntelige zelf
Je wilt toch niet ontkennen dat er problemen zijn? Kun je relativeren tot je blauw ziet, maar je weet wel beter vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet iedereen zijn probleem. Het zal wel de typisch randstedelijke zelfobsessie zijn waardoor men hun specifieke problemen tot nationale problemen schreeuwt. Enige relativering lijkt me wel op zijn plaats. Ook lijkt het me eerder een onderdeel van de algehele agressieproblematiek van de randstedelingen dan van de islamproblematiek.
Gelul.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
het is je eigen argumentquote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van Marokkanen hebben we hier juist heel veel last.... of het nou in het centrum is, Spoorwijk, Schilderswijk, Laak etcetc. Ik ken ook wel goede Marokkanen hoor, dat is het niet. Maar 80% van het volk onder de 30 is zo rot als een appel die weken ligt te rotten.
[..]
Ik hoor het je zeggen.
Nee, maar het is wel een lokaal probleem dat door degenen die het hebben en vooral degenen die het menen te hebben veel groter wordt gemaakt dan het is. Het is veel plaatsvervangen leed, wie heeft er nou echt last van?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wilt toch niet ontkennen dat er problemen zijn? Kun je relativeren tot je blauw ziet, maar je weet wel beter vermoed ik.
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet projecteren, kom dan met voorbeelden?
Dat zijn inderdaad allemaal vrome moslimsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.
Geert is groot geworden door een lokaal probleem?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een lokaal probleem dat door degenen die het hebben en vooral degenen die het menen te hebben veel groter wordt gemaakt dan het is. Het is veel plaatsvervangen leed, wie heeft er nou echt last van?
Wat een aanname.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet projecteren, kom dan met voorbeelden?
Luister, wat heb ik gezegd lieve schat, noem mij voorbeelden waarmee JIJ in direct contact staat, dat is het nieuws wat ik zojuist noemde, je hebt gewoon mijn punt bevestigd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.
Wat heeft de islam precies met Opsporing Verzocht te maken?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is deze nog sarcastisch doen ook..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.
Hoi salavriend.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Triggershot het volgende:
Zal PVV en Vlaamsbelang blij mee zijn.
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.quote:
Dat ze van oorsprong moslims zijn, betekent nog niet dat ze door de islam crimineel gedragen vertonen. Het zal me ook niks verbazen als een groot deel van die groep niet eens praktiserend moslim is. Zelf ben ik bijvoorbeeld van oorsprong katholiek, maar als ik een overval pleeg, heeft dat niks met mijn katholieke achtergrond te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een die zit te zeiken over Halalslachten, maar in het weekend wel even een broodje durum naar binnenwerkt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is deze nog sarcastisch doen ook..
Dus jij wil leven in een land waar wij ons moeten aanpassen aan een stel idioten ?
Jij bent zeker zo een die hallal vlees bestelt voor die 1ne moslim die komt mee eten?
Je hebt een hoop gelul in de ruimte bevestigd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Luister, wat heb ik gezegd lieve schat, noem mij voorbeelden waarmee JIJ in direct contact staat, dat is het nieuws wat ik zojuist noemde, je hebt gewoon mijn punt bevestigd.
De religie is er niet geheel onschuldig aan dat Marokkaanse jongens zich misdragen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
het is je eigen argument
grappig trouwens dat het nu eindelijk gaat over hetgeen bedoeld wordt. Men doelt op een specifieke etniciteit, maar vermomt het als kritiek op een religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |