Oh, hoe is ze er precies schuldig aan dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
De religie is er niet geheel onschuldig aan dat Marokkaanse jongens zich misdragen.
Het ligt niet alleen aan 't feit dat het Marokkanen zijn.
Het kan ook niet vooral aan Nederland liggen, want ze misdragen zich wereldwijd, in grote getalen.
Ja maar uhhhh in Schubbekutteveen hebben ze er nog geen last van dus het probleem bestaat niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Gia het volgende:
Het kan ook niet vooral aan Nederland liggen, want ze misdragen zich wereldwijd, in grote getalen.
En weer oordeel je zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke dinsdag om 21.30 uur even naar Opsporing Verzocht kijken. Voorbeelden te over.
Zie je waar ik het over heb lieve schat? Noem mij een voorbeeld waarbij je in direct contact staat en jullie weten niks te noemen, jullie haat is daarom ongegrond.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gelul in de ruimte bevestigd.
Mwuah, Nikita en ik hebben al een vanouds Liefde-Haat verhouding, weinig discriminerends aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat je nu ook wagen aan 'humoristische' woordspelingen? Hoe kun jij niet zien hoe discriminerend dit in aard is.
Op wat wil je antwoord?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En weer oordeel je zonder de feiten te kennen.
Maar geef eens antwoord.
Dat werd de post erna duidelijk, maar zonder context tussen jij en haar en met context van dit artikel kun je het alleen maar zo opvatten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Nikita en ik hebben al een vanouds Liefde-Haat verhouding, weinig discriminerends aan.
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie je waar ik het over heb lieve schat? Noem mij een voorbeeld waarbij je in direct contact staat en jullie weten niks te noemen, jullie haat is daarom ongegrond.
Ik woon in het hol van de leeuw maar zie ook niet echt in hoe de islam schuldig is aan gezeik. Dus kom maar op met die toelichting.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar uhhhh in Schubbekutteveen hebben ze er nog geen last van dus het probleem bestaat niet.
Wat voor voorbeeld was dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.
Haha, half de fucking stad hier is moslim.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.
Je mag weten dat dat gevoel bij mij er eerst helemaal niet zo was , integendeel , maar in de loop der jaren is bij mij een tolerantiegrens wel bereikt.
Heb je mijn vraag gelezen? Dat gaat over islam, waar mensen jou mee bedreigen heeft daar totaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb je al een piepklein voorbeeld gegeven maar je durft er niet op in te gaan.
En toch weet jij het om je meer bezig te houden met de Islam dan de gemiddelde Nederlandse moslim, bravo.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, half de fucking stad hier is moslim.
Nee, door de stompzinnigheid van het electoraat. Hij heeft immers de grootste steun in Volendam en Rucphen, niet bepaald de gemeenten die geplaagd worden door hangjeugd van Marokkaanse komaf. Hij vergroot het probleem uit om draagvlak tegen de islam te creeeren en daarmee voor een etnisch gezuiverd Groot-Israel, daarvoor ontvangt hij geld uit de VS.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Geert is groot geworden door een lokaal probleem?
Wat precies? Welk probleem zou dan precies naar mijn huidige woonplaats moeten komen wat ik in Oost al niet had toen ik daar woonde? Ik ben niet bang voor jochies, ook niet voor straatjochies en ook niet voor Marokkaanse straatjochies, dus als ze alleen maar hangen dan ervaar ik geen probleem. Als je dan telkens als je er langsloopt bang bent dat je of wel beroofd wordt of tot onder dwang tot de islam bekeerd dan heb je natuurlijk wel een probleem, maar dat is dan je eigen angst.quote:In before: Pim werd groot vanwege een lokaal probleem?
Of zie jij niet wat er echt gaande is en blijf je het downplayen totdat het ook in Schubbekutteveen doordringt?
Post 232quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor voorbeeld was dat dan?
DHG is zelf een verkapte moslim, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch weet jij het om je meer bezig te houden met de Islam dan de gemiddelde Nederlandse moslim, bravo.
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, hoe is ze er precies schuldig aan dan?
Taqqiyah vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
DHG is zelf een verkapte moslim, wist je dat nog niet?
Nog geen 100 jaar geleden domineerden de Turken Noord Afrika.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.
Overigens maakt de sukkel waar het over gaat dezelfde denkfout. Want wat moeten Turken in Noord Afrika?
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Heb je mijn vraag gelezen? Dat gaat over islam, waar mensen jou mee bedreigen heeft daar totaal niks mee te maken.
En dat is iets wat kenmerkend is voor de islam?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Jongens zijn belangrijker en mogen meer dan meisjes. Geeft ze een beetje 'king of the world' gevoel, misschien.
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.
Jij denkt immers en bewijst hier ook dat je minder denkt over moslims niet? Nou, dat is discriminerend als je ze op basis van hun geloof niet aanneemt, hoe weten wij dat je ze niet op basis van geloof of ras niet hebt aangenomen? Dat kun jij ons niet bewijzen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een aanname.
Ik ben werkgever en de keren dat ik met een aangifte van discriminatie ben bedreigd is niet meer te tellen.
En dan die eisen die men vaak stelt
Pure discriminatie en racisme is tot uiting gebracht, je hebt je ware aard laten zien, wanneer argumentatie ontbreekt dan schakel je net zoals elk persoon voorheen in dit topic over naar racisme en discriminatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, rasechte islamietjes vaak compleet uitgedost in islamitische klederdracht en hun kutgebruiken.. Je weet wel, islamietjes met kopvodden e.d.
Mensen zijn dieren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?
Rond de jaren '50 was hier vrij populair om als vrouw een hoofddoek te dragen (vanuit christelijk oogpunt en mode), maar tegenwoordig is het een bedreiging.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg eens Nikita, zijn moslims dieren?
Van mij mag je alles, inclusief hen dieren noemen / vinden, ik vraag me alleen af waarom je het hebt over 'kopvodden'?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Of bedoel je dat ik niets van hun verstikkende doctrine, klederdracht c.q. gebruiken moet hebben? Mag toch of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |