Zoals ik heb gezegd, je komt niet met een eigen bron, citaat of degelijk argument. Het enige wat je kan is hetgene wat je niet bevalt op reageren, dit doen we niet in een discussie met volwassenen mijn vriend, maar goed, ik moet nu bidden, deze discussie heb jij jezelf echt wel te bekijk gezet en je bent je daar volgens mij heel goed bewust van.quote:
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik heb niets tegen individuele moslims; zeker niet tegen degenen die goed integreren. Maar in algemene zin vind ik de religieuze opvattingen van moslims dusdanig orthodox en niet-passend in een westerse samenleving dat moslims en westerlingen maar beter zo gescheiden mogelijk kunnen leven...
Los daarvan is er sowieso niks mis met re-migratie. Ook om economische redenen kiezen bijvoorbeeld heel wat Turken ervoor om West-Europa te verlaten en terug te keren naar het vaderland. En daar komt nog bij dat heel wat overleden Marokkanen en Turken (levend in West-Europa) uiteindelijk in Marokko, dan wel Turkije begraven willen worden. Je vraagt je dan af in hoeverre ze ooit echt met onze samenleving waren verbonden...
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typische opmerking, volgens mij ook wel illustratief voor de houding van veel migranten. Ze zijn hier niet omdat ze hier thuis horen, zich thuisvoelen of omdat ze hier willen zijn, maar ze zijn hier omdat het 'het beste land' is, waar ze geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ik heb niets tegen individuele moslims; zeker niet tegen degenen die goed integreren. Maar in algemene zin vind ik de religieuze opvattingen van moslims dusdanig orthodox en niet-passend in een westerse samenleving dat moslims en westerlingen maar beter zo gescheiden mogelijk kunnen leven...
Los daarvan is er sowieso niks mis met re-migratie. Ook om economische redenen kiezen bijvoorbeeld heel wat Turken ervoor om West-Europa te verlaten en terug te keren naar het vaderland. En daar komt nog bij dat heel wat overleden Marokkanen en Turken (levend in West-Europa) uiteindelijk in Marokko, dan wel Turkije begraven willen worden. Je vraagt je dan af in hoeverre ze ooit echt met onze samenleving waren verbonden...
en je dan toch zo druk maker over dit nieuws berichtquote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?
Hebben deze groepen ook een fatwa gekregen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Dan nog alle joden weg naar Israël, alle Surinamers terug naar Suriname, alle Antillianen terug naar de Antillen, alle MOE'ers terug naar Polen en alle overige Afrikanen terug naar Afrika en het wordt weer een mooi land hier.
Volgens mij hoef je je niet aangesproken te voelen door mijn omschrijving. Mensen die zich Nederlands voelen, zullen niet bij het minste of geringste ineens (r)emigreren naar hun 'thuisland'.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben een Turk, maar ik voel me Nederlands. Ik heb Nederlandse normen en waarden, ik ben opgegroeid met Nederlanders, ik heb Nederlandse vrienden en de boer waar ik mijn groenten haal is Nederlands. Beantwoordt dat je vraag?
Druk maken met overijverig posten, bagatelliseren, shitbronnen aanhalen, verongelijkt voelen, alle kritiek met moslim sausje enorm aantrekken, rampmongolen verdedigen...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat punt waren we al voorbij toen je faalde mij te slim af te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je toch de moeite doet om te reageren, ik vraag om inhoud, onderbouwing en degelijke logica. Maar goed vriend, ik moet nu echt gaan, ik wens je vrede toe
Gaat het vooral om het nieuwsbericht? Ja. Gaat het ook omdat mensen achter elk nieuwsbericht een motief zoeken om islam te bekritiseren samen met 1,6 miljard aanhangers? Ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en je dan toch zo druk maker over dit nieuws bericht
Ben ik weer vriend. Jouw schema voor analyseren heb je gevonden in de prullenbak van de heer Wilders? Het klopt totaal niet wat je zegt, ik probeerde op een Nederlandse en normale manier te discussieren met jou, maar je weigerde op dezelfde manier erop in te gaan. Je begon op de man te spelen en poogde mij te analyseren, terwijl het gaat wat er in de OP staat. Je probeert van de discussie af te wijken en wanneer het te heet onder je voeten wordt, probeer je het op mijn incompetentie af te schuiven.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Druk maken met overijverig posten, bagatelliseren, shitbronnen aanhalen, verongelijkt voelen, alle kritiek met moslim sausje enorm aantrekken, rampmongolen verdedigen...
Wolf in schaapskleren?
[..]
Dat punt waren we al voorbij toen je faalde mij te slim af te zijn.
Ennuh, hoe vaker krampachtig je anderen "vriend" en "broeder" noemt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort volgende maand, ik ben niet getrouwd en ben niet van plan om met iemand te trouwen omwille van etniciteit, mijn eten is niet alleen halal, het is ook koosjer, dus ook samenhangend met de judo-christelijke identiteit van Nederland. Tevens kijk ik geen voetbal en maakt het voor mij niet uit waar ik begraven word.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?
Nou wat NLs...
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat me raden, met ook een Turks paspoort, dienstplicht in Turkije, getrouwd met een Turkse, moslim, eten is Halal, je juicht voor het Turkse team als ze tegen NL spelen en je wordt straks in Turkije begraven?
Nou wat NLs...
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.
Dit zijn zaken die moet je voor jezelf weten. Die mogelijkheden heb je gewoon in Nederland.
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).quote:Op woensdag 11 april 2012 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort volgende maand , ik ben niet getrouwd en ben niet van plan om met iemand te trouwen omwille van etniciteit, mijn eten is niet alleen halal, het is ook koosjer, dus ook samenhangend met de judo-christelijke identiteit van Nederland. Tevens kijk ik geen voetbal en maakt het voor mij niet uit waar ik begraven word.
Mijn vriend, krijg ik nu excuses voor je foutieve aannames?
Ik dacht anders dat Nederland van oorsprong een Christelijke-Joodse samenleving is.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).
Op dit moment wel. En klopt, maar ik mag ook met een christelijke vrouw trouwen die Nederlands is, dus wat daar niet-Nederlands aan is, begrijp ik volledig niet. En omdat Nederland een judo-christelijke samenleving is, als je hieraan onderuit wilt komen dan houd je jezelf voor de gek alleen maar om deze discussie te winnen, is koosjer voedsel ook rechtstreeks iets Nederlands.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).
Pcies, en de eckte Nederlanders hebben een tyfushekel aan dat soort lui en zitten op Stormfront.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
Welke moslims wonen er nog in frankrijk dan? Echte moslims kunnen daar helemaal niet wonen, die zijn bezig stenen te gooien naar joden of hun nieuwe vrouw ontvoeren, wat wij in europa hebben wilt niemand hebben; gelegenheidsgelovigen
Hun nieuwe vrouw ontvoeren? Stenen gooien naar joden? Welke politieke kwesties betrek jij hier allemaal bij, de onenigheid tussen Palestina en Israel? De liefde tussen man en vrouw die niet goedgekeurd wordt door de vader? De relevantie ontbreekt toch compleet?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
Welke moslims wonen er nog in frankrijk dan? Echte moslims kunnen daar helemaal niet wonen, die zijn bezig stenen te gooien naar joden of hun nieuwe vrouw ontvoeren, wat wij in europa hebben wilt niemand hebben; gelegenheidsgelovigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |