Alsof dit uberhaupt relevant isquote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Turks paspoort. En niet onwille etniciteit, maar wel wegens religie uiteraard. Je eten is dus wel halal begrijp ik maar door het koosjes te noemen probeer je ons te foppen? Koosjes heeft mi ook geen fuck met NLs te maken (0,0).
Dus jij zit op Stormfront wil je zeggen? Je haalt je geloofwaardigheid onderuit door je profileren als een rechts-extremist.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pcies, en de eckte Nederlanders hebben een tyfushekel aan dat soort lui en zitten op Stormfront.
Iets met sarcasme...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij zit op Stormfront wil je zeggen? Je haalt je geloofwaardigheid onderuit door je profileren als een rechts-extremist.
Gebeurd vaak dat mensen hun ware identiteit verschuilen met een sarcastische ondertoon. Mijn excuses dat ik het opvatte zoals het er stond.quote:
Je hebt m'n raad opgevolgd en bent weer onder je steen gekropen? Goed zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom horen wij eigenlijk nooit iets van chinezen in het nieuws?
Ik volg helemaal niks van jou op rare usertquote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt m'n raad opgevolgd en bent weer onder je steen gekropen? Goed zo.
Ha daar hebben we WhateverWhatever weerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom horen wij eigenlijk nooit iets over chinezen in het nieuws?
Dus je hebt niet eens een NL paspoort? Dan ben je dus per definitie geen NLer.... du'h.quote:
Klopt dat kan en mag je zelf weten. Maar het laat alleen zien wat de verbondenheid met NL is. 0,0. Behalve de centen dan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over hoe hij functioneert in NL.
Dit zijn zaken die moet je voor jezelf weten. Die mogelijkheden heb je gewoon in Nederland.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof dit uberhaupt relevant is.
Waar het om draait is dat iemand bijdraagt aan de Nederlandse samenleving, zich goed gedraagt, anderen niet te last is e.d.
En dat de persoon daarbij toevallig ook nog zegt zich Nederlander te voelen is zijn goed recht, ook al heeft hij een Chinees paspoort. Hij mag zich voelen wat hij wil.
En dat hetgeen hij eet uberhaupt ter sprake komt
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ha daar hebben we WhateverWhatever weer![]()
Om jouw vraag te beantwoorden: omdat er waarschijnlijk relatief minder problemen zijn onder Chinezen en omdat de problemen die er zijn onderling worden opgelost. De cultuur is veel geslotener.
Vanwaar deze vraag? En wat is de relevantie met dit topic?
Nee hoor, dat is wat jij ervan maakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt dat kan en mag je zelf weten. Maar het laat alleen zien wat de verbondenheid met NL is. 0,0. Behalve de centen dan natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.
[..]
[..]
Je komt er min of meer zelf mee, nee, omdat chinezen zich wel aanpassen aan de westerse cultuur en zich wel gedragen naar onze normen en waarden.
Kortom je lult maar wat.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Hebben wij daar als burger last van?quote:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hebben wij daar als burger last van?
Nee,
Hebben wij last van de kutmarrokaantjes die homo`s wegpesten, oudere mensen beroven, ambulance personeel in elkaar slaan etc. etc.
Ja
Kortom JIJ lult maar wat.
Oh dus criminaliteit is alleen lastig als jij er last van hebt. De chineze middenstand kan doodvallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Hebben wij last van de kutmarrokaantjes die homo`s wegpesten, oudere mensen beroven, ambulance personeel in elkaar slaan etc. etc.
Ja
ga jij nou maar vast oefenen op een pakje lauwe margarinequote:
Ik, nee kut de Nederlandse samenleving, dom wicht!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Oh dus criminaliteit is alleen lastig als jij er last van hebt. De chineze middenstand kan doodvallen.
Dom wicht.
Tut-tut... niet zo links doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ga jij nou maar vast oefenen op een pakje lauwe margarine
Ja? Ik persoonlijk niet hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Ja
het blijft vrije keus natuurlijk he? Niet direct met een brandende moor dummy de straat op rennen!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Prachtig nieuws.
Mag "alle moslims uit Nederland "dan volgen?
Eigenlijk ben ik wél een Nederlander, want de burgemeester heeft het al goedgekeurdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens een NL paspoort? Dan ben je dus per definitie geen NLer.... du'h.
En ik ben je broeder niet.
ik ben niet degene die loopt te kletsen over hoe mensen met een bepaalde opvatting niet welkom zijn.quote:
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
het blijft vrije keus natuurlijk he? Niet direct met een brandende moor dummy de straat op rennen!
Hoezo beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je diequote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee,
Ja
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je die
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebben![]()
Los daarvan niet alle Moslims (en ook niet bijna alle Moslims) in Nederland zijn kutmarokkantjes die homo's wegpesten, oudere mensen beroven, etc.
Serieus, iemand komt met een reactie die echt TOTAAL nergens op slaat, aangezien hij een volledig andere vraag stelde en men DAAR op reageerde maar jij vind hetquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Prachtig nieuws.
Mag "alle moslims uit Nederland "dan volgen?
Ik durf niet te antwoorden voor jou, wellicht trek ik een foute conclusie, ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat.quote:
precies. En er zijn zelfs mensen die zich bekeerd hebbenquote:
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is toch moslims eigen schuld dat het gross van de mensen zo over ze denkt?
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
U bent sarcastisch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!
Tegen zoveel simplistische aannames is niets bestand.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is toch moslims eigen schuld dat het gross van de mensen zo over ze denkt?
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |