Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
het blijft vrije keus natuurlijk he? Niet direct met een brandende moor dummy de straat op rennen!
Hoezo beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je diequote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon blijven.
Hebben zoveel aan hier (ver)gekregen extra's te verliezen.
Die voordelen zijn veel belangrijker vrees ik.
Maar hoe meer er gehoor aan geven en gaan des te beter.
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hebben wij daar als burger last van?
Nee,
Hebben wij last van de kutmarrokaantjes die homo`s wegpesten, oudere mensen beroven, ambulance personeel in elkaar slaan etc. etc.
Ja
Kortom JIJ lult maar wat.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon geboren en getogen in Nederland, hoe vind je die
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij stelt dat Chinezen zich wel aanpassen en zich gedragen naar onze normen en waarden. Iemand anders geeft op basis van een voorbeeld aan dat dit volgens hem niet klopt en opeens begin je over fout gedrag waar wij als burger last van hebben![]()
Los daarvan niet alle Moslims (en ook niet bijna alle Moslims) in Nederland zijn kutmarokkantjes die homo's wegpesten, oudere mensen beroven, etc.
Serieus, iemand komt met een reactie die echt TOTAAL nergens op slaat, aangezien hij een volledig andere vraag stelde en men DAAR op reageerde maar jij vind hetquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook de kutmarokkaantjes.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Prachtig nieuws.
Mag "alle moslims uit Nederland "dan volgen?
Ik durf niet te antwoorden voor jou, wellicht trek ik een foute conclusie, ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat.quote:
precies. En er zijn zelfs mensen die zich bekeerd hebbenquote:
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
het is toch moslims eigen schuld dat het gross van de mensen zo over ze denkt?
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
U bent sarcastisch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want alle moslims zijn inderdaad hetzelfde ja!
Tegen zoveel simplistische aannames is niets bestand.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat komt omdat ze alles ook maar willen veranderen hier., net alsof wij ons moeten aanpassen aan dat volk.., als ze gewoon net als de chinezen allemaal een snackbar gingen runnen en ons behandelen met respect is er niets aan de hand.
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.quote:
Ik hoop serieus voor je dat je aan het trollen bent of dat jezelf in ieder geval op z'n minst 100x dommer voordoet dan dat je in werkelijkheid bent.quote:
Jep. Al die files hier in Nederland is ook de schuld van de moslims!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo langzamerhand toch wel gehad heb met allah dit , allah dat ,doekje zo en imaampje daar.
Je mag weten dat dat gevoel bij mij er eerst helemaal niet zo was , integendeel , maar in de loop der jaren is bij mij een tolerantie grens wel bereikt.
Doe mij dat ook, dat ik kan bepalen hoe andere mensen over mij denken. Lijkt me best grappig.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoe je denkt bepaal je helemaal zelf, maar dan moet je wel daadwerkelijk denken natuurlijk.
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders worden nooit geconfronteerd met islam buiten het nieuws - dat zo eenzijdig als wat is.
Noem eens wat voorbeelden. Je bent aangereden door een imam?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik word als Hagenaar er bijna dagelijks mee geconfronteerd.
Je mag ook gewoon normaal op mijn vraag antwoorden broederquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
Dank voor de bevestiging van wat ik al vermoedde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |