abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110170456

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8)7 8)7
Bakakame 8-)
Qunix :)
Xaryna :9
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond O+
Sinterklaaskapoentje
Lithia :7
Klipnap *O*
Samael
De_Ilias
RedBoyke :+
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 11-04-2012 20:52:01 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 09:18:20 #3
333374 Lithia
Too serious
pi_110170498
Spaans? Zou kunnen. Papiaments hebben veel woorden van de Spanjaarden 'geleend'. :P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110171410
Ik zie nu pas wat je met de TT deed :D
  woensdag 11 april 2012 @ 09:59:39 #6
333374 Lithia
Too serious
pi_110171518
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie nu pas wat je met de TT deed :D
Godver, ik nu ook. _O-

Ik wilde ook een smiley achter mijn naam in de OP. Stiekem aangepast dus. :@
  woensdag 11 april 2012 @ 10:44:21 #7
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110172777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef Lithia het volgende:
:D _O-

Vroeger verwarde ik Japans soms ook met Frans. Bijv. 'pan' is 'brood' in Japans, maar in het Frans is het 'pain'. Wat nog leuker is, is dat het in Papiaments 'pang' (foenetisch) heet (ben tweetalig opgevoed). Heel soms haal ik alles in de war als ik woordjes schriftelijk uit mijn hoofd moest leren.
Fail. ;(
Dit is niet helemaal waar. Je kan ook nog Limburgs.

Wat dat betreft ben jij denk ik wel uniek in deze wereld, een zwart meisje met een Limburgs dialect dat in Friesland woont en anime kijkt. :P
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_110173285
De Boku no Pico troll werkte niet. Hij zocht het eerst op Google.

Wel zei hij dat hij bijna gelijk torrents wou zoeken, dan had hij er waarschijnlijk wel ingetrapt en het samen met z'n vriendin gekeken _O-
pi_110173300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:18 schreef Lithia het volgende:
Spaans? Zou kunnen. Papiaments hebben veel woorden van de Spanjaarden 'geleend'. :P
Ah, je kan Papiaments. Mijn moeder ook :P
pi_110173549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef robin007bond het volgende:
De Boku no Pico troll werkte niet. Hij zocht het eerst op Google.

Wel zei hij dat hij bijna gelijk torrents wou zoeken, dan had hij er waarschijnlijk wel ingetrapt en het samen met z'n vriendin gekeken _O-
Ok...
pi_110174327
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ok...
Dat zou toch grappig zijn. Dat hij met zijn vriendin een Franse film denkt te gaan kijken en dat ze dan Boku No Pico zien ;(?
pi_110174412
Oh en Amagami SS Plus episode 13 is een girls only episode _O_

Alleen meisjes in bubbelbad _O_

Althans, dat maak ik van de preview. Deze ga ik niet op school kijken.
  woensdag 11 april 2012 @ 11:52:08 #13
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110174999
Jormungand is awesome. Die ga ik zeker volgen op Animees!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_110175175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:59 schreef Lithia het volgende:

[..]

Godver, ik nu ook. _O-

Ik wilde ook een smiley achter mijn naam in de OP. Stiekem aangepast dus. :@
o|O bad girl o|O
pi_110175810
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef .Cake. het volgende:
Jormungand is awesome. Die ga ik zeker volgen op Animees!
Mooi! Die heb ik ook net binnen gehaald en leek me leuk! Fijn te horen dat ik niet de enige ben ^O^ :D
  woensdag 11 april 2012 @ 12:18:06 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110175968
Sowieso wel een goed seizoen volgens mij...

Space Brothers schijnt leuk te zijn, nieuwe sports anime met basketbal en voetbal volgens mij, je hebt die nieuwe serie van de maker van Cowboy Bebop, je hebt een nieuwe serie van Lupin, Mysterious Girlfriend X hoorde ik hier wat positiefs over, en zo zijn er nog wel een aantal series die interessant lijken.

Misschien wel het meest veelbelovende seizoen sinds tijden.

Voor mij is het sowieso al geslaagd, vanwege Buta.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:41:48 #17
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110176846
Heb net eerste Mysterious Girlfriend X gezien, daarna keek ik IJsbeer Café.

Heel even vreesde ik het ergste... :X
ANIMEES.
- Scamp
pi_110178104
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef .Cake. het volgende:
Heb net eerste Mysterious Girlfriend X gezien, daarna keek ik IJsbeer Café.
[ afbeelding ]
Heel even vreesde ik het ergste... :X
:D

Mysterious Girlfriend positief? Eerder schokkend...

[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 11-04-2012 19:56:35 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 13:11:10 #19
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110178150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso wel een goed seizoen volgens mij...

Space Brothers schijnt leuk te zijn, nieuwe sports anime met basketbal en voetbal volgens mij, je hebt die nieuwe serie van de maker van Cowboy Bebop, je hebt een nieuwe serie van Lupin, Mysterious Girlfriend X hoorde ik hier wat positiefs over, en zo zijn er nog wel een aantal series die interessant lijken.

Misschien wel het meest veelbelovende seizoen sinds tijden.

Voor mij is het sowieso al geslaagd, vanwege Buta.
Space Bros is leuk, sports anime kijk ik niet echt maar misschien dat ik die basketbal nog ga proberen, Appolon moet nog uitkomen maar die kan eigenlijk niet slecht zijn, Fate/Zero deel 2 en nog een hele bups andere anime die minder slecht zijn dan ik had gedacht.

Idd geen slecht seizoen.
ANIMEES.
- Scamp
pi_110179134
Average seizoen.

Geen nieuwe anime van Madoka of Evangelion proporties.. ;(
  woensdag 11 april 2012 @ 13:43:47 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110179333
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Average seizoen.

Was het bij de eerste afleveringen van Madoka en Evangalion al duidelijk hoe goed die series zouden worden?
pi_110179558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Was het bij de eerste afleveringen van Madoka en Evangalion al duidelijk hoe goed die series zouden worden?
Mwah, toch wel een beetje :P
pi_110179584
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Average seizoen.

Average?
Spacebros > Epic serie die lang zal lopen
F/0 seizoen 2 > Need I really comment? (Ook al volg ik het zelf niet)
Appollon > Nog niet uit maar zeg nou zelf!
Tsuritama > Nog niet uit en het verhaal weet ik nog niks over maar animatie zit goed
Hyouka > Geen idee maar over de OVA van Jan 2013 staat op MAL:
quote:
A fanservice episode at a swimming pool will be animated.
*O*
Shirokuma > Als je dit niet leuk vindt:
pi_110179697
Oh en Eureka 7 AO kan óf vet worden óf een Last Exile: Fam, maar schrijf het nog niet af :P
pi_110179838
Wakfu seizoen 1 sub(ik kan al Frans,maar ik haat het heel erg ook na 9 jaar)kan ik nergens vinden!!
  woensdag 11 april 2012 @ 13:56:20 #26
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110179888
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mwah, toch wel een beetje :P
Nou, valt wel mee hoor. Vooral Madoka werd pas echt goed na de derde aflevering. En afhankelijk van hoe het loopt kan Appolon ook epic worden! Ik bedoel, de regisseur van oa Cowboy Bebop en Samurai Champloo met de muziek van Yoko Kanno (oa Ghost in the Shell), dat kan haast niet fout gaan.

Ik spreek je aan het eind van het seizoen nog wel een keer ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_110179971
Doet studio Shaft iets interessants dit seizoen?
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
En het is ook fijn om te zien dat het recente succes van Shaft (Madoka en de -monogatari reeks) een positieve invloed heeft op de andere studio's. Of misschien verbeeldt ik me dat gewoon, dat kan ook.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_110180017
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Average?
Spacebros > Epic serie die lang zal lopen
F/0 seizoen 2 > Need I really comment? (Ook al volg ik het zelf niet)
Appollon > Nog niet uit maar zeg nou zelf!
Tsuritama > Nog niet uit en het verhaal weet ik nog niks over maar animatie zit goed
Hyouka > Geen idee maar over de OVA van Jan 2013 staat op MAL:

[..]

*O*
Shirokuma > Als je dit niet leuk vindt: [ afbeelding ]
Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ik :P

Fate/Zero beschouw ik trouwens niet echt als een stuk van dit seizoen. Het gaat om series die pas begonnen zijn in dit seizoen, niet series die nog doorlopen :P
  woensdag 11 april 2012 @ 13:59:35 #29
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110180051
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
En het is ook fijn om te zien dat het recente succes van Shaft (Madoka en de -monogatari reeks) een positieve invloed heeft op de andere studio's. Of misschien verbeeld ik me dat gewoon, dat kan ook.
Misschien moet je even een bakje thee minder drinken. Teveel theïne is slecht voor een mens.

Maar Sankarea is leuk ja :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_110180108
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Samurai X: Trust and Betrayal of Rurouni Kenshin: blabla is ook van Studio Deen en best redelijk. Bij Neon Genesis Evangelion hebben ze assistentie verleend, net als bij Spirited Away.

Maar goed, de meeste projecten zuigen ballen en ze staan er om bekend franchises te verneuken.
pi_110180497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ik :P

Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope, gaat floppen?
pi_110180578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope gaat floppen?
Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukken :)
pi_110180696
Gezien de mensen die er aan werken en de hype er om heen zou ik het wel floppen noemen als Kids on the Slope minder goed is dan Madoka of wat ik gezien heb van Evangellion.
  woensdag 11 april 2012 @ 14:14:18 #34
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110180715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukken :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_110180879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf liever sceptisch, dan kan het alleen maar meevallen!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 14:18:14 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 14:27:47 #36
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110181324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hehe, over het algemeen deel ik die opvatting, helemaal sinds Guilty Crown *ril*.

Maar voor Appolon kan ik het niet laten. Ik bedoel, kom op, dit gaat echt wel goed worden!
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 11 april 2012 @ 14:28:11 #37
367786 einzweipolizei
Remember remember the fifth of
pi_110181344
Hoi.
M'n ban zit erop.
november.
pi_110181538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef einzweipolizei het volgende:
Hoi.
M'n ban zit erop.
Mooi, nu kun je meepraten over de grammatica van het woord ''pan''.
pi_110181638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef einzweipolizei het volgende:
Hoi.
M'n ban zit erop.
Wat heb je gedaan? :o
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mooi, nu kun je meepraten over de grammatica van het woord ''pan''.
Anpan!

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 14:35:34 ]
pi_110181720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Anpan!
Krentebol!
pi_110181856
Snelkookpan

Krentenbol was trouwens nep :P
Krentenbol is een faker

[ Bericht 54% gewijzigd door AnimeFan op 11-04-2012 14:46:24 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 14:45:04 #42
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_110182060
vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_110183035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XD
quote:
[..]

Krentebol!
Krentenbol, is het volgens mij :P
pi_110183126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]

Krentenbol, is het volgens mij :P
Nieuwe spelling :(
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!
pi_110183193
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik volg de regels soms te letterlijk op, vooral met onregelmatige werkwoorden als 'willen' maak ik dan wel eens fouten :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 15:11:34 ]
pi_110183521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
'IT GETS BETTER I PROMISE!' Ach... de openingsanimatie is tenminste mooi.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XD

Ik hoop dat iedereen die zo praat een pijnlijke dood sterft.
quote:

[..]

En over tien a twintig jaar zal het wel weer correct zijn. Tot die tijd pannenkoeken!
pi_110184768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:07:12 #49
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110185953
quote:

[..]

HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!

Haha, helemaal geweldig als ze dan ook nog probeert uit te leggen maar faalt in het identificeren van het probleem dat iedereen heeft met haar post _O-
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 11 april 2012 @ 16:10:30 #50
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110186106
Pff, was ooit een moderator op mangafox. Je wilt niet weten wat ik daar allemaal heb gelezen.
pi_110186889
quote:

[..]

HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
Waarom lees je dit soort topics
pi_110187317
quote:

[..]

HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
PUB'ers bespotten en uitlachen is tè makkelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!

Haha, helemaal geweldig als ze dan ook nog probeert uit te leggen maar faalt in het identificeren van het probleem dat iedereen heeft met haar post _O-
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,

Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk :')
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.

Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling. _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 16:44:57 #54
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110187720
en dat doet 5vwo :')
pi_110188091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Easymodo het volgende:
en dat doet 5vwo :')
Whut??Dat is heel erg sneu!!
pi_110188092
Zeg dat nu niet, misschien is ze wel zo'n beta die briljant is in alle natuurwetenschappen maar slecht is in taal of misschien was het beter geweest als de Amerikaanse die haar verving dat voor altijd deed.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:02:19 #58
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110188676
Ah, zo'n Zaphod Beeblebrox

One of the major difficulties Trillian experienced in her relationship with Zaphod was learning to distinguish between him pretending to be stupid just to get people off their guard, pretending to be stupid because he couldn't be bothered to think and wanted someone else to do it for him, pretending to be outrageously stupid to hide the fact that he actually didn't understand what was going on, and really being genuinely stupid.
pi_110189274
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Konata! *O*
pi_110190074
Urusai! Urusai! Urusai! Dat is overduidelijk 99.gifhana!
pi_110190456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling. _O-
Ik zag de fout ook al :')
pi_110190619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zag de fout ook al :')
VWO'ers tegenwoordig :')
pi_110190901
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

VWO'ers tegenwoordig :')
Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.

Er is iemand in mijn klas die de Microsoft Office cursus niet kan maken, omdat hij daar te dom voor is :')

Vwo is volgens mij in kleine letters trouwens. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:20:46 ]
pi_110192335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.

Er is iemand in mijn klas die de Microsoft Office cursus niet kan maken, omdat hij daar te dom voor is :')

Vwo is volgens mij in kleine letters trouwens. ;)
Fout!
pi_110192346
SPOILER
pi_110192389
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Fout!
Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.

http://taalunieversum.org/onderwijs/termen/term/397/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vwo

Maar goed, dit is allemaal off-topic. We moeten oppassen dat dit geen SC wordt :P

Ik heb Gintama gedownload :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:30:35 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 18:32:04 #67
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110192500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.

http://taalunieversum.org/onderwijs/termen/term/397/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vwo

Maar goed, dit is allemaal off-topic. We moeten oppassen dat dit geen SC wordt :P

vwo of VWO, boeiend?

Mijn favoriete anime. Succes met kijken, want er zijn ontzettend veel afleveringen.
pi_110192669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Easymodo het volgende:

[..]

vwo of VWO, boeiend?

Mijn favoriete anime. Succes met kijken, want er zijn ontzettend veel afleveringen.
Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist? :P
pi_110192896
wehkamp

Als je wehkamp typt wordt het een link. Wat triest :(
pi_110192937
Ik moet de TT 2 keer lezen om 'm te snappen. :')
pi_110192993
O_W heb je de titel van je robot in een dik meisje anime al kunnen achterhalen?
pi_110193021
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
O_W heb je de titel van je robot in een dik meisje anime al kunnen achterhalen?
Robot IN een dik meisje?
Hentai?
pi_110193028
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
wehkamp

Als je wehkamp typt wordt het een link. Wat triest :(
Niet alleen bij Wehkamp.

Ook bij bol.com Bij bol.comdoen ze zelfs nog een speciale ref-id in de url zodat FOK! er waarschijnlijk wat geld mee verdient :')

Oh, dat is bij Wehkamp ook zie ik :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:46:47 ]
pi_110193117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime.
SPOILER
Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
Ik heb er ook lang over gedaan om daarna nog verder te kijken. Het is verder wel aardig. De laatste aflevering vond ik wel enorm (bij gebrek aan een beter woord) epic.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:48:55 #75
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110193191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist? :P
Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.

SPOILER
pi_110193343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.

SPOILER
Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.

Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:52:38 ]
pi_110193638
quote:

[..]

Zo nieuw is het ook niet meer.... Inmiddels 16 jaar geleden.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:58:55 #78
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110193643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.

Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.
Klopt.

Anime compatibility with robin007bond is:
High
76.0%
pi_110193750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Klopt.

Anime compatibility with robin007bond is:
High
76.0%
Vraag anders aan de TS of ze jouw MAL in de OP wil zetten :P

Dat Lucky Channel in Lucky Star is trouwens niet eens grappig :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 19:29:59 ]
pi_110196691
Zou ik Boku no Pico kijken? :P
Ben benieuwd, dat zou mijn eerste yaoi én hentai zijn.
Of zou ik mijn ziel sparen? ;(

Edit: Oh, commentaar op MAL:
quote:
I'll have these pictures burnt into my head for the rest of my life.. WHY DID I WATCH THIS!! WHY!?
Toch maar niet.
pi_110197170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:
Zou ik Boku no Pico kijken? :P
Ben benieuwd, dat zou mijn eerste yaoi én hentai zijn.
Of zou ik mijn ziel sparen? ;(

Edit: Oh, commentaar op MAL:

[..]

Toch maar niet.
Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.

Sterker nog. Ik vraag me zelfs af of deze anime wel legaal is in Nederland :')

Veel meisjes hoor ik over Junjo Romantica, dat ze dat helemaal geweldig vinden. Is volgens mij shonen-ai, geen yaoi. Ai no Kusabi is een recente yaoi en goed beoordeeld op MAL, dus misschien is dat wat voor je.

Ik heb verder geen ervaring met yaoi. Wel met een yuri! Body Transfer _O_

Die was echt gaaf _O_
pi_110197217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.

Sterker nog. Ik vraag me zelfs af of deze anime wel legaal is in Nederland :')

Veel meisjes hoor ik over Junjo Romantica, dat ze dat helemaal geweldig vinden. Is volgens mij shonen-ai, geen yaoi. Ai no Kusabi is een recente yaoi en goed beoordeeld op MAL, dus misschien is dat wat voor je.

Ik heb verder geen ervaring met yaoi. Wel met een yuri! Body Transfer _O_

Die was echt gaaf _O_
Jij hield toch niet van genderbenders? ;(
pi_110197293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Huh, wat? Er zaten geen genderbenders in Body Transfer. :P

Het is trouwens niet alleen yuri. Er zit ook een jongen in die alle drie de meisjes doet _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 19:58:48 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 20:08:25 #84
333374 Lithia
Too serious
pi_110197903
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal waar. Je kan ook nog Limburgs.

Wat dat betreft ben jij denk ik wel uniek in deze wereld, een zwart meisje met een Limburgs dialect dat in Friesland woont en anime kijkt. :P
Ik weiger om Limburgs te leren. :@ Vreselijke taal. Kan het wel verstaan. :Y
Ben wel trots op mijn Limburgs accent though. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:

Good boy! _O_
pi_110198068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh, wacht. De titel suggereert wat anders, maar dat is dus niet het geval.

Het gaat over meisjes onderling die van geest wisselen en dus ook van libido. _O_
  woensdag 11 april 2012 @ 20:31:14 #86
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110199327
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
pi_110199506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik weiger om Limburgs te leren. :@ Vreselijke taal. Kan het wel verstaan. :Y
Ben wel trots op mijn Limburgs accent though. :P

Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.
pi_110199522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Tenkôsei Sayonara anata
Danku! ^O^
pi_110199825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Danku! ^O^
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
pi_110199892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is? :P
  woensdag 11 april 2012 @ 20:41:38 #91
333374 Lithia
Too serious
pi_110199922
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.
Een dialect. Ook goed. :P
In het gebied waar ik woonde, was het een mislukte versie van de Duitse taal. Pure bagger.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:42:01 #92
333374 Lithia
Too serious
pi_110199948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Tenkôsei Sayonara anata
Hm, interessant. Misschien vanavond dit kijken.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:42:21 #93
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110199974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?
pi_110200141
Wat is er dan zo aantrekkelijk of leuk aan genderbenders ;(?
pi_110200254
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is? :P
Als ik die vraag niet als retorisch zou herkennen zou ik denken dat het kwam omdat Mulan stoer is, maar dat doe ik wel dus hou ik me stil. (De Leeuwenkoning is leuker)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?
Zoiets ja. Het was iig niet zijn keuze.
pi_110200356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?
Ik weet het ook niet :N
pi_110200414
quote:
Mulan is een reverse trap en hermafrodiet-kun uit Cowboy Bebop is een personage uit Cowboy Bebop en alle personages uit Cowboy Bebop zijn kewl.
pi_110200584
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?
Ik weet het ook niet :N
Maar goed, elke fetish of weet ik het wat is wel uitlegbaar, toch? :P

Dakimakura is leuke mechandise, anime als medium biedt veel potentie en geeft de auteurs vaak meer creatieve vrijheid, hetzelfde geldt voor hentai. Yuri is cool omdat de jongens het in porno vaak verpesten. Waarschijnlijk denken meisjes vaak hetzelfde over yaoi :P
  woensdag 11 april 2012 @ 20:51:39 #99
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110200653
quote:
Everyone is gay for Bridget

Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi. Het zijn goede vervangers voor flatchests.
pi_110200790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi. Het zijn goede vervangers voor flatchests.
Maar ik ben ook niet zo'n fan van DFC's eigenlijk.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:53:54 #101
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110200801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi.
Hideyoshi *O*
Het enige leuke personage uit Baka to Test.

Oh en Cake, kijk eens naar de OP :)
pi_110201701
Mijn internetverbinding doet het de laatste tijd ontzettend slecht :r

Deze nacht heb ik maar 3 uurtjes slaap gehad, omdat ik steeds het internet probeerde te maken. Bleek het gewoon aan de provider te liggen die eventjes onderhoud had deze nacht.
pi_110202632
8)7 8)7
pi_110202729
w/ w/
pi_110203911
De OP wordt gesaboteerd!!!11 NEEEE :'(

O+

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 21:42:27 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 21:42:50 #106
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110204673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Welke anime? O+
Inu x Boku SS
  woensdag 11 april 2012 @ 21:45:39 #108
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110204830
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inu x Boku SS
Klinkt nogal fishy...
pi_110204956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Klinkt nogal fishy...
Best wel, maar dat is het niet.

Genres: Comedy, Shounen, Supernatural

Wacht, het is dus echt de anime voor mij!

Inu x Boku SS

The hungry girl is in love with anyone who gives her snacks, male or female, human or demon.

If your dream girl is asomeone who will wear cat ears, a collar, and a maid outfit in exchange for a bag of chips, you have found her.

Bonus: No matter how much she eats she can never get fat. She literally has no meat on her bones, and never will.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 21:56:19 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 21:56:20 #110
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110205848
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Klipnap het volgende:
Oh en Cake, kijk eens naar de OP :)
Grrmbll!
* .Cake. mompelt iets over het smede van nodeloos uitgebreide vergeldingsacties...
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[img][url=http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120411/522764.gif]afbeelding[/url][/img]

O+
O+ Karuta is de liefste!

Inu x Boku SS is écht leuk, maar heb het idee dat ik de enige ben die het überhaupt gekeken heeft afgelopen seizoen.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 11 april 2012 @ 21:58:14 #111
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110206018
Dit is trouwens diezelfde Karuta:

Liiieeeeef!

ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 11 april 2012 @ 21:58:52 #112
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110206090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef .Cake. het volgende:
Dit is trouwens diezelfde Karuta:
[ afbeelding ]
Liiieeeeef!

Nu is heel mijn beeld verpest ;(
  woensdag 11 april 2012 @ 22:00:18 #114
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 11 april 2012 @ 22:00:46 #115
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110206231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu is heel mijn beeld verpest ;(
Als je een pervert wilt dan moet je juist die blonde hebben uit dat plaatje met die halsband en nekomimi.
ANIMEES.
- Scamp
pi_110206323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:02:59 #117
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110206661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:r
[ afbeelding ]

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 22:09:07 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:09:11 #119
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 11 april 2012 @ 22:09:15 #120
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110206863

DAT ASS
pi_110206914
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Welke anime?
Kowarekake no Orgel
  woensdag 11 april 2012 @ 22:10:17 #122
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110206956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]

DAT ASS
[ afbeelding ]

DAT PANTSU
  woensdag 11 april 2012 @ 22:14:48 #124
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110207262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DAT PANTSU
Me like
pi_110207323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zag vandaag iemand met haar net zo lang, of langer, als dit :o -O-
  woensdag 11 april 2012 @ 22:16:53 #126
333374 Lithia
Too serious
pi_110207383
Deze plaatjes *sopsopsop*
pi_110207440
quote:
4s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik zag vandaag iemand met haar net zo lang, of langer, als dit :o -O-
Grappig. Lijkt me best leuk om een keertje te zien.

Echt veel te lang haar vind ik een beetje tokkie (dan heb ik het echt over tot de knieën.. Net alsof iemand de kapper niet kan veroorloven :P
pi_110207488
  woensdag 11 april 2012 @ 22:23:06 #129
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110207761
Bewbs!
ANIMEES.
- Scamp
pi_110207973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Me like
[ afbeelding ]
De bekende pantsu:

woensdag 11 april 2012 @ 22:26:21 #131
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110207992
pi_110208149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef .Cake. het volgende:
Bewbs!
[ afbeelding ]
_O_

Ahww.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 22:33:17 ]
pi_110208723
Morgen maar niet deze topic openen op me werk :{
  woensdag 11 april 2012 @ 22:41:33 #134
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110208928
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef Qunix het volgende:
Morgen maar niet deze topic openen op me werk :{
Doe het!

pi_110209363
WTF :')

Sowieso die proporties en die ogen :')
Zulke tieten zijn toch niet aantrekkelijk meer :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 22:48:59 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:50:51 #136
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110209489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:

[ afbeelding ]

Oké, misschien moeten we nu maar even stoppen met plaatjes posten voordat er iemand échte tentakelporno gaat posten.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 11 april 2012 @ 22:56:04 #137
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110209779
Ik ga,

Weltrusten!
pi_110209953
Halverwege Jormungand, nu al leuk *O*
pi_110210118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Easymodo het volgende:
Ik ga,

Weltrusten!

Welterusten.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oké, misschien moeten we nu maar even stoppen met plaatjes posten voordat er iemand échte tentakelporno gaat posten.
Dat lijkt me het beste. ;(
  woensdag 11 april 2012 @ 23:03:48 #140
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110210303
pi_110210479

Gifs? Waar?

En vroeg er iemand om tentacleporn?

SPOILER
  woensdag 11 april 2012 @ 23:36:41 #143
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110215367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De bekende pantsu:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef .Cake. het volgende:
Bewbs!
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist?? :9
  donderdag 12 april 2012 @ 12:58:04 #145
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110225821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb ik wat gemist?? :9
Kleine nachtelijke gekte omtrent animegifjes :P

In ander nieuws:
AAAW YEAH! Groot fan van RE games! October 2012.
* .Cake. kijkt met een schuin oog naar de xbox controller. RE5 moet nog verslagen worden op Nightmare. Challenge accepted!
ANIMEES.
- Scamp
pi_110229071
Ik dacht heel even dat het een trailer voor een nieuwe film was... RE5 veronderstelt dat iedereen die het spel heeft al bekend is met de serie en het is mijn eerste Resident Evil. Heel irritant.
pi_110229587
Resident Evil 4 _O_
pi_110230233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Kleine nachtelijke gekte omtrent animegifjes :P

In ander nieuws:
AAAW YEAH! Groot fan van RE games! October 2012.
* .Cake. kijkt met een schuin oog naar de xbox controller. RE5 moet nog verslagen worden op Nightmare. Challenge accepted!
Als ie maar net zo goed wordt als RE4 ^O^
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_110230703
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huuu
pi_110230792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huuu
Als ze erg blij is dan ontwikkelt ze een hoop speeksel.
En ze viel om van der stoel van het lachen toen ze zich bedacht dat de jongen naast haar haar ging ontmaagden.
pi_110230886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Als ze erg blij is dan ontwikkelt ze een hoop speeksel.
En ze viel om van der stoel van het lachen toen ze zich bedacht dat de jongen naast haar haar ging ontmaagden.
Door die tweede wil ik die anime gaan kijken, maar die eerste weerhoudt me er weer van. Dilemma's, dilemma's...
pi_110230991
Dat eerste gebeurde in een romantische setting als in lief.
pi_110231069
Welke serie?
pi_110231239
mysterious girlfriend x
japans iets met kanojo
pi_110231453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef outcast_within het volgende:
mysterious girlfriend x
japans iets met kanojo
Oh ja, daar had ik toen nog wat over gelezen. Nog maar een aflevering uitgezonden. :P
pi_110231513
Het word de nieuwe steinsgate alleen dan met kwijl.
pi_110231546
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef outcast_within het volgende:
mysterious girlfriend x
japans iets met kanojo
Nazo no Kanojo of Mysterieuze (Raadselachtige) Vriendin X.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:30:32 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110235748
Vandaag weer even de nieuwste Animania gehaald *O* *O* *O*
  donderdag 12 april 2012 @ 16:31:57 #159
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110235828
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht heel even dat het een trailer voor een nieuwe film was... RE5 veronderstelt dat iedereen die het spel heeft al bekend is met de serie en het is mijn eerste Resident Evil. Heel irritant.
Kan ik mij voorstellen. Ik ben uitermate bekend met de serie, dus voor mij was het juist vet gaaf om al die verwijzingen enzo terug te zien.
Denk dat deel 6 wel vet gaat worden, want Leon.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef robin007bond het volgende:
Resident Evil 4 _O_
_O_
ANIMEES.
- Scamp
pi_110236465
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ] :9
enige fatsoenlijke plaatje erbij:
pi_110236616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_

Ahww.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DAT PANTSU
naast de vraag: welke serie(s) komen die uit
tevens de vraag: waar halen jullie die gifjes vandaan :')
pi_110236670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

4chan en google afbeeldingen.
pi_110236734
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Klipnap het volgende:
He, er is ook nog een manga van!
Wie o wie gaat hem lezen?
Ik heb wel een spoiler gelezen.

SPOILER
pi_110236818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag weer even de nieuwste Animania gehaald *O* *O* *O*
Leuk blad!!
pi_110236905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb wel een spoiler gelezen.

SPOILER
:'(
Ik vind dit al raar genoeg hoor :P
  donderdag 12 april 2012 @ 16:52:50 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110236934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Leuk blad!!
Yep. Ook 100x beter dan dat nederlandstalige anime-blad, wat eigenlijk een vrij waardeloos fanblaadje is...
pi_110236937
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:'(
Ik vind dit al raar genoeg hoor :P
SPOILER
pi_110236966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yep. Ook 100x beter dan dat nederlandstalige anime-blad, wat eigenlijk een vrij waardeloos fanblaadje is...
Waar kun je de Animania kopen?
pi_110237024
quote:

[..]

Er zat wel een Clannad-poster in. Alleen ben ik die kwijt, dus ik ga hem denk ik opnieuw bestellen.

Ben ik trouwens de enige die Lucky Star eigenlijk gewoon niet grappig vind? Enkele grapjes kan ik om lachen, maar het meeste is gewoon niet grappig voor mij. Ook dat Lucky Channel bijvoorbeeld.

En het is niet dat ik humorloos ben. Bij Detroit Metal City was ik niet meer op te rapen.
pi_110237107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er zat wel een Clannad-poster in. Alleen ben ik die kwijt, dus ik ga hem denk ik opnieuw bestellen.

Ben ik trouwens de enige die Lucky Star eigenlijk gewoon niet grappig vind? Enkele grapjes kan ik om lachen, maar het meeste is gewoon niet grappig voor mij. Ook dat Lucky Channel bijvoorbeeld.

En het is niet dat ik humorloos ben. Bij Detroit Metal City was ik niet meer op te rapen.
lucky star, ik vond er toendertijd ook niet veel aan.. wellicht dat ik het nu zo kan waarderen dat ik de serie afkijk :D
  donderdag 12 april 2012 @ 16:57:03 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110237137
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waar kun je de Animania kopen?
Bij sommige AKO's op de stations. Niet bij alle AKO's helaas.

quote:

[..]

Ik heb meerdere bladen even doorgekeken om de beste eruit te pikken, maar in geen van de Animania's zat een Clannad poster...

Volgens mij zitten de posters alleen in de versies met DVD, en die liggen niet in de winkel.
pi_110237138
quote:

[..]

"vrij waardeloos"?

Dat is vrij netjes omschreven. Wat een amateuristisch flutblad.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_110237165
quote:

[..]

Ik vind het allebei leuk :)
pi_110237166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 april 2012 @ 16:59:35 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110237245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

"vrij waardeloos"?

Ja, gemiste kans, vooral wanneer zo'n blad maar 1x in de 2-3 maanden uitkomt zou je er veel meer van mogen verwachten.

Ik blader het meestal alleen even door in de winkel, en leg het dan weer terug. Nog nooit gekocht. Qua prijs ook te duur, vooral wanneer je het afzet tegen Animania.
pi_110237267
quote:

[..]

Welke??Aniway??
  donderdag 12 april 2012 @ 17:00:54 #179
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110237317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke??Aniway??
Ja.
pi_110237404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb meerdere bladen even doorgekeken om de beste eruit te pikken, maar in geen van de Animania's zat een Clannad poster...

Volgens mij zitten de posters alleen in de versies met DVD, en die liggen niet in de winkel.
Ah, dat is wel jammer.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik vind het allebei leuk :)
Om Lucky Star kan ik gewoon niet lachen. Dan wordt er in driekwart van de eerste episode gepraat over hoe ze hun snacks eten. De eerste 5 minuten is het wel grappig, maar dan heb ik daar wel weer genoeg van.

De otaku grapjes vind ik wel leuk :)
pi_110237424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja.
Die heb ik vaker gelezen nooit gekocht,wat een gedrocht zeg. _O- 8)7
pi_110237509
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah, dat is wel jammer.

[..]

Om Lucky Star kan ik gewoon niet lachen. Dan wordt er in driekwart van de eerste episode gepraat over hoe ze hun snacks eten. De eerste 5 minuten is het wel grappig, maar dan heb ik daar wel weer genoeg van.

De otaku grapjes vind ik wel leuk :)
Mwah, de eerste episode wijkt ook een beetje af van de rest :P

Timotei!
pi_110237686
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mwah, de eerste episode wijkt ook een beetje af van de rest :P

Timotei!
Oké, dat was ook grappig! Al heb ik de episode niet gezien, alleen het Youtube filmpje ;(

Misschien moet ik me er ook gewoon doorheen zetten. Ik hou altijd de 3-episode regel aan. Als ik het na 3 episodes niet leuk vind, dan drop ik het (op enkele uitzonderingen zoals Kill Me Baby na). Bij Lucky Star had ik dat dus ook gedaan.
pi_110237739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja.
Ik heb hem alleen gekocht voor die poster.
pi_110237955
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pic van je poster :Y
quote:

[..]

pi_110237971
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pic van je poster :Y
Die ben ik dus kwijt. Ik durfde hem eerst niet op te hangen, dus toen heb ik hem ergens opgeborden. Nu kan ik die niet meer vinden.
  donderdag 12 april 2012 @ 17:21:21 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110238205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die ben ik dus kwijt. Ik durfde hem eerst niet op te hangen, dus toen heb ik hem ergens opgeborden. Nu kan ik die niet meer vinden.
Zat ie in een ouder magazine? Ik heb er nu een stuk of 5 ofzo. Geen idee of er posters bij zaten. Ik let er nooit zo op.
pi_110238262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Die maak ik zelf!

pi_110238265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zat ie in een ouder magazine? Ik heb er nu een stuk of 5 ofzo. Geen idee of er posters bij zaten. Ik let er nooit zo op.
Aniway nummer 16 was het.
pi_110238376

donderdag 12 april 2012 @ 17:26:29 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110238427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Aniway nummer 16 was het.
Oh, Aniway... ik dacht dat we het over Animania hadden :)

Aniway koop ik dus nooit.
pi_110238442

pi_110238616
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Seto no Hanayome O+
*O*
pi_110238847
Oke, de regisseur van Lucky Star is dus ontslagen na de eerste 3 episodes, daarna pakt een goede regisseur de serie op. Ik geef het nog een kans.
pi_110238933
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

"vrij waardeloos"?

Niet helemaal. De kwaliteit verschilt erg per artikel. Het stukje over Legend of the Galactic Heroes in de Aniway van dit kwartaal was bijvoorbeeld erg goed (maar het was een ingezonden stuk dus...) en een kleine 'DVD REVIEW' genoemd 'Soul Eater box', over een afschuwelijke vertaling door een schrijver die de afschuwelijke vertalingen overneemt zonder het kleinste beetje ironie deed mij mijn aankoop bijna verscheuren, verbranden en de de as uitstrooien over de Noordzee. Fakku you seals and fakku you watzwemternogmeerindenoordzee!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké, dat was ook grappig! Al heb ik de episode niet gezien, alleen het Youtube filmpje ;(

Misschien moet ik me er ook gewoon doorheen zetten. Ik hou altijd de 3-episode regel aan. Als ik het na 3 episodes niet leuk vind, dan drop ik het (op enkele uitzonderingen zoals Kill Me Baby na). Bij Lucky Star had ik dat dus ook gedaan.
De 3-episode regel is arbitrair en onzinnig.
pi_110239636
fuck damn it,ik kan tijdelijk geen anime downloaden. :+
quote:
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
Net upgrade gedaan naar sabnzbd+ 0.7.0 beta 2,krijg ik dit stuk ellende!! _O-
pi_110239783
Nice! De best goede fansubgroep Elysium heeft een eigen downloadsite, waar je direct vanuit je browser kan downloaden (DDL dus). Geen wachttijden of iets dergelijks.

http://www.elysiumsubs.com/ddl-page

Eerst nog een server selecteren. Ik raad een van de Franse aan, aangezien dat dichter bij Nederland zit :P
pi_110240061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Nice! De best goede fansubgroep Elysium heeft een eigen downloadsite, waar je direct vanuit je browser kan downloaden (DDL dus). Geen wachttijden of iets dergelijks.

http://www.elysiumsubs.com/ddl-page

Eerst nog een server selecteren. Ik raad een van de Franse aan, aangezien dat dichter bij Nederland zit :P
Heb je tegen mij?? :+

sabnzbd+ poorten blijken te zijn veranderd!! _O-
pi_110240117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heb je tegen mij??

sabnzbd+ poorten blijken te zijn veranderd!! _O-
[ link | afbeelding ]
Tegen iedereen ;)
pi_110240180
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tegen iedereen ;)
Moet ik de poorten terug zetten naar 8080??
pi_110240234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Moet ik de poorten terug zetten naar 8080??
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.
pi_110240356
Iemand hier bekend met Yawara (de anime naar een manga van Urasawa)? Ik zag net een paar aflevering op frostii staan en het is een beetje in de stijl van Monster. Madhouse heeft de animatie verzorgd. En het ziet er erg goed uit maar heeft 124 afleveringen.
pi_110240363
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.
Verdomme,nu moet ik de https poort terug zetten naar 9095!!

_O-
  donderdag 12 april 2012 @ 18:32:46 #207
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110240580
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iemand hier bekend met Yawara (de anime naar een manga van Urasawa)? Ik zag net een paar aflevering op frostii staan en het is een beetje in de stijl van Monster. Madhouse heeft de animatie verzorgd. En het ziet er erg goed uit maar heeft 124 afleveringen.
Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.
pi_110240968
1
2
~$ /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095
luzomes_chrishi@JMW5-CP2:~$ Created new window in existing browser session.
Even sabnzbd+ nieuwe configuratie doen!! :+

Ik moet ergens Wakfu S1 en S2 sub hebben,verdomme.HELP!!! -O-
pi_110241204
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[ code verwijderd ]

Even sabnzbd+ nieuwe configuratie doen!! :+

Ik moet ergens Wakfu S1 en S2 sub hebben,verdomme.HELP!!! -O-
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfu
http://fanzub.com/?q=wakfu&cat=

Ze zijn allemaal gewoon te vinden hoor?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 18:56:35 ]
pi_110241237
Haha, die Kanon verwijzing in Lucky Star _O-

Episode 4 is inderdaad al een stuk leuker! :)
pi_110241243
Sakamichi no Apollon gepost *O*
pi_110241587
Iemand anders die Naruto Shippuden ook volgt?

Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden -O-
Alleen nu zijn het écht de afleveringen :')
pi_110241600
quote:
Laat LompeHork maar niet zien!! :+

Verdomme,opnieuw een 500 internal server server van sabnzbd+ 0.7.0 beta2(dit keer met poort nummer 9090)
quote:
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
8)7
pi_110241875
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:

Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden -O-
Vorige week niet gezien omdat de preview van de week daarvoor fillers bevatten... Ik ga er vanuit dat ook deze week fillers zijn. Ik ga weer verder als ze weer geen fillers uitzenden.
pi_110242153
quote:

Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijd _O-
pi_110242341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijd _O-
De manga??Jazeker
SPOILER
pi_110242621
quote:

vorige week was een filler maar vandaag heb ik nog niet gekeken maar ben het nu aan het downloaden. was vergeten dat het donderdag was vandaag dus naruto dag O+
pi_110242909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

De manga??Jazeker
SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 april 2012 @ 19:27:33 #219
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110242914
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef Qunix het volgende:
Sakamichi no Apollon gepost *O*
*O* ..... oh wacht, alleen nog maar Horriblesubs.

-O-
ANIMEES.
- Scamp
pi_110243681
Wooow! Soundtrack klinkt goed!

Wat goed opvalt zijn de LP's in een shop... Echte album covers zonder kleine veranderingen zeg maar... Miles Davis en Art Blakey & The Jazz Messengers.. Drum van Yamaha!
  donderdag 12 april 2012 @ 19:44:09 #221
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110243759
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

De manga??Jazeker
SPOILER
Kabuto was ooit cool in Naruto als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...

pi_110243778
Vandaag was het weer fillers in de anime, voorzover ik zag was het het volgende
SPOILER
De manga lees ik niet, maar weet dat er inderdaad flashbacks zijn, zie zo nu en dan de post op RandomC
pi_110243787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Kabuto was ooit cool in Naruto met als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...

Nee, hij is badass
  donderdag 12 april 2012 @ 19:45:14 #224
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110243822
Oh, 'dark pasts en flashbacks' is niets nieuws in Naruto.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:48:00 #225
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110243952
'faalpost'

Zo moe na een tentamen in Delft.
pi_110244118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'

TU?
  donderdag 12 april 2012 @ 19:51:33 #227
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110244143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

TU?
Klopt :)
pi_110244177
quote:
'faalpost'

Ik had er ook een vandaag, ging goed! *O*
En dan nu een nachtje in de UB doorbrengen: morgenochtend om 9u tentamen ;(
  donderdag 12 april 2012 @ 19:53:52 #229
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110244268
quote:
'faalpost'

Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 12 april 2012 @ 19:54:50 #230
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110244301
Bij mij is het gewoon compleet willekeur, zal wel tussen de 4-9 zitten. De vraagstelling was nogal vaag, waardoor ik de vraag misschien compleet anders interpreteer. Gelukkig is mijn volgende tentamen op maandag.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ara Ara, doushio~
pi_110244366
Album van de verkoper op de toonbank:

Albums op de achtergrond:

(album hoes niet in filmpje)

[ Bericht 5% gewijzigd door Qunix op 12-04-2012 20:03:36 ]
pi_110244610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ Mio! *O*
quote:
lovely complex *O*
pi_110244614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Bij mij is het gewoon compleet willekeur, zal wel tussen de 4-9 zitten. De vraagstelling was nogal vaag, waardoor ik de vraag misschien compleet anders interpreteer. Gelukkig is mijn volgende tentamen op maandag.

[..]

Ara Ara, doushio~
Wat studeer je eigenlijk?
  donderdag 12 april 2012 @ 20:02:51 #234
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110244670
4e jaars
Master Electrical Engineering: Telecommunications track

Jij?
pi_110245640
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen. _O-
pi_110245725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen. _O-
pi_110245740
Alweer dubbel :+
pi_110246045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Alweer dubbel :+
Kap eens....
pi_110246185
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:

[..]

Kap eens....
Iets te gehaast :@
pi_110246433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Easymodo het volgende:
4e jaars
Master Electrical Engineering: Telecommunications track

Jij?
3e jaars LR 8-)
  donderdag 12 april 2012 @ 20:32:23 #241
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110246560
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

3e jaars LR 8-)
Alright, ook 1 van de hardcore TU studies.
pi_110248289
Heb net die ene film gezien die me laatst hier was aangeraden. Een verrijking en afwijking tussen de genderbenders! ^O^
  donderdag 12 april 2012 @ 21:02:46 #243
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110248771
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Heb net die ene film gezien die me laatst hier was aangeraden. Een verrijking en afwijking tussen de genderbenders! ^O^
Deze?:
  donderdag 12 april 2012 @ 21:11:08 #245
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110249424
quote:
Die animatie :o. Deze ga ik zeker een keer kijken.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:11:32 #246
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110249459
quote:
Gooooo overige fansubgroepen! Daddy wants to check that shit out!
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 12 april 2012 @ 21:17:45 #247
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110249932
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei *O* )

quote:
Of course, the real issue with this forthcoming release date (as mentioned on twitter by Giant Bomb family friend Giancarlo Varanini) is that it's hitting stores right around the time most American students have finals, all but ensuring more Fs than society has ever seen at a single time. Grades will have to be repeated, whole years of college will go down the drain, and ten years from now, an entire generation of role-playing fans will suddenly find themselves on the wrong side of a gas station counter studying up for their air conditioning repair exams while wistfully staring out the smog-stained window, wondering where it all went wrong.

Thanks, Blizzard.
ANIMEES.
- Scamp
pi_110250340
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen :P

Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk :')

http://mod16.org/hurfdurf/?p=8

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 21:40:21 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 21:42:07 #249
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110251729
quote:
8s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Nee, hij is badass
hij is gewoon orochimaru ver2, zoveel verschil is er niet afgezien van een techniek of drie/vier die je in zon lange tijd wel bijgeleerd hebt.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:49:24 #251
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110252174
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die ja.
Geweldige film inderdaad. Ik kreeg namelijk een enorme lijst aan onbekende Japanse films en besloot deze te kijken. Verrassend goed.

Video unrelated.
pi_110253068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei *O* )

[..]

Hehe, klinkt goed! *O*

Datzelfde dacht ik dat bij mij zou gebeuren met Skyrim en Mass Effect 3.. Skyrim gelukkig op tijd van afgekickt en het dit jaar nog niet één keer opgestart (maar wel de OST gedownload _O_) en voor ik Mass Effect 3 speel wil ik per se de twee eerdere delen nog 'n keer spelen.. Na deze tentamenweek heb ik tijd.. :P
pi_110254929
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
beetje IT-nerd op een *nix systeem faket die stats als hij er zoveel van houdt :')
pi_110254958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen :P

Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk :')

http://mod16.org/hurfdurf/?p=8
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
pi_110255069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
Het is inderdaad een kutklus :')

Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.

Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 22:36:33 ]
pi_110255134

Woow _O_
pi_110255651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kutklus :')

Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.

Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
pi_110255788
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
:O
pi_110256148
quote:
_O- Die herken ik nog.
pi_110256223
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:O

dat beter? }:|
pi_110256268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat beter? }:|
:9~
pi_110256551
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:9~
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak :P
  donderdag 12 april 2012 @ 23:08:44 #264
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110256644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak :P
Yuno?

donderdag 12 april 2012 @ 23:12:45 #266
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110256792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Yuno
Yuno

Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen :).
pi_110256992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Yuno

Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen :).
ah.. die series noooit bekeken om eerlijk te zijn.. maar die zijn wat ouder en vroeger kon ik slice of life een stuk minder waarderen...

als ik nu een poging waag lukt et wellicht :+
  donderdag 12 april 2012 @ 23:19:47 #268
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110257057
Ik heb deze serie ook niet gezien, maar ik kwam wel eens op die imageboards. Eigenlijk heb ik nog niet eens zoveel series gezien.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:22:39 #269
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110257166
Oooowkeej...

SPOILER: NSFW voor de zekerheid
Pan! :D
ANIMEES.
- Scamp
pi_110257195
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...

WTF :D
  donderdag 12 april 2012 @ 23:28:09 #271
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110257388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...

Oh shit, penisbrood!
pi_110257931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

Yuno
Yuno O+

Ze mag mij wel stalken. O+
pi_110258017
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Yuno O+

Ze mag mij wel stalken. O+
als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen :+
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:02:00 #274
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110258690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro :D

[..]

WTF :D
Waar heb je die TS BR's gescoord?

Ik had eigenlijk TS 1 en 2 ook even moeten bestellen toen Weh-Kamp de prijzen nogal laag had, vorige maand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yi-Long op 13-04-2012 00:38:55 ]
pi_110258782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen :+
Geen probleem voor mij.

Gewoon miljoenen lenen bij de bank. Daarvan een villa kopen. Alle deuren dichttimmeren voor deurwaarders en allerlei vallen zetten. Eten en andere spullen bestel je via internet en buitenlucht heb je al via de tuin.

Kom op, in een villa met Yuno. Dat is gewoon leven zoals het hoort O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 00:07:25 ]
pi_110258996
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Woow _O_
Onizuka _O_

En leven met Yuno, nee bedankt. Leuk en aardig maar ik kom terug op m'n statements van aan het begin van Mirai Nikki:
Ze is me te gestoord :{w
pi_110259333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waar heb je die TS BR's gescoord?
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsje
quote:
Ik had eigenlijk TS 1 en 2 ook even moeten bestellen toen Wehkamp de prijzen nogal laag had, vorige maand.
er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...
maar de engelse import was cheaper voor mij :D
en daarkomt het: de discs zijn identiek aan de nederlandse release :') (alleen de box is anders)
pi_110259584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Onizuka _O_

En leven met Yuno, nee bedankt. Leuk en aardig maar ik kom terug op m'n statements van aan het begin van Mirai Nikki:
Ze is me te gestoord :{w
Een beetje gek is ook wel leuk.

Oh, en ze heeft het libido van een man.
pi_110259643
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geen probleem voor mij.

Gewoon miljoenen lenen bij de bank. Daarvan een villa kopen. Alle deuren dichttimmeren voor deurwaarders en allerlei vallen zetten. Eten en andere spullen bestel je via internet en buitenlucht heb je al via de tuin.

Kom op, in een villa met Yuno. Dat is gewoon leven zoals het hoort O+
mja... aantrekkelijk... en toch ook weer niet :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:37:53 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110259993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsje

[..]
Ah IC IC :)
quote:
er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...
maar de engelse import was cheaper voor mij :D
en daarkomt het: de discs zijn identiek aan de nederlandse release :') (alleen de box is anders)
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaal :)

TS3, Cars 1 en 2, The Incredibles, Entangled, en The Lion King. De meeste ook inclusief gratis DVD :)

edit: even de naam van de winkel aangepast want er kwam ongevraagd dus meteen een link te staan...
pi_110260083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah IC IC :)

[..]

I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaal :)

TS3, Cars 1 en 2, The Incredibles, tangled, en The Lion King. De meeste ook inclusief gratis DVD :)
fixed ;)
lion king heb ik al op dvd, idem voor incredibles en cars 1.. tangled op BD..

en dubbele versies heb ik niet echt behoefte aan..
dus opnieuw halen op BD ga ik vrijwel zeker niet doen...

uiteraard zoveel mogelijk nieuwe releases wel op BD..
lijstje legale dvd/BD's
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:54:07 #282
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110260532
quote:
Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.
Oké, dus Yawara is incompleet (zo'n 40 afleveringen zijn nog niet gesubd). Hmmm, lastig... lastig...
  vrijdag 13 april 2012 @ 01:18:57 #283
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_110261218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

fixed ;)
lion king heb ik al op dvd, idem voor incredibles en cars 1.. tangled op BD..

en dubbele versies heb ik niet echt behoefte aan..
dus opnieuw halen op BD ga ik vrijwel zeker niet doen...

uiteraard zoveel mogelijk nieuwe releases wel op BD..
lijstje legale dvd/BD's
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden. :)

Tegenwoordig koop ik ook vrijwel niks meer op DVD, en alleen nog maar op BR, en idd irritant wanneer je de film al eens op DVD hebt gekocht. Double-dip.
pi_110261415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden. :)

Tegenwoordig koop ik ook vrijwel niks meer op DVD, en alleen nog maar op BR, en idd irritant wanneer je de film al eens op DVD hebt gekocht. Double-dip.
de enige waar ik nog overtwijfel is mijn all-time favoriet Lion King...
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:22:10 #285
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110269324
Eindelijk een fansub van Sakamichi no Appolon die géén Horriblesubs is! _O_

Kijken én schrijven voordat mijn bezoek van vanmiddag komt.

ANIMEES.
- Scamp
pi_110270175
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk een fansub van Sakamichi no Appolon die géén Horriblesubs is! _O_

Kijken én schrijven voordat mijn bezoek van vanmiddag komt.

[ afbeelding ]
:D!

Ben benieuwd naar de review.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:51:04 #287
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110270599
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

:D!

Ben benieuwd naar de review.
Ik ook! Download gaat traaaaaag! Bijna binnen, als hij niet omlaag schiet moet ik over 5 minuten kunnen kijken.

Spannend!
ANIMEES.
- Scamp
pi_110271115
Je eerste reactie?
pi_110271968
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen :)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_110272632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen :)
_O_
Ik ben zeer benieuwd.
pi_110273774
Kom op Cake........
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:30:59 #292
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:38:44 #293
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110275053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.

Ook maar even een subgroep uitzoeken voor Apollo op de Afdaling.
pi_110275418
Welke subs hebben jullie? Ik heb gg voor E7 AO, Commie voor Tsuritama en ken WhyNot (voor Apollon) niet, is 't een goede sub?
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:08:26 #295
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110276240
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Qunix het volgende:
Kom op Cake........
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijken :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_110276456
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
Als ik thuis ben ook maar eens Sakamichi kijken.
Ik denk dat de nieuwe Eureka Seven echt een topper wordt. Als je genoeg tijd hebt zou ik dus eerst het eerste seizoen kijken. Het is echt een aandoenlijke serie. Een van de beste character developements die ik heb gezien.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.

Ook maar even een subgroep uitzoeken voor Apollo op de Afdaling.
Het plot was niet slecht hoor. Er zaten wat plot holes in, maar dat vergeef ik ze. Ik vond het een hele mooie serie.
pi_110277688
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijken :)
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?

Je hebt het wel zo geschreven dat FOK! jouw publiek is.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:56:52 #298
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110278194
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?

Je hebt het wel zo geschreven dat FOK! jouw publiek is.
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ik ;)

Sakamachi no Appolon #1, de recensie. Hij staat nu op Animees! :D Mijn bezoek vind Art Blakey ook helemaal geweldig! :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_110278413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:56 schreef .Cake. het volgende:

[..]

FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ik ;)

Sakamachi no Appolon #1, de recensie. Hij staat nu op Animees! :D Mijn bezoek vind Art Blakey ook helemaal geweldig! :)
Apollon is het trouwens.
pi_110278470
Vrijdag 13 :o
pi_110278482
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')