Godver, ik nu ook.quote:
Dit is niet helemaal waar. Je kan ook nog Limburgs.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef Lithia het volgende:
![]()
Vroeger verwarde ik Japans soms ook met Frans. Bijv. 'pan' is 'brood' in Japans, maar in het Frans is het 'pain'. Wat nog leuker is, is dat het in Papiaments 'pang' (foenetisch) heet (ben tweetalig opgevoed). Heel soms haal ik alles in de war als ik woordjes schriftelijk uit mijn hoofd moest leren.
Fail.
Ah, je kan Papiaments. Mijn moeder ookquote:Op woensdag 11 april 2012 09:18 schreef Lithia het volgende:
Spaans? Zou kunnen. Papiaments hebben veel woorden van de Spanjaarden 'geleend'.
Ok...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef robin007bond het volgende:
De Boku no Pico troll werkte niet. Hij zocht het eerst op Google.
Wel zei hij dat hij bijna gelijk torrents wou zoeken, dan had hij er waarschijnlijk wel ingetrapt en het samen met z'n vriendin gekeken
Dat zou toch grappig zijn. Dat hij met zijn vriendin een Franse film denkt te gaan kijken en dat ze dan Boku No Pico zienquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Godver, ik nu ook.![]()
Ik wilde ook een smiley achter mijn naam in de OP. Stiekem aangepast dus.
Mooi! Die heb ik ook net binnen gehaald en leek me leuk! Fijn te horen dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef .Cake. het volgende:
Jormungand is awesome. Die ga ik zeker volgen op Animees!
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef .Cake. het volgende:
Heb net eerste Mysterious Girlfriend X gezien, daarna keek ik IJsbeer Café.
[ afbeelding ]
Heel even vreesde ik het ergste...
Space Bros is leuk, sports anime kijk ik niet echt maar misschien dat ik die basketbal nog ga proberen, Appolon moet nog uitkomen maar die kan eigenlijk niet slecht zijn, Fate/Zero deel 2 en nog een hele bups andere anime die minder slecht zijn dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso wel een goed seizoen volgens mij...
Space Brothers schijnt leuk te zijn, nieuwe sports anime met basketbal en voetbal volgens mij, je hebt die nieuwe serie van de maker van Cowboy Bebop, je hebt een nieuwe serie van Lupin, Mysterious Girlfriend X hoorde ik hier wat positiefs over, en zo zijn er nog wel een aantal series die interessant lijken.
Misschien wel het meest veelbelovende seizoen sinds tijden.
Voor mij is het sowieso al geslaagd, vanwege Buta.
Was het bij de eerste afleveringen van Madoka en Evangalion al duidelijk hoe goed die series zouden worden?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Average seizoen.
Geen nieuwe anime van Madoka of Evangelion proporties..
Mwah, toch wel een beetjequote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was het bij de eerste afleveringen van Madoka en Evangalion al duidelijk hoe goed die series zouden worden?
Average?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Average seizoen.
Geen nieuwe anime van Madoka of Evangelion proporties..
quote:A fanservice episode at a swimming pool will be animated.
Nou, valt wel mee hoor. Vooral Madoka werd pas echt goed na de derde aflevering. En afhankelijk van hoe het loopt kan Appolon ook epic worden! Ik bedoel, de regisseur van oa Cowboy Bebop en Samurai Champloo met de muziek van Yoko Kanno (oa Ghost in the Shell), dat kan haast niet fout gaan.quote:
Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ikquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Average?
Spacebros > Epic serie die lang zal lopen
F/0 seizoen 2 > Need I really comment? (Ook al volg ik het zelf niet)
Appollon > Nog niet uit maar zeg nou zelf!
Tsuritama > Nog niet uit en het verhaal weet ik nog niks over maar animatie zit goed
Hyouka > Geen idee maar over de OVA van Jan 2013 staat op MAL:
[..]
Shirokuma > Als je dit niet leuk vindt: [ afbeelding ]
Misschien moet je even een bakje thee minder drinken. Teveel theïne is slecht voor een mens.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doet studio Shaft iets interessants dit seizoen?
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
En het is ook fijn om te zien dat het recente succes van Shaft (Madoka en de -monogatari reeks) een positieve invloed heeft op de andere studio's. Of misschien verbeeld ik me dat gewoon, dat kan ook.
Samurai X: Trust and Betrayal of Rurouni Kenshin: blabla is ook van Studio Deen en best redelijk. Bij Neon Genesis Evangelion hebben ze assistentie verleend, net als bij Spirited Away.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doet studio Shaft iets interessants dit seizoen?
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope, gaat floppen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ik
Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukkenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope gaat floppen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukken
quote:
Hehe, over het algemeen deel ik die opvatting, helemaal sinds Guilty Crown *ril*.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik blijf liever sceptisch, dan kan het alleen maar meevallen!
Wat heb je gedaan?quote:
Anpan!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi, nu kun je meepraten over de grammatica van het woord ''pan''.
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik blijf liever sceptisch, dan kan het alleen maar meevallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krentebol!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krentenbol, is het volgens mijquote:[..]
Krentebol!![]()
Nieuwe spellingquote:Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Krentenbol, is het volgens mij
Ik volg de regels soms te letterlijk op, vooral met onregelmatige werkwoorden als 'willen' maak ik dan wel eens foutenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!'IT GETS BETTER I PROMISE!' Ach... de openingsanimatie is tenminste mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iedereen die zo praat een pijnlijke dood sterft.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XDEn over tien a twintig jaar zal het wel weer correct zijn. Tot die tijd pannenkoeken!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!“An interesting thing is a good thing.”
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen die zo praat een pijnlijke dood sterft.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
Waarom lees je dit soort topicsquote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
PUB'ers bespotten en uitlachen is tè makkelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!
Haha, helemaal geweldig als ze dan ook nog probeert uit te leggen maar faalt in het identificeren van het probleem dat iedereen heeft met haar post
Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Ik zag de fout ook alquote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling.![]()
Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.quote:
Fout!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.
Er is iemand in mijn klas die de Microsoft Office cursus niet kan maken, omdat hij daar te dom voor is
Vwo is volgens mij in kleine letters trouwens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.quote:
vwo of VWO, boeiend?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.
http://taalunieversum.org/onderwijs/termen/term/397/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vwo
Maar goed, dit is allemaal off-topic. We moeten oppassen dat dit geen SC wordt
Ik heb Gintama gedownload
Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
vwo of VWO, boeiend?
Mijn favoriete anime. Succes met kijken, want er zijn ontzettend veel afleveringen.
Robot IN een dik meisje?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
O_W heb je de titel van je robot in een dik meisje anime al kunnen achterhalen?
Niet alleen bij Wehkamp.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
wehkamp
Als je wehkamp typt wordt het een link. Wat triest
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime.Ik heb er ook lang over gedaan om daarna nog verder te kijken. Het is verder wel aardig. De laatste aflevering vond ik wel enorm (bij gebrek aan een beter woord) epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:52:38 ]
Zo nieuw is het ook niet meer.... Inmiddels 16 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!
Klopt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.
Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.
Vraag anders aan de TS of ze jouw MAL in de OP wil zettenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Klopt.
Anime compatibility with robin007bond is:
High
76.0%
Toch maar niet.quote:I'll have these pictures burnt into my head for the rest of my life.. WHY DID I WATCH THIS!! WHY!?
Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:
Zou ik Boku no Pico kijken?
Ben benieuwd, dat zou mijn eerste yaoi én hentai zijn.
Of zou ik mijn ziel sparen?
Edit: Oh, commentaar op MAL:
[..]
Toch maar niet.
Jij hield toch niet van genderbenders?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.
Sterker nog. Ik vraag me zelfs af of deze anime wel legaal is in Nederland
Veel meisjes hoor ik over Junjo Romantica, dat ze dat helemaal geweldig vinden. Is volgens mij shonen-ai, geen yaoi. Ai no Kusabi is een recente yaoi en goed beoordeeld op MAL, dus misschien is dat wat voor je.
Ik heb verder geen ervaring met yaoi. Wel met een yuri! Body Transfer
Die was echt gaaf
Huh, wat? Er zaten geen genderbenders in Body Transfer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van genderbenders?
Ik weiger om Limburgs te leren.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Je kan ook nog Limburgs.
Wat dat betreft ben jij denk ik wel uniek in deze wereld, een zwart meisje met een Limburgs dialect dat in Friesland woont en anime kijkt.
Good boy!quote:
Oh, wacht. De titel suggereert wat anders, maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van genderbenders?
Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik weiger om Limburgs te leren.Vreselijke taal. Kan het wel verstaan.
![]()
Ben wel trots op mijn Limburgs accent though.
Danku!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.quote:
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Een dialect. Ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.
Hm, interessant. Misschien vanavond dit kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Als ik die vraag niet als retorisch zou herkennen zou ik denken dat het kwam omdat Mulan stoer is, maar dat doe ik wel dus hou ik me stil. (De Leeuwenkoning is leuker)quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is?
Zoiets ja. Het was iig niet zijn keuze.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat is er dan zo aantrekkelijk of leuk aan genderbenders?
Mulan is een reverse trap en hermafrodiet-kun uit Cowboy Bebop is een personage uit Cowboy Bebop en alle personages uit Cowboy Bebop zijn kewl.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, elke fetish of weet ik het wat is wel uitlegbaar, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?
Ik weet het ook niet
Everyone is gay for Bridgetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar ik ben ook niet zo'n fan van DFC's eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Everyone is gay for Bridget
Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi. Het zijn goede vervangers voor flatchests.
Hideyoshiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Everyone is gay for Bridget
Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi.
Welke anime?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
De OP wordt gesaboteerd!!!11 NEEEE
[ afbeelding ]
Best wel, maar dat is het niet.quote:
Grrmbll!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[img][url=http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120411/522764.gif]afbeelding[/url][/img]
Kawaiiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef .Cake. het volgende:
Dit is trouwens diezelfde Karuta:
[ afbeelding ]
Liiieeeeef!
Nu is heel mijn beeld verpestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef .Cake. het volgende:
Dit is trouwens diezelfde Karuta:
[ afbeelding ]
Liiieeeeef!
Als je een pervert wilt dan moet je juist die blonde hebben uit dat plaatje met die halsband en nekomimi.quote:
Grappig. Lijkt me best leuk om een keertje te zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand met haar net zo lang, of langer, als dit![]()
Doe het!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef Qunix het volgende:
Morgen maar niet deze topic openen op me werk
Oké, misschien moeten we nu maar even stoppen met plaatjes posten voordat er iemand échte tentakelporno gaat posten.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Sowieso die proporties en die ogen
Zulke tieten zijn toch niet aantrekkelijk meer
Welterusten.quote:
Dat lijkt me het beste.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, misschien moeten we nu maar even stoppen met plaatjes posten voordat er iemand échte tentakelporno gaat posten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Sowieso die proporties en die ogen
Zulke tieten zijn toch niet aantrekkelijk meer
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De bekende pantsu:
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist??quote:
Kleine nachtelijke gekte omtrent animegifjesquote:
Als ie maar net zo goed wordt als RE4quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kleine nachtelijke gekte omtrent animegifjes![]()
In ander nieuws:
AAAW YEAH! Groot fan van RE games! October 2012.
* .Cake. kijkt met een schuin oog naar de xbox controller. RE5 moet nog verslagen worden op Nightmare. Challenge accepted!
Als ze erg blij is dan ontwikkelt ze een hoop speeksel.quote:
Door die tweede wil ik die anime gaan kijken, maar die eerste weerhoudt me er weer van. Dilemma's, dilemma's...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als ze erg blij is dan ontwikkelt ze een hoop speeksel.
En ze viel om van der stoel van het lachen toen ze zich bedacht dat de jongen naast haar haar ging ontmaagden.
Oh ja, daar had ik toen nog wat over gelezen. Nog maar een aflevering uitgezonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef outcast_within het volgende:
mysterious girlfriend x
japans iets met kanojo
Nazo no Kanojo of Mysterieuze (Raadselachtige) Vriendin X.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef outcast_within het volgende:
mysterious girlfriend x
japans iets met kanojo
Kan ik mij voorstellen. Ik ben uitermate bekend met de serie, dus voor mij was het juist vet gaaf om al die verwijzingen enzo terug te zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht heel even dat het een trailer voor een nieuwe film was... RE5 veronderstelt dat iedereen die het spel heeft al bekend is met de serie en het is mijn eerste Resident Evil. Heel irritant.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naast de vraag: welke serie(s) komen die uitquote:
4chan en google afbeeldingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
naast de vraag: welke serie(s) komen die uit
tevens de vraag: waar halen jullie die gifjes vandaan
Ik heb wel een spoiler gelezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Klipnap het volgende:
He, er is ook nog een manga van!
Wie o wie gaat hem lezen?
Leuk blad!!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag weer even de nieuwste Animania gehaald![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel een spoiler gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit al raar genoeg hoor![]()
Yep. Ook 100x beter dan dat nederlandstalige anime-blad, wat eigenlijk een vrij waardeloos fanblaadje is...quote:
quote:
Waar kun je de Animania kopen?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep. Ook 100x beter dan dat nederlandstalige anime-blad, wat eigenlijk een vrij waardeloos fanblaadje is...
Er zat wel een Clannad-poster in. Alleen ben ik die kwijt, dus ik ga hem denk ik opnieuw bestellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep. Ook 100x beter dan dat nederlandstalige anime-blad, wat eigenlijk een vrij waardeloos fanblaadje is...
lucky star, ik vond er toendertijd ook niet veel aan.. wellicht dat ik het nu zo kan waarderen dat ik de serie afkijkquote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zat wel een Clannad-poster in. Alleen ben ik die kwijt, dus ik ga hem denk ik opnieuw bestellen.
Ben ik trouwens de enige die Lucky Star eigenlijk gewoon niet grappig vind? Enkele grapjes kan ik om lachen, maar het meeste is gewoon niet grappig voor mij. Ook dat Lucky Channel bijvoorbeeld.
En het is niet dat ik humorloos ben. Bij Detroit Metal City was ik niet meer op te rapen.
Bij sommige AKO's op de stations. Niet bij alle AKO's helaas.quote:
Ik heb meerdere bladen even doorgekeken om de beste eruit te pikken, maar in geen van de Animania's zat een Clannad poster...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zat wel een Clannad-poster in. Alleen ben ik die kwijt, dus ik ga hem denk ik opnieuw bestellen.
"vrij waardeloos"?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het allebei leukquote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die Lucky Star eigenlijk gewoon niet grappig vind? Enkele grapjes kan ik om lachen, maar het meeste is gewoon niet grappig voor mij. Ook dat Lucky Channel bijvoorbeeld.
En het is niet dat ik humorloos ben. Bij Detroit Metal City was ik niet meer op te rapen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gemiste kans, vooral wanneer zo'n blad maar 1x in de 2-3 maanden uitkomt zou je er veel meer van mogen verwachten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"vrij waardeloos"?
Dat is vrij netjes omschreven. Wat een amateuristisch flutblad.
Welke??Aniway??quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb meerdere bladen even doorgekeken om de beste eruit te pikken, maar in geen van de Animania's zat een Clannad poster...
Volgens mij zitten de posters alleen in de versies met DVD, en die liggen niet in de winkel.
Om Lucky Star kan ik gewoon niet lachen. Dan wordt er in driekwart van de eerste episode gepraat over hoe ze hun snacks eten. De eerste 5 minuten is het wel grappig, maar dan heb ik daar wel weer genoeg van.quote:
Mwah, de eerste episode wijkt ook een beetje af van de restquote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer.
[..]
Om Lucky Star kan ik gewoon niet lachen. Dan wordt er in driekwart van de eerste episode gepraat over hoe ze hun snacks eten. De eerste 5 minuten is het wel grappig, maar dan heb ik daar wel weer genoeg van.
De otaku grapjes vind ik wel leuk
Oké, dat was ook grappig! Al heb ik de episode niet gezien, alleen het Youtube filmpjequote:Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mwah, de eerste episode wijkt ook een beetje af van de rest
Timotei!
Pic van je posterquote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen gekocht voor die poster.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die ben ik dus kwijt. Ik durfde hem eerst niet op te hangen, dus toen heb ik hem ergens opgeborden. Nu kan ik die niet meer vinden.quote:
Zat ie in een ouder magazine? Ik heb er nu een stuk of 5 ofzo. Geen idee of er posters bij zaten. Ik let er nooit zo op.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die ben ik dus kwijt. Ik durfde hem eerst niet op te hangen, dus toen heb ik hem ergens opgeborden. Nu kan ik die niet meer vinden.
Die maak ik zelf!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
naast de vraag: welke serie(s) komen die uit
tevens de vraag: waar halen jullie die gifjes vandaan
Aniway nummer 16 was het.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zat ie in een ouder magazine? Ik heb er nu een stuk of 5 ofzo. Geen idee of er posters bij zaten. Ik let er nooit zo op.
Seto no Hanayomequote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet helemaal. De kwaliteit verschilt erg per artikel. Het stukje over Legend of the Galactic Heroes in de Aniway van dit kwartaal was bijvoorbeeld erg goed (maar het was een ingezonden stuk dus...) en een kleine 'DVD REVIEW' genoemd 'Soul Eater box', over een afschuwelijke vertaling door een schrijver die de afschuwelijke vertalingen overneemt zonder het kleinste beetje ironie deed mij mijn aankoop bijna verscheuren, verbranden en de de as uitstrooien over de Noordzee. Fakku you seals and fakku you watzwemternogmeerindenoordzee!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"vrij waardeloos"?
Dat is vrij netjes omschreven. Wat een amateuristisch flutblad.
De 3-episode regel is arbitrair en onzinnig.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dat was ook grappig! Al heb ik de episode niet gezien, alleen het Youtube filmpje
Misschien moet ik me er ook gewoon doorheen zetten. Ik hou altijd de 3-episode regel aan. Als ik het na 3 episodes niet leuk vind, dan drop ik het (op enkele uitzonderingen zoals Kill Me Baby na). Bij Lucky Star had ik dat dus ook gedaan.
Net upgrade gedaan naar sabnzbd+ 0.7.0 beta 2,krijg ik dit stuk ellende!!quote:500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
Heb je tegen mij??quote:Op donderdag 12 april 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Nice! De best goede fansubgroep Elysium heeft een eigen downloadsite, waar je direct vanuit je browser kan downloaden (DDL dus). Geen wachttijden of iets dergelijks.
http://www.elysiumsubs.com/ddl-page
Eerst nog een server selecteren. Ik raad een van de Franse aan, aangezien dat dichter bij Nederland zit
Tegen iedereenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je tegen mij??
sabnzbd+ poorten blijken te zijn veranderd!!![]()
[ link | afbeelding ]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik de poorten terug zetten naar 8080??
Verdomme,nu moet ik de https poort terug zetten naar 9095!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.
Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iemand hier bekend met Yawara (de anime naar een manga van Urasawa)? Ik zag net een paar aflevering op frostii staan en het is een beetje in de stijl van Monster. Madhouse heeft de animatie verzorgd. En het ziet er erg goed uit maar heeft 124 afleveringen.
1 2 | ~$ /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095 luzomes_chrishi@JMW5-CP2:~$ Created new window in existing browser session. |
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfuquote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ code verwijderd ]
Even sabnzbd+ nieuwe configuratie doen!!![]()
Ik moet ergens Wakfu S1 en S2 sub hebben,verdomme.HELP!!!![]()
Laat LompeHork maar niet zien!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfu
http://fanzub.com/?q=wakfu&cat=
Ze zijn allemaal gewoon te vinden hoor?
quote:The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
Vorige week niet gezien omdat de preview van de week daarvoor fillers bevatten... Ik ga er vanuit dat ook deze week fillers zijn. Ik ga weer verder als ze weer geen fillers uitzenden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Iemand anders die Naruto Shippuden ook volgt?
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
Alleen nu zijn het écht de afleveringen
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijdquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
De manga??Jazekerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijd
vorige week was een filler maar vandaag heb ik nog niet gekeken maar ben het nu aan het downloaden. was vergeten dat het donderdag was vandaag dus naruto dagquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerKabuto was ooit cool in Naruto als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga lees ik niet, maar weet dat er inderdaad flashbacks zijn, zie zo nu en dan de post op RandomC
Nee, hij is badassquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kabuto was ooit cool in Naruto met als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...
TU?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Zo moe na een tentamen in Delft.
Ik had er ook een vandaag, ging goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ara Ara, doushio~quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
lovely complexquote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Bij mij is het gewoon compleet willekeur, zal wel tussen de 4-9 zitten. De vraagstelling was nogal vaag, waardoor ik de vraag misschien compleet anders interpreteer. Gelukkig is mijn volgende tentamen op maandag.
[..]
Ara Ara, doushio~
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
3e jaars LRquote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Easymodo het volgende:
4e jaars
Master Electrical Engineering: Telecommunications track
Jij?
Deze?:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Heb net die ene film gezien die me laatst hier was aangeraden. Een verrijking en afwijking tussen de genderbenders!
Die animatiequote:
Gooooo overige fansubgroepen! Daddy wants to check that shit out!quote:
quote:Of course, the real issue with this forthcoming release date (as mentioned on twitter by Giant Bomb family friend Giancarlo Varanini) is that it's hitting stores right around the time most American students have finals, all but ensuring more Fs than society has ever seen at a single time. Grades will have to be repeated, whole years of college will go down the drain, and ten years from now, an entire generation of role-playing fans will suddenly find themselves on the wrong side of a gas station counter studying up for their air conditioning repair exams while wistfully staring out the smog-stained window, wondering where it all went wrong.
Thanks, Blizzard.
hij is gewoon orochimaru ver2, zoveel verschil is er niet afgezien van een techniek of drie/vier die je in zon lange tijd wel bijgeleerd hebt.quote:
Geweldige film inderdaad. Ik kreeg namelijk een enorme lijst aan onbekende Japanse films en besloot deze te kijken. Verrassend goed.quote:
Hehe, klinkt goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei)
[..]
beetje IT-nerd op een *nix systeem faket die stats als hij er zoveel van houdtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen
Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk
http://mod16.org/hurfdurf/?p=8
Het is inderdaad een kutklusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kutklus
Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.
Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprakquote:
Yuno?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak
ah.. die series noooit bekeken om eerlijk te zijn.. maar die zijn wat ouder en vroeger kon ik slice of life een stuk minder waarderen...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yuno
Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen.
SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...WTFSPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...Oh shit, penisbrood!SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
Waar heb je die TS BR's gescoord?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro
[..]
WTF
Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen
Onizukaquote:
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsjequote:
er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...quote:Ik had eigenlijk TS 1 en 2 ook even moeten bestellen toen Wehkamp de prijzen nogal laag had, vorige maand.
Een beetje gek is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Onizuka
En leven met Yuno, nee bedankt. Leuk en aardig maar ik kom terug op m'n statements van aan het begin van Mirai Nikki:
Ze is me te gestoord
mja... aantrekkelijk... en toch ook weer nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.
Gewoon miljoenen lenen bij de bank. Daarvan een villa kopen. Alle deuren dichttimmeren voor deurwaarders en allerlei vallen zetten. Eten en andere spullen bestel je via internet en buitenlucht heb je al via de tuin.
Kom op, in een villa met Yuno. Dat is gewoon leven zoals het hoort
Ah IC ICquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsje
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaalquote:er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...
maar de engelse import was cheaper voor mij
en daarkomt het: de discs zijn identiek aan de nederlandse release(alleen de box is anders)
fixedquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah IC IC
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaal
TS3, Cars 1 en 2, The Incredibles, tangled, en The Lion King. De meeste ook inclusief gratis DVD
Oké, dus Yawara is incompleet (zo'n 40 afleveringen zijn nog niet gesubd). Hmmm, lastig... lastig...quote:Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
fixed
lion king heb ik al op dvd, idem voor incredibles en cars 1.. tangled op BD..
en dubbele versies heb ik niet echt behoefte aan..
dus opnieuw halen op BD ga ik vrijwel zeker niet doen...
uiteraard zoveel mogelijk nieuwe releases wel op BD..
lijstje legale dvd/BD's
de enige waar ik nog overtwijfel is mijn all-time favoriet Lion King...quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.![]()
Tegenwoordig koop ik ook vrijwel niks meer op DVD, en alleen nog maar op BR, en idd irritant wanneer je de film al eens op DVD hebt gekocht. Double-dip.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk een fansub van Sakamichi no Appolon die géén Horriblesubs is!![]()
Kijken én schrijven voordat mijn bezoek van vanmiddag komt.
[ afbeelding ]
Ik ook! Download gaat traaaaaag! Bijna binnen, als hij niet omlaag schiet moet ik over 5 minuten kunnen kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijkenquote:
Ik denk dat de nieuwe Eureka Seven echt een topper wordt. Als je genoeg tijd hebt zou ik dus eerst het eerste seizoen kijken. Het is echt een aandoenlijke serie. Een van de beste character developements die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
Als ik thuis ben ook maar eens Sakamichi kijken.
Het plot was niet slecht hoor. Er zaten wat plot holes in, maar dat vergeef ik ze. Ik vond het een hele mooie serie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.
Ook maar even een subgroep uitzoeken voor Apollo op de Afdaling.
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijken
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?
Je hebt het wel zo geschreven dat FOK! jouw publiek is.
Apollon is het trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ik![]()
Sakamachi no Appolon #1, de recensie. Hij staat nu op Animees!Mijn bezoek vind Art Blakey ook helemaal geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |