quote:Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:52:38 ]
Zo nieuw is het ook niet meer.... Inmiddels 16 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!
Klopt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je mijn MAL zo kijkt, denk je dat ik de meeste referenties dan zou snappen? Ik speel ook wel eens eroges en visual novels.
Ik lurk ook veel op imageboards, dus heel veel anime die ik niet gezien heb weet ik wel wat van.
Vraag anders aan de TS of ze jouw MAL in de OP wil zettenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Klopt.
Anime compatibility with robin007bond is:
High
76.0%
Toch maar niet.quote:I'll have these pictures burnt into my head for the rest of my life.. WHY DID I WATCH THIS!! WHY!?
Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:
Zou ik Boku no Pico kijken?
Ben benieuwd, dat zou mijn eerste yaoi én hentai zijn.
Of zou ik mijn ziel sparen?
Edit: Oh, commentaar op MAL:
[..]
Toch maar niet.
Jij hield toch niet van genderbenders?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spaar je ziel. Het is een pedo-anime. Straks sta je nog op de FBI-blacklist.
Sterker nog. Ik vraag me zelfs af of deze anime wel legaal is in Nederland
Veel meisjes hoor ik over Junjo Romantica, dat ze dat helemaal geweldig vinden. Is volgens mij shonen-ai, geen yaoi. Ai no Kusabi is een recente yaoi en goed beoordeeld op MAL, dus misschien is dat wat voor je.
Ik heb verder geen ervaring met yaoi. Wel met een yuri! Body Transfer
Die was echt gaaf
Huh, wat? Er zaten geen genderbenders in Body Transfer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van genderbenders?
Ik weiger om Limburgs te leren.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Je kan ook nog Limburgs.
Wat dat betreft ben jij denk ik wel uniek in deze wereld, een zwart meisje met een Limburgs dialect dat in Friesland woont en anime kijkt.
Good boy!quote:
Oh, wacht. De titel suggereert wat anders, maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van genderbenders?
Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik weiger om Limburgs te leren.Vreselijke taal. Kan het wel verstaan.
![]()
Ben wel trots op mijn Limburgs accent though.
Danku!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.quote:
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Een dialect. Ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.
Hm, interessant. Misschien vanavond dit kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Als ik die vraag niet als retorisch zou herkennen zou ik denken dat het kwam omdat Mulan stoer is, maar dat doe ik wel dus hou ik me stil. (De Leeuwenkoning is leuker)quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is?
Zoiets ja. Het was iig niet zijn keuze.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat is er dan zo aantrekkelijk of leuk aan genderbenders?
Mulan is een reverse trap en hermafrodiet-kun uit Cowboy Bebop is een personage uit Cowboy Bebop en alle personages uit Cowboy Bebop zijn kewl.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, elke fetish of weet ik het wat is wel uitlegbaar, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?
Ik weet het ook niet
Everyone is gay for Bridgetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar ik ben ook niet zo'n fan van DFC's eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Everyone is gay for Bridget
Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi. Het zijn goede vervangers voor flatchests.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |