Een dialect. Ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Limburgs een taal? Nondeju! Ik dacht dat wikipedia de enige was die dat dacht. Het meeste Limburgs dat ik gehoord heb was een mengelmoes van Nederlands en Duits en een beetje Frans.
Hm, interessant. Misschien vanavond dit kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Als je van gender bending houdt, kan ik je deze film aanradan:
Tenkôsei Sayonara anata
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja vind je dat soort dingen leuk? Jupiter Jazz een twee sessions durend verhaal uit Cowboy Bebop heeft een hermafrodiet. De werkelijk kunnende vorm van genderbending.
Als ik die vraag niet als retorisch zou herkennen zou ik denken dat het kwam omdat Mulan stoer is, maar dat doe ik wel dus hou ik me stil. (De Leeuwenkoning is leuker)quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Mulan mijn favoriete Disneyfilm is?
Zoiets ja. Het was iig niet zijn keuze.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hij werd toch gewoon fucked up door vrouwelijke hormonen, toch?
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat is er dan zo aantrekkelijk of leuk aan genderbenders?
Mulan is een reverse trap en hermafrodiet-kun uit Cowboy Bebop is een personage uit Cowboy Bebop en alle personages uit Cowboy Bebop zijn kewl.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, elke fetish of weet ik het wat is wel uitlegbaar, toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En yaoi? En yuri? En hentai? En anime in het algemeen? En dakimakura's?
Ik weet het ook niet
Everyone is gay for Bridgetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Maar ik ben ook niet zo'n fan van DFC's eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Everyone is gay for Bridget
Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi. Het zijn goede vervangers voor flatchests.
Hideyoshiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Everyone is gay for Bridget
Waarschijnlijk ook voor Hideyoshi.
Welke anime?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
De OP wordt gesaboteerd!!!11 NEEEE
[ afbeelding ]
Best wel, maar dat is het niet.quote:
Grrmbll!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[img][url=http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120411/522764.gif]afbeelding[/url][/img]
Kawaiiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef .Cake. het volgende:
Dit is trouwens diezelfde Karuta:
[ afbeelding ]
Liiieeeeef!
Nu is heel mijn beeld verpestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef .Cake. het volgende:
Dit is trouwens diezelfde Karuta:
[ afbeelding ]
Liiieeeeef!
Als je een pervert wilt dan moet je juist die blonde hebben uit dat plaatje met die halsband en nekomimi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |