quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er zat een streetfighterstyle gevecht in tussen die chick in een chubby robot en een gigantische rijstkoker robot.
Animesukiquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef outcast_within het volgende:
http://forums.animesuki.com/showthread.php?p=4100478#post4100478
And now I wait.
Voordat ze zo gingen letten op licensesquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef gniffie het volgende:
Animesuki![]()
. daar haalde ik vroeger me torrents toen ik nog newb was, yakitate yapan enzo
Ja, maar ik zeg het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
He mensen, ik ben op zoek naar een oude anime. Er zaten robots in die cheerleaderdansjes deden en de hele tijd ''WONDERFUL!'' schreeuwden, maar eigenlijk bestuurd werden door tsunderes. In de OP was er een grote explosie in iemands gezicht.
Weten jullie welke ik bedoel?
HOE WIST JE DAT HET EEN TSUNDERE WASquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
He mensen, ik ben op zoek naar een oude anime. Er zaten robots in die cheerleaderdansjes deden en de hele tijd ''WONDERFUL!'' schreeuwden, maar eigenlijk bestuurd werden door tsunderes. In de OP was er een grote explosie in iemands gezicht.
Een robot was in de vorm van een dikke waterkoker.
Weten jullie welke ik bedoel?
Ik heb hem stiekem wel gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
HOE WIST JE DAT HET EEN TSUNDERE WAS
Best lulzy avatar ever!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef gniffie het volgende:
wat is een tsundere, en waarom wil ik dit weten
http://randomc.net/page/387/quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[/sarcasme] ?
aliens, mecha en ecchi, have fun met zoeken
tenzij het een rare hersenkronkel is
Jongens plagen, kusjes vragen- meisjes?quote:
Die beschrijving klinkt juist meer als een Yandere.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:
Deze moet ik gewoon even posten, daarna stop ik
[ afbeelding ]
Of het otaku-zusje uit Ore no Imouto. Of die ene uit Baka to Test to Shoukanjuu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thosoka Rin is het toppunt van tsundere. Net als Asuka. Of wacht, Taiga ook
Kirinoquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Of het otaku-zusje uit Ore no Imouto. Of die ene uit Baka to Test to Shoukanjuu.
Nee eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kirino![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zó schattig!
Wij hebben het altijd hier over meisjes die zo schattig zijn, maar heb je zo iets nooit gehad bij een anime jongen? Persoonlijk zou ik bijna homo worden van Gilgamesh uit Fate/Zero
Ik heb een hekel aan genderbenders. Homo of lesbisch, allemaal prima. Maar genderbenders gaan me echt te ver. Mijn hersens kunnen dat gewoon niet aan denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd niet.
Ruka is ook wel schattig en kan technisch gezien gekwalificeerd worden als jongen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan genderbenders. Homo of lesbisch, allemaal prima. Maar genderbenders gaan me echt te ver. Mijn hersens kunnen dat gewoon niet aan denk ik
Nu is hekel wel een heel groot woord. Laat ik het zo zeggen: ik vind het niet aantrekkelijk of schattig
Dereviews op mal geven een 5 en 3quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef outcast_within het volgende:
Looking for the title of the anime that featured a shortlegged red robot which is operated by a cute girl.
The ED had aerobics in it and ended with an upside down lensflare crotchshot.
It also featured a streetfighterstyle battle vs a giant rice cooking device.
[7:52:57 PM] LMS.B.D: ah
[7:53:02 PM] LMS.B.D: i know that one
[7:54:15 PM] LMS.B.D: the name of the show i think is the name of the robot
[7:54:55 PM] LMS.B.D: Kemeko Deluxe
quote:For me watching Kemeko DX was about as pleasant as having urine sprayed into your eyes, and about as funny.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dereviews op mal geven een 5 en 3
[..]
binnenkort ziet ze het elke maand. geen probleemquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit trouwens ook Angel Beats te kijken met mijn zusje, maar eigenlijk vind ik het wat te heftig voor haar.
Het bloed kon ik eigenlijk helemaal niet meer herinneren
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha
Moet je eens naar die trollreviews kijken van Boku No Pico (die pedoanime)
http://myanimelist.net/anime/1639/Boku_no_Pico/
quote:Boku no Pico is a brilliant deconstruction of the romance genre and one of the great masterpieces of our time, the love story between little androgynous boy pico and 'mokkun' is absolutely innovative and heartwarming, this series also explains complex themes such as gender identity and sexuality, the art is on par with the greats and can easily be compared to the likes of vincent van gogh, boku no pico completely changed everything i thought about anime and my outlook on life as a whole, in closing boku no pico is the greatest piece of entertainment i have ever enjoyed and if it wasn't for it, i might have already ended my life with an early suicide
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
binnenkort ziet ze het elke maand. geen probleem
Hahahaquote:
Geen animo, wel anime kennelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hahaha
Dat laatste stukje ook echt.
Green Green is ook zo'n slechte anime waarvan je echt gaat afvragen of er animo voor is.
Iemand uit mijn klas had hem afgekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen animo, wel anime kennelijk
Wacht, hoe weet jij dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
[ Bericht 30% gewijzigd door nerdylittlesecrets op 10-04-2012 21:32:07 ]
Gebruik spoilertags!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime. Masdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf, vind ik het niet meer leuk. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen heeft Death Note namelijk afgekeken.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:38:24 ]
typische vrouwen zitten ook altijd door een film heen te kletsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gebruik spoilertags!
[spoiler!][/spoiler!] Daartussen doe je de tekst. Zonder de uitroeptekens trouwens. Dan krijg je dit:Pas dan de tekst in de quote aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen heeft Death Note namelijk afgekeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |