fairy tail?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskipt
Dan is het wel een briljant verhaal (vind ik)
Zijn er nog soortgelijke series?
Op Naruto en One Piece na
Ik zou een opstapje maken naar Neon Genesis Evangelion. Iets heel anders, maar ik denk dat je het wel leuk zou vinden. Het einde laat je ook flink nadenkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskipt
Dan is het wel een briljant verhaal (vind ik)
Zijn er nog soortgelijke series?
Op Naruto en One Piece na
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.quote:
quote:
Hmm ik ben meer van de ninja/samurai/vampire anime'squote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou een opstapje maken naar Neon Genesis Evangelion. Iets heel anders, maar ik denk dat je het wel leuk zou vinden. Het einde laat je ook flink nadenken
Maar vechtende robots, dat is toch eigenlijk ook super vetquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik ben meer van de ninja/samurai/vampire anime's
Van brute gevechten op basis van kracht en skills (of vampiers) maar niet té veel fantasy.
Series die ik erg gaaf vond:
Naruto (zwakt een beetje af de laatste tijd)
Bleach
Hellsing (Ultimate)
Elfen Lied
Black Blood Brothers
Blood+
Een beetje die richting op, gewoon bruut dus
Ik zal je straks even PM'enquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaat die OVA van 1-6?
En hebben jullie een goede site voor downloaden en informatie van anime?
AniDB.net,fanzub.com,MAL!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaat die OVA van 1-6?
En hebben jullie een goede site voor downloaden en informatie van anime?
euhhhh.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.
Dat zeg ik, ik heb niks aan jullie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je noemt ook weer zo'n obscure anime die niemand wat zegt.
Wat duidelijker zijn!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb niks aan jullie.
Wat en wat nou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat was ook alweer die anime waarin een robot in de vorm van een misvormd dik misbaksel met een vreemde persoonlijkheid die de hele tijd marvelous zegt, maar daarin zit een verlegen alien meisje in die die robot bestuurd.
Ah nu weet ik het!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.
Aannemelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef gniffie het volgende:
Volgens mij gewoon een van zijn vele natte dromen
Meer zijn fap materiaal!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef gniffie het volgende:
Volgens mij gewoon een van zijn vele natte dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |