Heb je tegen mij??quote:Op donderdag 12 april 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Nice! De best goede fansubgroep Elysium heeft een eigen downloadsite, waar je direct vanuit je browser kan downloaden (DDL dus). Geen wachttijden of iets dergelijks.
http://www.elysiumsubs.com/ddl-page
Eerst nog een server selecteren. Ik raad een van de Franse aan, aangezien dat dichter bij Nederland zit
Tegen iedereenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je tegen mij??
sabnzbd+ poorten blijken te zijn veranderd!!![]()
[ link | afbeelding ]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik de poorten terug zetten naar 8080??
Verdomme,nu moet ik de https poort terug zetten naar 9095!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.
Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iemand hier bekend met Yawara (de anime naar een manga van Urasawa)? Ik zag net een paar aflevering op frostii staan en het is een beetje in de stijl van Monster. Madhouse heeft de animatie verzorgd. En het ziet er erg goed uit maar heeft 124 afleveringen.
| 1 2 | ~$ /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095 luzomes_chrishi@JMW5-CP2:~$ Created new window in existing browser session. |
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfuquote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ code verwijderd ]
Even sabnzbd+ nieuwe configuratie doen!!![]()
Ik moet ergens Wakfu S1 en S2 sub hebben,verdomme.HELP!!!![]()
Laat LompeHork maar niet zien!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfu
http://fanzub.com/?q=wakfu&cat=
Ze zijn allemaal gewoon te vinden hoor?
quote:The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
Vorige week niet gezien omdat de preview van de week daarvoor fillers bevatten... Ik ga er vanuit dat ook deze week fillers zijn. Ik ga weer verder als ze weer geen fillers uitzenden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Iemand anders die Naruto Shippuden ook volgt?
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
Alleen nu zijn het écht de afleveringen
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijdquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
De manga??Jazekerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vorige week was een filler maar vandaag heb ik nog niet gekeken maar ben het nu aan het downloaden. was vergeten dat het donderdag was vandaag dus naruto dagquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerKabuto was ooit cool in Naruto als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga lees ik niet, maar weet dat er inderdaad flashbacks zijn, zie zo nu en dan de post op RandomC
Nee, hij is badassquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kabuto was ooit cool in Naruto met als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...
TU?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Zo moe na een tentamen in Delft.
Ik had er ook een vandaag, ging goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ara Ara, doushio~quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
lovely complexquote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Bij mij is het gewoon compleet willekeur, zal wel tussen de 4-9 zitten. De vraagstelling was nogal vaag, waardoor ik de vraag misschien compleet anders interpreteer. Gelukkig is mijn volgende tentamen op maandag.
[..]
Ara Ara, doushio~
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
3e jaars LRquote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Easymodo het volgende:
4e jaars
Master Electrical Engineering: Telecommunications track
Jij?
Deze?:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Heb net die ene film gezien die me laatst hier was aangeraden. Een verrijking en afwijking tussen de genderbenders!
Die animatiequote:
Gooooo overige fansubgroepen! Daddy wants to check that shit out!quote:
quote:Of course, the real issue with this forthcoming release date (as mentioned on twitter by Giant Bomb family friend Giancarlo Varanini) is that it's hitting stores right around the time most American students have finals, all but ensuring more Fs than society has ever seen at a single time. Grades will have to be repeated, whole years of college will go down the drain, and ten years from now, an entire generation of role-playing fans will suddenly find themselves on the wrong side of a gas station counter studying up for their air conditioning repair exams while wistfully staring out the smog-stained window, wondering where it all went wrong.
Thanks, Blizzard.
hij is gewoon orochimaru ver2, zoveel verschil is er niet afgezien van een techniek of drie/vier die je in zon lange tijd wel bijgeleerd hebt.quote:
Geweldige film inderdaad. Ik kreeg namelijk een enorme lijst aan onbekende Japanse films en besloot deze te kijken. Verrassend goed.quote:
Hehe, klinkt goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei)
[..]
beetje IT-nerd op een *nix systeem faket die stats als hij er zoveel van houdtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen
Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk
http://mod16.org/hurfdurf/?p=8
Het is inderdaad een kutklusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kutklus
Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.
Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprakquote:
Yuno?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak
ah.. die series noooit bekeken om eerlijk te zijn.. maar die zijn wat ouder en vroeger kon ik slice of life een stuk minder waarderen...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yuno
Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen.
SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...WTFSPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...Oh shit, penisbrood!SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
Waar heb je die TS BR's gescoord?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro
[..]
WTF
Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen
Onizukaquote:
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsjequote:
er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...quote:Ik had eigenlijk TS 1 en 2 ook even moeten bestellen toen Wehkamp de prijzen nogal laag had, vorige maand.
Een beetje gek is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Onizuka
En leven met Yuno, nee bedankt. Leuk en aardig maar ik kom terug op m'n statements van aan het begin van Mirai Nikki:
Ze is me te gestoord
mja... aantrekkelijk... en toch ook weer nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.
Gewoon miljoenen lenen bij de bank. Daarvan een villa kopen. Alle deuren dichttimmeren voor deurwaarders en allerlei vallen zetten. Eten en andere spullen bestel je via internet en buitenlucht heb je al via de tuin.
Kom op, in een villa met Yuno. Dat is gewoon leven zoals het hoort
Ah IC ICquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsje
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaalquote:er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...
maar de engelse import was cheaper voor mij
en daarkomt het: de discs zijn identiek aan de nederlandse release(alleen de box is anders)
fixedquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah IC IC
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaal
TS3, Cars 1 en 2, The Incredibles, tangled, en The Lion King. De meeste ook inclusief gratis DVD
Oké, dus Yawara is incompleet (zo'n 40 afleveringen zijn nog niet gesubd). Hmmm, lastig... lastig...quote:Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
fixed
lion king heb ik al op dvd, idem voor incredibles en cars 1.. tangled op BD..
en dubbele versies heb ik niet echt behoefte aan..
dus opnieuw halen op BD ga ik vrijwel zeker niet doen...
uiteraard zoveel mogelijk nieuwe releases wel op BD..
lijstje legale dvd/BD's
de enige waar ik nog overtwijfel is mijn all-time favoriet Lion King...quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.![]()
Tegenwoordig koop ik ook vrijwel niks meer op DVD, en alleen nog maar op BR, en idd irritant wanneer je de film al eens op DVD hebt gekocht. Double-dip.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk een fansub van Sakamichi no Appolon die géén Horriblesubs is!![]()
Kijken én schrijven voordat mijn bezoek van vanmiddag komt.
[ afbeelding ]
Ik ook! Download gaat traaaaaag! Bijna binnen, als hij niet omlaag schiet moet ik over 5 minuten kunnen kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijkenquote:
Ik denk dat de nieuwe Eureka Seven echt een topper wordt. Als je genoeg tijd hebt zou ik dus eerst het eerste seizoen kijken. Het is echt een aandoenlijke serie. Een van de beste character developements die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
Als ik thuis ben ook maar eens Sakamichi kijken.
Het plot was niet slecht hoor. Er zaten wat plot holes in, maar dat vergeef ik ze. Ik vond het een hele mooie serie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.
Ook maar even een subgroep uitzoeken voor Apollo op de Afdaling.
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijken
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?
Je hebt het wel zo geschreven dat FOK! jouw publiek is.
Apollon is het trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ik![]()
Sakamachi no Appolon #1, de recensie. Hij staat nu op Animees!Mijn bezoek vind Art Blakey ook helemaal geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |