Geweldige film inderdaad. Ik kreeg namelijk een enorme lijst aan onbekende Japanse films en besloot deze te kijken. Verrassend goed.quote:
Hehe, klinkt goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei)
[..]
beetje IT-nerd op een *nix systeem faket die stats als hij er zoveel van houdtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen
Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk
http://mod16.org/hurfdurf/?p=8
Het is inderdaad een kutklusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kutklus
Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.
Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprakquote:
Yuno?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak
ah.. die series noooit bekeken om eerlijk te zijn.. maar die zijn wat ouder en vroeger kon ik slice of life een stuk minder waarderen...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yuno
Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen.
SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...WTFSPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...Oh shit, penisbrood!SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
Waar heb je die TS BR's gescoord?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro
[..]
WTF
Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen
Onizukaquote:
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsjequote:
er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...quote:Ik had eigenlijk TS 1 en 2 ook even moeten bestellen toen Wehkamp de prijzen nogal laag had, vorige maand.
Een beetje gek is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Onizuka
En leven met Yuno, nee bedankt. Leuk en aardig maar ik kom terug op m'n statements van aan het begin van Mirai Nikki:
Ze is me te gestoord
mja... aantrekkelijk... en toch ook weer nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.
Gewoon miljoenen lenen bij de bank. Daarvan een villa kopen. Alle deuren dichttimmeren voor deurwaarders en allerlei vallen zetten. Eten en andere spullen bestel je via internet en buitenlucht heb je al via de tuin.
Kom op, in een villa met Yuno. Dat is gewoon leven zoals het hoort
Ah IC ICquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bij m'n broer, voor een zacht (lees vrijwel inkoop)prijsje
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaalquote:er loopt momenteel nog een disney 1+1 gratis actie...
maar de engelse import was cheaper voor mij
en daarkomt het: de discs zijn identiek aan de nederlandse release(alleen de box is anders)
fixedquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah IC IC
[..]
I know, maar Weh-Kamp had vrij lage prijzen EN die 2+1 actie die eerste paar dagen, dus had toen 6 BR's gekocht voor 40 euro in totaal
TS3, Cars 1 en 2, The Incredibles, tangled, en The Lion King. De meeste ook inclusief gratis DVD
Oké, dus Yawara is incompleet (zo'n 40 afleveringen zijn nog niet gesubd). Hmmm, lastig... lastig...quote:Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
fixed
lion king heb ik al op dvd, idem voor incredibles en cars 1.. tangled op BD..
en dubbele versies heb ik niet echt behoefte aan..
dus opnieuw halen op BD ga ik vrijwel zeker niet doen...
uiteraard zoveel mogelijk nieuwe releases wel op BD..
lijstje legale dvd/BD's
de enige waar ik nog overtwijfel is mijn all-time favoriet Lion King...quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, sommige had ik ook al op DVD, maar goed, voor 6-7 euro per stuk wilde ik het wel even upgraden.![]()
Tegenwoordig koop ik ook vrijwel niks meer op DVD, en alleen nog maar op BR, en idd irritant wanneer je de film al eens op DVD hebt gekocht. Double-dip.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk een fansub van Sakamichi no Appolon die géén Horriblesubs is!![]()
Kijken én schrijven voordat mijn bezoek van vanmiddag komt.
[ afbeelding ]
Ik ook! Download gaat traaaaaag! Bijna binnen, als hij niet omlaag schiet moet ik over 5 minuten kunnen kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Eureka Seven AO, de tekenstijl is hetzelfde als bij het origineel. Kortom, ik ga hem volgen
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijkenquote:
Ik denk dat de nieuwe Eureka Seven echt een topper wordt. Als je genoeg tijd hebt zou ik dus eerst het eerste seizoen kijken. Het is echt een aandoenlijke serie. Een van de beste character developements die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:
Als ik thuis ben ook maar eens Sakamichi kijken.
Het plot was niet slecht hoor. Er zaten wat plot holes in, maar dat vergeef ik ze. Ik vond het een hele mooie serie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me ga irriteren aan de personages en ik denk dat omdat studio Bones van de partij is het plot niets om over te spreken wordt, maar zolang AO luchtsurfende robots heeft ben ik van de partij.
Ook maar even een subgroep uitzoeken voor Apollo op de Afdaling.
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar. Maar hij is echt SUPERchill! Ik zat met een big smile te kijken
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idee om de Youtube linkjes te plaatsen?
Je hebt het wel zo geschreven dat FOK! jouw publiek is.
Apollon is het trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FOK! is mijn publiek ook voor 95% gok ik![]()
Sakamachi no Appolon #1, de recensie. Hij staat nu op Animees!Mijn bezoek vind Art Blakey ook helemaal geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |