Heb je tegen mij??quote:Op donderdag 12 april 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Nice! De best goede fansubgroep Elysium heeft een eigen downloadsite, waar je direct vanuit je browser kan downloaden (DDL dus). Geen wachttijden of iets dergelijks.
http://www.elysiumsubs.com/ddl-page
Eerst nog een server selecteren. Ik raad een van de Franse aan, aangezien dat dichter bij Nederland zit
Tegen iedereenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je tegen mij??
sabnzbd+ poorten blijken te zijn veranderd!!![]()
[ link | afbeelding ]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik de poorten terug zetten naar 8080??
Verdomme,nu moet ik de https poort terug zetten naar 9095!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niets uit, tenzij je firewall poorten blokkeert.
Anime over een judo-meisje. Ik vond het zelf wel leuk maar heb het niet zolang gevolgd, want volgens mij heb ik de serie ook niet compleet gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iemand hier bekend met Yawara (de anime naar een manga van Urasawa)? Ik zag net een paar aflevering op frostii staan en het is een beetje in de stijl van Monster. Madhouse heeft de animatie verzorgd. En het ziet er erg goed uit maar heeft 124 afleveringen.
| 1 2 | ~$ /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095 luzomes_chrishi@JMW5-CP2:~$ Created new window in existing browser session. |
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfuquote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ code verwijderd ]
Even sabnzbd+ nieuwe configuratie doen!!![]()
Ik moet ergens Wakfu S1 en S2 sub hebben,verdomme.HELP!!!![]()
Laat LompeHork maar niet zien!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://news.is-fabulo.us/?search=wakfu
http://fanzub.com/?q=wakfu&cat=
Ze zijn allemaal gewoon te vinden hoor?
quote:The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Traceback (most recent call last):
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 277, in index
if not sabnzbd.newsunpack.PAR2_COMMAND:
File "cheetah__usr_share_sabnzbdplus_interfaces_smpl_templates_main_tmpl_1334244046_89_50248.py", line 1422, in respond
NotFound: cannot find 'uniconfig'
Vorige week niet gezien omdat de preview van de week daarvoor fillers bevatten... Ik ga er vanuit dat ook deze week fillers zijn. Ik ga weer verder als ze weer geen fillers uitzenden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Iemand anders die Naruto Shippuden ook volgt?
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
Alleen nu zijn het écht de afleveringen
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijdquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit doet me denken aan DBZ op Cartoon Network vroeger, waren ze eindelijk bij de Cell Tournament Saga, begonnen ze van voren af aan met uitzenden
De manga??Jazekerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van vrienden hoor ik ook dat het alleen maar uit flashbacks bestaat de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vorige week was een filler maar vandaag heb ik nog niet gekeken maar ben het nu aan het downloaden. was vergeten dat het donderdag was vandaag dus naruto dagquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Bakakame het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga??JazekerKabuto was ooit cool in Naruto als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga lees ik niet, maar weet dat er inderdaad flashbacks zijn, zie zo nu en dan de post op RandomC
Nee, hij is badassquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kabuto was ooit cool in Naruto met als spion met zijn 'ninja info cards'. In Shippuuden is hij 'meh'...
TU?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Zo moe na een tentamen in Delft.
Ik had er ook een vandaag, ging goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Easymodo het volgende:
'faalpost'
Ara Ara, doushio~quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd een beetje moé na een tentamen in Delft.
[ afbeelding ]
lovely complexquote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Bij mij is het gewoon compleet willekeur, zal wel tussen de 4-9 zitten. De vraagstelling was nogal vaag, waardoor ik de vraag misschien compleet anders interpreteer. Gelukkig is mijn volgende tentamen op maandag.
[..]
Ara Ara, doushio~
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
3e jaars LRquote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Easymodo het volgende:
4e jaars
Master Electrical Engineering: Telecommunications track
Jij?
Deze?:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Heb net die ene film gezien die me laatst hier was aangeraden. Een verrijking en afwijking tussen de genderbenders!
Die animatiequote:
Gooooo overige fansubgroepen! Daddy wants to check that shit out!quote:
quote:Of course, the real issue with this forthcoming release date (as mentioned on twitter by Giant Bomb family friend Giancarlo Varanini) is that it's hitting stores right around the time most American students have finals, all but ensuring more Fs than society has ever seen at a single time. Grades will have to be repeated, whole years of college will go down the drain, and ten years from now, an entire generation of role-playing fans will suddenly find themselves on the wrong side of a gas station counter studying up for their air conditioning repair exams while wistfully staring out the smog-stained window, wondering where it all went wrong.
Thanks, Blizzard.
hij is gewoon orochimaru ver2, zoveel verschil is er niet afgezien van een techniek of drie/vier die je in zon lange tijd wel bijgeleerd hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |