Geweldige film inderdaad. Ik kreeg namelijk een enorme lijst aan onbekende Japanse films en besloot deze te kijken. Verrassend goed.quote:
Hehe, klinkt goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, over Diablo 3 release (15 Mei)
[..]
beetje IT-nerd op een *nix systeem faket die stats als hij er zoveel van houdtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk sabnzbd+ 0.7.0 beta 2 gefixt,enige probleem??complete downloads history en status zijn weg.Weer op 0 beginnen na 10 dagen.
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Pff, het is nog best een rotwerkje om ordered segmented chapters te krijgen in MKV's. Van een anime wil ik de OP er uit knippen, die in een extern MKV bestand doen en zorgen dat hij die bij alle afleveringen afspeelt. Dat scheelt ruimte omdat de OP dan niet in elk bestand terug hoeft te komen
Nevermind. Het is niet zo moeilijk eigenlijk
http://mod16.org/hurfdurf/?p=8
Het is inderdaad een kutklusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tis zoals je zegt niet moeilijk om chapters te krijgen, maar wel kutklus...
ik heb ook mkv's die ik het liefst chaptered heb.. maar om nou voor alles chapters te gaan brouwen? nee dankje..
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kutklus
Maar met een geautomatiseerd avisynth scriptje gaat het al wat sneller.
Sowieso mux ik de Engelse audio er altijd uit om ruimte te besparen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
daar waar mogelijk heb ik geen dual audio versies.. en als het er wel inzit, tja wat is die xMB op zoveel TB.
en chapters.. tja.. ik zie dat OP's (zeker als er nog een "flashback" aanwezig is) onregelmatig starten...
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprakquote:
Yuno?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zocht eigenlijk een ander plaatje van yuno, maar dit was er 1 die nog niet langs was geweest volgens mij en mij wel aansprak
ah.. die series noooit bekeken om eerlijk te zijn.. maar die zijn wat ouder en vroeger kon ik slice of life een stuk minder waarderen...quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yuno
Ik ben nog niet helemaal bij met anime van de nieuwe seizoenen.
SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...WTFSPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Oooowkeej...Oh shit, penisbrood!SPOILER: NSFW voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pan!![]()
Waar heb je die TS BR's gescoord?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
anime ongerelateerd: ik heb Toy story BD's gescoord.. 3-pack voor 21 euro
[..]
WTF
Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze mij stalkt kan ze mij alleen maar in de problemen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |