Waarom lees je dit soort topicsquote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
PUB'ers bespotten en uitlachen is tè makkelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!
Haha, helemaal geweldig als ze dan ook nog probeert uit te leggen maar faalt in het identificeren van het probleem dat iedereen heeft met haar post
Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Ik zag de fout ook alquote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze snapt er geen kloot van. En ze heeft zo te zien weinig geleerd van haar uitwisseling.![]()
Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.quote:
Fout!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier op het mbo is het nog veel erger. Werkelijk waar.
Er is iemand in mijn klas die de Microsoft Office cursus niet kan maken, omdat hij daar te dom voor is
Vwo is volgens mij in kleine letters trouwens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.quote:
vwo of VWO, boeiend?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op TaalUniversum (een betrouwbare bron) wordt het ook met kleine letters geschreven, net als op Wikipedia.
http://taalunieversum.org/onderwijs/termen/term/397/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vwo
Maar goed, dit is allemaal off-topic. We moeten oppassen dat dit geen SC wordt
Ik heb Gintama gedownload
Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
vwo of VWO, boeiend?
Mijn favoriete anime. Succes met kijken, want er zijn ontzettend veel afleveringen.
Robot IN een dik meisje?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
O_W heb je de titel van je robot in een dik meisje anime al kunnen achterhalen?
Niet alleen bij Wehkamp.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
wehkamp
Als je wehkamp typt wordt het een link. Wat triest
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime.Ik heb er ook lang over gedaan om daarna nog verder te kijken. Het is verder wel aardig. De laatste aflevering vond ik wel enorm (bij gebrek aan een beter woord) epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
Oprecht. Gintama neemt zichzelf niet zo serieus, maar is toch wel een topper op gebied van comedy en actie. Je moet hiervoor wel veel anime kijken om de meeste grappen te snappen, aangezien er veel referenties worden gemaakt naar andere anime, video games en japanse pop cultuur.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oprecht je favoriete anime? Geen ~After Story~, EVA, Legend of the Galactic Heroes of Fullmetal Alchemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |