Nou, valt wel mee hoor. Vooral Madoka werd pas echt goed na de derde aflevering. En afhankelijk van hoe het loopt kan Appolon ook epic worden! Ik bedoel, de regisseur van oa Cowboy Bebop en Samurai Champloo met de muziek van Yoko Kanno (oa Ghost in the Shell), dat kan haast niet fout gaan.quote:
Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ikquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Average?
Spacebros > Epic serie die lang zal lopen
F/0 seizoen 2 > Need I really comment? (Ook al volg ik het zelf niet)
Appollon > Nog niet uit maar zeg nou zelf!
Tsuritama > Nog niet uit en het verhaal weet ik nog niks over maar animatie zit goed
Hyouka > Geen idee maar over de OVA van Jan 2013 staat op MAL:
[..]
Shirokuma > Als je dit niet leuk vindt: [ afbeelding ]
Misschien moet je even een bakje thee minder drinken. Teveel theïne is slecht voor een mens.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doet studio Shaft iets interessants dit seizoen?
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
En het is ook fijn om te zien dat het recente succes van Shaft (Madoka en de -monogatari reeks) een positieve invloed heeft op de andere studio's. Of misschien verbeeld ik me dat gewoon, dat kan ook.
Samurai X: Trust and Betrayal of Rurouni Kenshin: blabla is ook van Studio Deen en best redelijk. Bij Neon Genesis Evangelion hebben ze assistentie verleend, net als bij Spirited Away.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doet studio Shaft iets interessants dit seizoen?
HOEREN NEUKENDE NOOIT MEER WERKENDE STUDIO DEEEEEN heeft met met Sankarea misschien wel voor het eerst sinds hun oprichting iets gemaakt dat niet kut is of homo is. Wie had dat gedacht?
Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope, gaat floppen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Space Bros lijkt me ook wel een toppertje, maar het zal geen revolutie worden. Iets als Evangelion, After Story of Legend of the Galactic Heroes zit er de komende jaren niet aan te komen vrees ik
Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukkenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus je denkt dat onze Jazz anime, Kids on the Slope gaat floppen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Flop is een groot woord, maar we moeten nog maar zien of het gaat lukken
quote:
Hehe, over het algemeen deel ik die opvatting, helemaal sinds Guilty Crown *ril*.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik blijf liever sceptisch, dan kan het alleen maar meevallen!
Wat heb je gedaan?quote:
Anpan!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi, nu kun je meepraten over de grammatica van het woord ''pan''.
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik blijf liever sceptisch, dan kan het alleen maar meevallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krentebol!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krentenbol, is het volgens mijquote:[..]
Krentebol!![]()
Nieuwe spellingquote:Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Krentenbol, is het volgens mij
Ik volg de regels soms te letterlijk op, vooral met onregelmatige werkwoorden als 'willen' maak ik dan wel eens foutenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, IJsbeer Cafe wordt een klassieker!'IT GETS BETTER I PROMISE!' Ach... de openingsanimatie is tenminste mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iedereen die zo praat een pijnlijke dood sterft.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat moet wel! BEST ANIME EVUR 4 life XDEn over tien a twintig jaar zal het wel weer correct zijn. Tot die tijd pannenkoeken!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nieuwe spelling
Ik zeg ook nog steeds pannekoek hoor!“An interesting thing is a good thing.”
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen die zo praat een pijnlijke dood sterft.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
Oh dear. Ik krijg spontaan oogschurft!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HELP!!! SUPER VERLIEFD!!
Lees dit maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |