Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
giertjequote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Giertje het volgende:
nog 10 topics en dan zijn we de 5000 voorbij
batsmanquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Paasgedachte in de trein: stiltecoupé vol kakelkippen![]()
Ik haat vrouwen, echt. Allemaal.
veeg ze d'ruit flesquote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
jij bent vrijgezel hequote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal je verdiend hebbenquote:
Bosquote:
Heerlijk hequote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kon iedere werkdag maar gewoon zo beginnen, lekker rustig tegen half twaalf opstaan en niet te veel haastenDit is een zegening voor de avondmens
Echt hčquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kon iedere werkdag maar gewoon zo beginnen, lekker rustig tegen half twaalf opstaan en niet te veel haastenDit is een zegening voor de avondmens
Ik ga zo lekker naar mn werk om mn bureau eens op te ruimen en de planning van deze week in orde te makenquote:Op maandag 9 april 2012 11:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heerlijk heIk ga zo maar eens een ontbijtje maken, stofzuigen, haren en makupje doen, kijken wat ik deze week ga eten en boodschappen halen en vanavond maar een doos of 2 uitpakken.
Yepquote:
Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
hoe jong word je?quote:
Veel makkelijker hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepEn dat gaat nog wel ff zo blijven ook
quote:
quote:
saraquote:
quote:
alvast proficiatquote:
quote:
kapiteinquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
fhaquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepEn dat gaat nog wel ff zo blijven ook
marcquote:
Groot gelijk, de zon schijnt hier lekker.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, koffie. En dalek weer op weg terug naar het zuiden. Het regent in Zwolle dus opbokken hier.
quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
sara![]()
[..]![]()
[..]
alvast proficiat
[..]jij ook
![]()
[..]
kapitein
dat heb ik anders niet gehad vandaag
[..]
fha![]()
[..]
als je zo bezig bent wel![]()
[..]
marc
quote:
quote:
goed hequote:
Je weet dat je het goed doet, als je gequote multiquote een scrollbalkje krijgtquote:
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?quote:Op maandag 9 april 2012 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag open van 11 tot 17
Het is flink frisjes inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
brak zijn ze (nog) nietquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?
kaatjequote:
dat mag, denk hoe oud je schatquote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kaatje![]()
ik durf dat te betwijfelen
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16quote:
Het is dan ook stom weer nu, ik wil boven de 20 temperaturen! Hier idem met trui en dikke sokken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
hier staat ie op 24quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
bij mij ook pleasequote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
quote:
ik ga zo weer naar huis en daar niks doenquote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef sararaats het volgende:
Ik lig nog onder de katoen
Heb geen zin om iets te doen hihi
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
coolquote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
33
Ik verjaar vrijdag de dertiende van de vierde maand
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarquote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.
Beter iets te warm dan te koud hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarStraks ff stofzuigen.
quote:
quote:
moet iig wel goeie shit zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
stoom treinquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Crap, Geen verwarming in 1924 of waar zit ik
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak er voor mij dan ook maar een. Extra belegen kaas en een beetje chilisaus
Jij hoeft het niet te etenquote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzo
was het maar kutquote:
It's raining kutten, halellujahquote:
Gladheidquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
dat gaat dan weer teveel ruikenquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
hier is het anders droog hoorquote:
En overal gaten in het wegdekquote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat dan weer teveel ruiken
Ik gebruik meestal ook 2 plaatsen hoor, één voor mezelf en één voor mijn tas. Maar als het druk is, dan zet ik mijn tas wel op de grond zodat er gewoon iemand kan zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 14:08 schreef Yuki het volgende:
Dafuq, wat is het druk in de intercity!
En dan van die mensen die 2 zitplaatsen gebruiken voor hun bagagehoe bedoel je, aso?
Dat doe ik ook, als het rustig is. En als het druk wordt haal ik m'n tas weg voor iemand die wil zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal ook 2 plaatsen hoor, één voor mezelf en één voor mijn tas. Maar als het druk is, dan zet ik mijn tas wel op de grond zodat er gewoon iemand kan zitten.
En anders gewoon even vragen of die mensen ook een kaartje hebben gekocht voor hun bagage.
Spinazie!quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
En verzinnen wat ik vanavond/morgen wil eten is lastigMaar eens kijken bij de diepvriesafdeling. Lang geen spinazie meer gegeten
Dus dat misschien maar eens doen!
quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan doen ze toch iets verkeerd in de zaak
en wat eet je vrijdagquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
Curryquote:
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbijquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
quote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn bureau is bijna leeg! Al 1 volle vuilniszak weg
dat eet yuki donderdagquote:
Behoorlijk jaquote:
en je bent nog steeds aan de beurtquote:Op maandag 9 april 2012 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNu even 4 taal-evaluaties opstellen en mijn kilometerregistratie van de afgeliopen drie maanden bijwerken en dan ben ik bijna klaar
Ik zet hem expres nog even niet aanquote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent nog steeds aan de beurt
Neuh. Donderdag ga ik winkelen in Den Haagquote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
coolga je nog een flinke party houden?
je bent bang om te verliezenquote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zet hem expres nog even niet aanAnders moet ik straks alsnog terugkijken op een minder productieve dag
Dat zekerquote:
ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op maandag 9 april 2012 15:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij had ik nog niet eerder van jou gewonnen
Ga je voor mij ook even dan?quote:Op maandag 9 april 2012 16:05 schreef douche-eendje het volgende:
Het stopt ook gewoon niet met regenen he... pff. Nou, zo dan maar door de regen even naar de AH.
Da's 5 dagen vooruitquote:
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde etenquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbij![]()
Heb een biologisch groente&fruitpakket en die spullen moet ik wel gewoon gebruiken natuurlijk. Zit deze week venkel, aardperen, broccoli, wokgroenten, appels en peren in.
Een maaltijdsalade of stoommaaltijd, meer nietquote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je niet teveel moet hebben want ik heb al een flinke lijst
de curry die je eigenlijk donderdag zou etenquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
wil ik welquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Yuki het volgende:
Wie wil mij na komende woensdag (wordt wel volgende week denk ik) helpen met het in elkaar zetten en aan de muur bevestigen van mijn nieuwe DVD kast?
Ik was voorheen niet anders gewend want kleine koelkast en geen vriezer. En ik vind het eigenlijk ook niet zo erg, sommige dingen zoals curryquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
[..]
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekendquote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de curry die je eigenlijk donderdag zou eten
Yay!quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil ik wel![]()
maar ik heb er geen tijd voor
of dat jij wel haar gaat helpenquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
moet je weer voor 4 dagen eten gaan bedenkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekend
quote:[..]
Yay!
Oh
Is die niet dicht?quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens naar de c1000, voor ie dicht is.
Ja, mooi is datquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeentequote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Die hier is maandag 2e Paasdag gehele dag gesloten
Boe hoe m'n rug auwquote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
Nee, maar het is een franchise zaak, dus kan zijn dat zij het wel zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeente?
Nomz sellen denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
Eens even kijken wat de andere supermarkten hier doen.
preciesquote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boe hoe m'n rug auwkan niet
en nog meer aanstellerij
Nee, die was open gelukkigquote:
wij hebben krieltjes in italiaanse kruiden en scampie's in jamicaanse kruidenquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga zo de kip maar vast in de marinade zetten, kan het lekker intrekken
Eigenlijk wil ik de rest van de dag op de bank hangen en een serie kijken, maar JoeBravo is zo hier
Wel gezellig
Is het dan niet minstens vleessoep?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, je haalt de moeder er na een paar uur weer uit.
quote:
mooi ritje flesquote:
Hier de supermarkten die op zondag open mogen zijn en meubelwinkelsquote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
EN voor een hele week meubels gekochtquote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier de supermarkten die op zondag open mogen zijn en meubelwinkelsDus ik heb gelukkig net voor de hele week boodschappen kunnen doen!
Nee die had ik alquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN voor een hele week meubels gekocht
Die KSC-house jijweet!quote:
Paste het in de ooto?quote:
Nee. Maar nu is het toch binnen. Snap jij het, snap ik hetquote:
Ja, het is nu echt echt zeker dat je mijn vader bent hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar nu is het toch binnen. Snap jij het, snap ik het![]()
NATUURLIJK PASTE HET IN DE OOTO IDIOOT
quote:
nou...quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een zwarte met geblindeerde ramen hoop ik?quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou...
ik heb een bestelbusje geleend
Maar toch niet van je broertje mag ik hopenquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt echt zeker dat je mijn vader bent hoor.
Zouden we aan DaMart moeten vragen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toch niet van je broertje mag ik hopen
HIJ HAD ET OOK OP ET DAK KENNE BINDE, HIJ HAD EEN AANHANGWAGGEL KUNNEN HUREN, HIJ HAD HET IN TWEEËN KUNNEN ZAGEN, HIJ HAD EEN BUSJE KUNNEN HUREN, ETC.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA! ZIE!quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou...
ik heb een bestelbusje geleend
en rode streepquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wel een zwarte met geblindeerde ramen hoop ik?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toch niet van je broertje mag ik hopen
Ik hoop toch echt dat het nu van mij is, anders mag Ladylike de volgende keer echt in een Mini gaan rijden..quote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zouden we aan DaMart moeten vragen.
Ohhh Martjeeeee...
Hoe weet jij dat die streep rood is?quote:
TA TATA TAAAAAAAAAAAAA TATA TAAAAAAAAAAAAquote:
Daat heeft ie op wikipedia gelezen, wijsneus.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die streep rood is?
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Daat heeft ie op wikipedia gelezen, wijsneus.
MPG is niet de zoon van Flesquote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zouden we aan DaMart moeten vragen.
Ohhh Martjeeeee...
SHUT UP FOOLquote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
TA TATA TAAAAAAAAAAAAA TATA TAAAAAAAAAAAA
Wel van Ladylike dus?quote:
Geen idee. Ik vind dat dit klopt:quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige mensen zouden eens een speen voor hun kutbeebie moeten kopen.
Heb vanmiddag in die stoomtrein het laatste uur constant mogen genieten van
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
(inadem)
(inadem)
(inadem)
Doe er iets aan als je je in het openbaar begeeft
Ik kan nooit de zoon van GF zijnquote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat dit klopt:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Waarom moet ik hier zo hard om lachen
.
GF moet ergens daar staan, omdat oud, maar waar.quote:
Bij de oerknal toch?quote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GF moet ergens daar staan, omdat oud, maar waar.
Gelukkig dronk ik bij het lezen van deze post geen koffiequote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat dit klopt:
[ afbeelding ]
Ik vond dat ik het wel praktisch opgelost had zo.quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook het geslacht van GF ten tijde van dfe oerknal is nog vatbaar voor discussie zo te zien
huh?quote:Zo werkt het voicemailsysteem intussen weer voor 100%. Je krijgt een sms-bericht van ons zodra je voicemail het weer doet.
Nou, make my day.quote:Misschien heb je al gehoord dat Vodafone van plan is een gebaar te maken. Wij zullen zo snel mogelijk laten weten wat dat zal zijn.
Inderdaad kreeg hem ook alquote:Op maandag 9 april 2012 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een leuk mailtje van Vodapeun
[..]
huh?
[..]
Nou, make my day.
MPG heeft heel veel voor hem onbekend nageslacht (verwerkt met carnaval en snel even in auto's enzo) en ik ben daar nog te klein voor.quote:Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog kijken wat er uit jou en MPG komt![]()
Oh okee. Het stond daar alleen zo suggestief naast elkaar in dat grafiekjequote:Op maandag 9 april 2012 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MPG heeft heel veel voor hem onbekend nageslacht (verwerkt met carnaval en snel even in auto's enzo) en ik ben daar nog te klein voor.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Het stond daar alleen zo suggestief naast elkaar in dat grafiekje
Dafuqquote:
Creepy niet of zwerver niet?quote:
Je hebt zijn skills geërfd.quote:
Gelukkig voor hem hoeven die (dronken) mannen er niet op, want daar is niets uit voortgekomen dus niet interessant voor de stamboom.quote:
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shakenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shaken
ik heb nog wel een doos waar hij in kanquote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shaken
Ik hou dr niet van als ze me achtervolgen voor de rest geen moeite mee. Maar ben nu al voor de vierde ker van de kiosk naar Ah to go gelopen en die gast gaat elke keer weer in de buurt staanquote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Vandaag ook al zon enge vent in de winkel
Plak je dan daarna de doos dicht ?quote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog wel een doos waar hij in kan
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebtquote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou dr niet van als ze me achtervolgen voor de rest geen moeite mee. Maar ben nu al voor de vierde ker van de kiosk naar Ah to go gelopen en die gast gaat elke keer weer in de buurt staan
Aan het verzaken omdat ze zich niet veilig voelen, duhquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebt
Geen idee normaal staan er wel genoeg. Volgens mij heeft hij nu net in z'n broek gezeken ookquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebt
Nou lekker danquote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan het verzaken omdat ze zich niet veilig voelen, duh![]()
![]()
...
'Treinpersoneel dreigt met staking Koninginnedag'
Ff lezenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ienst-instagram.html
En.... Weg interesse in Instagram
Thnx hij is best eng eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal hem helemaal plastificeren voor je
een rokje is altijd een goed plan.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx hij is best eng eigenlijk
Misschien was een rokje aan doen geen goed plan
Ja ik blijf elke keer bij groepjes in de buurt staan tegen een muur oidquote:Op maandag 9 april 2012 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rokje is altijd een goed plan.
blijf bij mensen in de buurt
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.quote:
Ben jij die vieze zwervertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looolquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef STING het volgende:
[..]Tof dat je dan echt in je broek ging pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.
Ik weet geen eens hoe MK eruit zietquote:
Alles om in de rol te blijven hequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tof dat je dan echt in je broek ging pissen
Preciesquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is de interesse weg? Je wilt geen Facebook ?
Blond bijna wittig lang haar rokje leren jas grijze sjaal zwarte leren damestas groen met roze iPhonequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet geen eens hoe MK eruit ziet
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staanquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet geen eens hoe MK eruit ziet
Genoegquote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staan?
Lool!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staan?
Kom jij anders ?quote:
Je kan die app denk ik wel blijven gebruiken zonder fb hoorquote:
Nee, te ver weg en ik heb morgen een SO waarvoor ik moet leren en het belangrijkste: kleine meisjes zijn een nog makkelijker doel voor zo'n pervquote:
quote:
Nee lang grijs haar en lange grijze baard mosterd bruine broek vol pisvlekkenquote:
Lekkerquote:
Lekkerquote:bijna wittig
Lekkerquote:lang haar
Lekkerquote:rokje
Lekkerquote:leren jas
Lekkerquote:grijze sjaal
Lekkerquote:zwarte leren damestas
quote:groen met roze iPhone
Ik ben ook kleinquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, te ver weg en ik heb morgen een SO waarvoor ik moet leren en het belangrijkste: kleine meisjes zijn een nog makkelijker doel voor zo'n perv.
[..]Internetheld
.
[ afbeelding ]
Die iPheno is wel te elimineren hoorquote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]![]()
Je bedoelt waarschijnlijk "witte broek vol stront- en pisvlekken"quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]![]()
Hipster, beetje smileys andersom typen op je iPhonequote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "witte broek vol stront- en pisvlekken"
Ik ben sowieso een hipsterquote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hipster, beetje smileys andersom typen op je iPhone. Ik denk dat die perv gewoon op hipsterjacht is
.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is het station uitgezet net
1-0 voor moeraskat
MK leeft en blijft levenquote:Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een hipster![]()
volgens andere
ja zou het?! Gelukkig is hij verwijderd en heb ik nu m'n bus naar Utrecht
Win!
Bier nu voor iedereenquote:
Jaquote:
Ik heb nog wel een broodje voor jequote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Thx, maar ik heb, net gemaaktquote:
Cool!quote:
Komt het er na zeven al uit ja?quote:
Voor familie dan, voor vrienden in het weekend, denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Cool!
Ga je het dan ook echt vieren of int weekend?
Oh Oke, eetsmakelijkquote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, maar ik heb, net gemaakt
Couscous met gehaktballetjes en ananas
Restecp als je na zeven Hertog Jan Grand Prestiges de boel nog binnenhoudtquote:
Doe mij maar appelsap.quote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Restecp als je na zeven Hertog Jan Grand Prestiges de boel nog binnenhoudt.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is het station uitgezet net
1-0 voor moeraskat
Gezellig hoor!!quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt het er na zeven al uit ja?
[..]
Voor familie dan, voor vrienden in het weekend, denk ik.
heilig getal jeweetsquote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt het er na zeven al uit ja?
[..]
Voor familie dan, voor vrienden in het weekend, denk ik.
eitjequote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Restecp als je na zeven Hertog Jan Grand Prestiges de boel nog binnenhoudt.
Jaja....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |