Spinazie!quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
En verzinnen wat ik vanavond/morgen wil eten is lastigMaar eens kijken bij de diepvriesafdeling. Lang geen spinazie meer gegeten
Dus dat misschien maar eens doen!
quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan doen ze toch iets verkeerd in de zaak
en wat eet je vrijdagquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
Curryquote:
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbijquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
quote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn bureau is bijna leeg! Al 1 volle vuilniszak weg
dat eet yuki donderdagquote:
Behoorlijk jaquote:
en je bent nog steeds aan de beurtquote:Op maandag 9 april 2012 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNu even 4 taal-evaluaties opstellen en mijn kilometerregistratie van de afgeliopen drie maanden bijwerken en dan ben ik bijna klaar
Ik zet hem expres nog even niet aanquote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent nog steeds aan de beurt
Neuh. Donderdag ga ik winkelen in Den Haagquote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
coolga je nog een flinke party houden?
je bent bang om te verliezenquote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zet hem expres nog even niet aanAnders moet ik straks alsnog terugkijken op een minder productieve dag
Dat zekerquote:
ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op maandag 9 april 2012 15:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij had ik nog niet eerder van jou gewonnen
Ga je voor mij ook even dan?quote:Op maandag 9 april 2012 16:05 schreef douche-eendje het volgende:
Het stopt ook gewoon niet met regenen he... pff. Nou, zo dan maar door de regen even naar de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |