Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
giertjequote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Giertje het volgende:
nog 10 topics en dan zijn we de 5000 voorbij
batsmanquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Paasgedachte in de trein: stiltecoupé vol kakelkippen![]()
Ik haat vrouwen, echt. Allemaal.
veeg ze d'ruit flesquote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
jij bent vrijgezel hequote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal je verdiend hebbenquote:
Bosquote:
Heerlijk hequote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kon iedere werkdag maar gewoon zo beginnen, lekker rustig tegen half twaalf opstaan en niet te veel haastenDit is een zegening voor de avondmens
Echt hèquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kon iedere werkdag maar gewoon zo beginnen, lekker rustig tegen half twaalf opstaan en niet te veel haastenDit is een zegening voor de avondmens
Ik ga zo lekker naar mn werk om mn bureau eens op te ruimen en de planning van deze week in orde te makenquote:Op maandag 9 april 2012 11:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heerlijk heIk ga zo maar eens een ontbijtje maken, stofzuigen, haren en makupje doen, kijken wat ik deze week ga eten en boodschappen halen en vanavond maar een doos of 2 uitpakken.
Yepquote:
Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
hoe jong word je?quote:
Veel makkelijker hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepEn dat gaat nog wel ff zo blijven ook
quote:
quote:
saraquote:
quote:
alvast proficiatquote:
quote:
kapiteinquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
fhaquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepEn dat gaat nog wel ff zo blijven ook
marcquote:
Groot gelijk, de zon schijnt hier lekker.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, koffie. En dalek weer op weg terug naar het zuiden. Het regent in Zwolle dus opbokken hier.
quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
sara![]()
[..]![]()
[..]
alvast proficiat
[..]jij ook
![]()
[..]
kapitein
dat heb ik anders niet gehad vandaag
[..]
fha![]()
[..]
als je zo bezig bent wel![]()
[..]
marc
quote:
quote:
goed hequote:
Je weet dat je het goed doet, als je gequote multiquote een scrollbalkje krijgtquote:
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?quote:Op maandag 9 april 2012 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag open van 11 tot 17
Het is flink frisjes inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
brak zijn ze (nog) nietquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?
kaatjequote:
dat mag, denk hoe oud je schatquote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kaatje![]()
ik durf dat te betwijfelen
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16quote:
Het is dan ook stom weer nu, ik wil boven de 20 temperaturen! Hier idem met trui en dikke sokken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
hier staat ie op 24quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
bij mij ook pleasequote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
quote:
ik ga zo weer naar huis en daar niks doenquote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef sararaats het volgende:
Ik lig nog onder de katoen
Heb geen zin om iets te doen hihi
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
coolquote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
33
Ik verjaar vrijdag de dertiende van de vierde maand
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarquote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.
Beter iets te warm dan te koud hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarStraks ff stofzuigen.
quote:
quote:
moet iig wel goeie shit zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
stoom treinquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Crap, Geen verwarming in 1924 of waar zit ik
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak er voor mij dan ook maar een. Extra belegen kaas en een beetje chilisaus
Jij hoeft het niet te etenquote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzo
was het maar kutquote:
It's raining kutten, halellujahquote:
Gladheidquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
dat gaat dan weer teveel ruikenquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
hier is het anders droog hoorquote:
En overal gaten in het wegdekquote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat dan weer teveel ruiken
Ik gebruik meestal ook 2 plaatsen hoor, één voor mezelf en één voor mijn tas. Maar als het druk is, dan zet ik mijn tas wel op de grond zodat er gewoon iemand kan zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 14:08 schreef Yuki het volgende:
Dafuq, wat is het druk in de intercity!
En dan van die mensen die 2 zitplaatsen gebruiken voor hun bagagehoe bedoel je, aso?
Dat doe ik ook, als het rustig is. En als het druk wordt haal ik m'n tas weg voor iemand die wil zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal ook 2 plaatsen hoor, één voor mezelf en één voor mijn tas. Maar als het druk is, dan zet ik mijn tas wel op de grond zodat er gewoon iemand kan zitten.
En anders gewoon even vragen of die mensen ook een kaartje hebben gekocht voor hun bagage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |