Groot gelijk, de zon schijnt hier lekker.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, koffie. En dalek weer op weg terug naar het zuiden. Het regent in Zwolle dus opbokken hier.
quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
sara![]()
[..]![]()
[..]
alvast proficiat
[..]jij ook
![]()
[..]
kapitein
dat heb ik anders niet gehad vandaag
[..]
fha![]()
[..]
als je zo bezig bent wel![]()
[..]
marc
quote:
quote:
goed hequote:
Je weet dat je het goed doet, als je gequote multiquote een scrollbalkje krijgtquote:
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?quote:Op maandag 9 april 2012 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag open van 11 tot 17
Het is flink frisjes inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
brak zijn ze (nog) nietquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus het ligt vol met brakke mensen nu?
kaatjequote:
dat mag, denk hoe oud je schatquote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kaatje![]()
ik durf dat te betwijfelen
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16quote:
Het is dan ook stom weer nu, ik wil boven de 20 temperaturen! Hier idem met trui en dikke sokken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
hier staat ie op 24quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de verwarming maar even iets hoger gezet, op 17 ipv 16En straks maar weer even terugzetten
CV blijft wel even nagloeien. Zit hier verdorie al in een warm vest en warme sokken aan, haha.
bij mij ook pleasequote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kan de zon even een half uurtje mn huisje binnen gaan schijnen om de boel op te warmen... pff
quote:
ik ga zo weer naar huis en daar niks doenquote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef sararaats het volgende:
Ik lig nog onder de katoen
Heb geen zin om iets te doen hihi
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
coolquote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
33
Ik verjaar vrijdag de dertiende van de vierde maand
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarquote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Verwarming staat hier nog op laagste stand, doe wel een vest aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |