Beter iets te warm dan te koud hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb warme sokken en een vest aan... dus ja, dan mag hij wel even iets warmer gezet worden. Ontbijtje en kop thee erin en klaarStraks ff stofzuigen.
quote:
quote:
moet iig wel goeie shit zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als morgen mijn bureau opgeruimd is dan is het me gelukt. Ik heb al vaker pogingen gedaan om te werken op tweede paasdag maar volgens mij lukt het me nu. Dat weet ik zeker omdat het maandag is en ik op mijn werk ben.
Ben wel bang dat ik morgen weer geen reet blijk te hebben gedaan. Ben benieuwd, dit zou baanbrekend zijn.
stoom treinquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Crap, Geen verwarming in 1924 of waar zit ik
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak er voor mij dan ook maar een. Extra belegen kaas en een beetje chilisaus
Jij hoeft het niet te etenquote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Extra belegen, damn woman, wil je me dood hebben ofzo
was het maar kutquote:
It's raining kutten, halellujahquote:
Gladheidquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
dat gaat dan weer teveel ruikenquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
It's raining kutten, halellujah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |