Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb wat moeite met weggooienquote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh toch wel?want gister was het nog van dat je nooit weet wanneer je het nodig hebt
Moet ik dat echt uitleggen? Laat GF dat maar doen, die is het oudste. Ik ben veel te jong om voorlichting te gevenquote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet ik met tissues behalve mijn neus snuiten en drinken van de wokjes opdweilen?
dat laatste is precies mijn punt KGquote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet ik dat echt uitleggen? Laat GF dat maar doen, die is het oudste. Ik ben veel te jong om voorlichting te geven![]()
En Fha, ik gebruik geen tissues![]()
Doe Fha straks de was?quote:
Arme inbrekersquote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
in de vuilnisbak tot de vuilnisman komt
Ik doe MIJN was ja.quote:
Ik ook niet. Ik heb papieren zakdoekjes, met vier lagen papier, zodat er minder vocht doorheen lekt. Ik moet zeggen dat ik aardig wat van die pakjes heb verbruikt de afgelopen wekenquote:
Egoistquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb papieren zakdoekjes, met vier lagen papier, zodat er minder vocht doorheen lekt. Ik moet zeggen dat ik aardig wat van die pakjes heb verbruikt de afgelopen weken.
Nu ben ik dus echt misselijkquote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ook niet. Ik heb papieren zakdoekjes, met vier lagen papier, zodat er minder vocht doorheen lekt. Ik moet zeggen dat ik aardig wat van die pakjes heb verbruikt de afgelopen weken.
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon wc-papierquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja lach maar... Dat snot moest toch mijn hoofd uit.
Neequote:
waarom moet ik dat doenquote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet ik dat echt uitleggen? Laat GF dat maar doen, die is het oudste. Ik ben veel te jong om voorlichting te geven![]()
En Fha, ik gebruik geen tissues![]()
Stiekem ben ik hier de Benjaminquote:Op zondag 8 april 2012 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom moet ik dat doen![]()
wok is oud genoeg
dat is miniquote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stiekem ben ik hier de Benjamin
pas maar op....quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stiekem ben ik hier de Benjamin
De mannelijke Benjamin danquote:
Wokquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op....
ik ben van katholieke komaf
Mart zal waarschijnlijk van dat speciale papier met kamilleolie gebruiken om eeltvorming te voorkomenquote:Op zondag 8 april 2012 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon wc-papier
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart zal waarschijnlijk van dat speciale papier met kamilleolie gebruiken om eeltvorming te voorkomen
* douche-eendje duikt weg
Zei je nou snot?quote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja lach maar... Dat snot moest toch mijn hoofd uit.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart zal waarschijnlijk van dat speciale papier met kamilleolie gebruiken om eeltvorming te voorkomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, bah, eelt op mijn neusquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heuj de expert komt binnenlopenquote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik zie dat jullie het nog wel even uithouden zonder mij
flesquote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik zie dat jullie het nog wel even uithouden zonder mij
quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Toen was ik vergeten een zakdoekje te pakken voor ik mijn neus snootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
.
Beetje verstoptquote:
DM laten snuiten dusquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen was ik vergeten een zakdoekje te pakken voor ik mijn neus snoot.
zonder tissuesquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, is dat het?
Nou ja, in dat geval: opgelost, snotje.
Flink stuk vlees voor Yukiquote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat moet een grote biefstuk zijn die yuki is gaan eten
quote:
Ik ben in begin september een week weg, verder nog ganz nichts.quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft Zwolle trouwens vakantieplannen eind juli begin augustus? Ik heb nog een meet tegoed
Ik bedoel meer of je dan weg bent of nietquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in begin september een week weg, verder nog ganz nichts.
Ouders wilden nog even "gezelligheid".quote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat moet een grote biefstuk zijn die yuki is gaan eten
Lees nog eens...quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of je dan weg bent of niet
quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft Zwolle trouwens vakantieplannen eind juli begin augustus? Ik heb nog een meet tegoed
weg ben ik sowieso nietquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of je dan weg bent of niet
Oh joyquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders wilden nog even "gezelligheid".
Oftewel zwijgend TV kijken en mn moeder die mn vader af en toe afsnauwt
Ja of nee is makkelijker dan "nog geen plannen"quote:
taxiquote:
Nee, maar als ik dan niets van plan ben, ben ik er dus. Plannen liggen in september.quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja of nee is makkelijker dan "nog geen plannen"
dan kan je beter hier zittenquote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders wilden nog even "gezelligheid".
Oftewel zwijgend TV kijken en mn moeder die mn vader af en toe afsnauwt
4 t/m 24 augustus heb ik de wokjesquote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik begrijp hem ook niet zoquote:
Dat denk ik ook jaquote:
Wat doet ze dan precies?quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Soms baal ik echt dat ik te veel achting heb voor mn moeder om haar eens op dr gedrag te wijzen... Haar gedrag gaat soms echt veel te ver
welke PIquote:
ik was vergeten je te groetenquote:
oh, maar dat hoeft ook niet altijd hoorquote:
M'n vader had na het eten eea tussen z'n tanden. Hij zat gedachtenloos een beetje te pulken om het weg te krijgen. Ik snap dat je dat vies vindt, en de eerste keer dat ze vroeg of hij ermee wilde stoppen was nog redelijk normaal.quote:
Studio Voetbal kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles
waar zat je nou?
het gaat helemaal de verkeerde kant op hier
Laat die mensjes tochquote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n vader had na het eten eea tussen z'n tanden. Hij zat gedachtenloos een beetje te pulken om het weg te krijgen. Ik snap dat je dat vies vindt, en de eerste keer dat ze vroeg of hij ermee wilde stoppen was nog redelijk normaal.
Gaat ie ermee door, en oké dat is irritant, maar je hoeft niet in je handen te klappen en te roepen "stop nou met dat gepulk" alsof hij een hond is
Ze verloor haar zelfbeheersing dus, en dat komt wel vaker voor dus?quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n vader had na het eten eea tussen z'n tanden. Hij zat gedachtenloos een beetje te pulken om het weg te krijgen. Ik snap dat je dat vies vindt, en de eerste keer dat ze vroeg of hij ermee wilde stoppen was nog redelijk normaal.
Gaat ie ermee door, en oké dat is irritant, maar je hoeft niet in je handen te klappen en te roepen "stop nou met dat gepulk" alsof hij een hond is
Als het 1 keer gebeurt, prima. Maar het is dagelijkse kost en m'n vader verdient wel beterquote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die mensjes tochJe woont met een reden op jezelf hmm
Volgens mij is het niet eens verlies van beheersing, maar vindt ze het zelf de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ze verloor haar zelfbeheersing dus, en dat komt wel vaker voor dus?
-edit-
Ah right, ja dus.
nou, ze kunnen zo omvallen hoor, dan zijn ze ineens best oud alquote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 54 (pa) en 58 (ma) niet zo oud eigenlijk
kusje op je Knetter!quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga vertrekken, tot morgen, ofzo.en
voor de dames.
Prikt lekker op je tongquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Booh, weet je wat vet tof zou zijn, dat ze ook echt zou knetteren, net zoals die ijsjes.
Trustequote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
voor de dames.
Trustequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
voor de dames.
trustenquote:
Fijnquote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ze kunnen zo omvallen hoor, dan zijn ze ineens best oud al
dat heb ik eigenlijk normaal nooitquote:
Of ouderdomquote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat heb ik eigenlijk normaal nooit![]()
zal wel aan het weer liggen
of die kauwgomquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Booh, weet je wat vet tof zou zijn, dat ze ook echt zou knetteren, net zoals die ijsjes.
Was het grauw bij jullie vandaag?quote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk normaal nooit![]()
zal wel aan het weer liggen
zon en bewolkingquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was het grauw bij jullie vandaag?
Hier heeft even de zon geschenenmaar dat was van korte duur...
Nou ja, het is gewoon zo. Ga je niet vanuit natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijn
Die fase ben ik al herhaaldelijk doorgegaan met m'n moeder
Zeker wat m'n vader betreft moet ik er echt niet aan denken dat het gebeurt... Bij m'n moeder wordt het al calculated risk![]()
het potje is nog niet afgelopenquote:
Er moet meer zon zijn!quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zon en bewolking![]()
maar toch nog 14 graden geworden
Je moet nog 93 punten scorenquote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het potje is nog niet afgelopen![]()
alhoewel de letters die ik heb
quote:
quote:
Ja, het is zo. En het zou vreselijk zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon zo. Ga je niet vanuit natuurlijk, maar toch.
Bij mijn vader moest ik er ook niet aan denken, en tsja.
als ik een woord krijg gemaakt met een q, y en c dan haal ik dat wel inquote:Op zondag 8 april 2012 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet nog 93 punten scorenAls je dat lukt...
Ik weet ook van niksquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
lach me maar uit.. ha ha ha grappig
iedereen weet waar het over gaat maar we vertellen lekker niks
daaaggg
ik weet anders ook van nietsquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
daaaggg
De wat?quote:
Niet zo serieusquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
daaaggg
Jajaja, geniet je maar helemaal suf jaquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, het is zo. En het zou vreselijk zijn.
Maar met een ogenschijnlijk kerngezonde vader (die over 2 weken weer een marathon op z'n conto kan schrijven) ga ik er toch echt niet aan denken.
Ik heb al een moeder die nog steeds herstellende is van de behandeling van borstkanker en een oom die deze week de malle molen in moet ivm huidkanker.
Mijn mandje met zieke-mensen-zorgen zit vol, dus ik geniet gewoon van mijn gezonde, lieve papa.
Bij mij niet hoorquote:
SPOILER: alleen klikken als je zin hebt in mijn uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
jij hebt ook pmsquote:
TMIquote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik ben net een wijf
ik zuig, ik sop
Ik heb vandaag een tablet pure chocola 72% cacao met stukjes geroosterde cacaoboon gekregenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorOh, sorry dat ik ook een keer iets vanuit mijn oogpunt zei.SPOILER: alleen klikken als je zin hebt in mijn uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Huuuuu bitter!quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een tablet pure chocola 72% cacao met stukjes geroosterde cacaoboon gekregen.
en je eet chocladequote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik ben net een wijf
ik zuig, ik sop
quote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik ook een keer iets vanuit mijn oogpunt zei.Jij hebt jouw oogpunt, ik het mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt jouw oogpunt, ik het mijne.Okee. Ik zal het niet meer op jouw situatie betrekken, al garandeer ik niet dat ik er niet iets over zeg als je er bent, en het dus waarschijnlijk dat gevoel toch opwekt bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat waardeer ik heel ergquote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Ik zal het niet meer op jouw situatie betrekken, al garandeer ik niet dat ik er niet iets over zeg als je er bent, en het dus waarschijnlijk dat gevoel toch opwekt bij je.
Als jij er last van hebt dan zou ik wel erg gemeen zijn om dat niet te doen hè.quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg
En je kan en hoeft niets te garanderen, ik ben al heel blij dat je rekening met me wil houden![]()
In de reclame van het programma op tvquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef STING het volgende:
Lekker op Youtube lekkere muziekjes aan het opzoeken en afspelen?
Jaaa, ik kijk nog steedsquote:
Het duurt nog 12 minutenquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa, ik kijk nog steeds![]()
Mijn hoofd is alleen aan het winnen
oh, dat kan ik!quote:Op zondag 8 april 2012 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Het duurt nog 12 minutenDan ben ik ook dood volgens mij
Heeuquote:Op zondag 8 april 2012 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
oh, dat kan ik!
en dan gaan we gewoon samen dood
Is hij dat niet gewoon zelf? Dood?quote:Op maandag 9 april 2012 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
HeeuIk moet alleen nog wel even wat resten van Bolle van het bed halen
Katbeest liet weer lekker alles liggen toen hij opstond vanmiddag
Nopequote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
Is hij dat niet gewoon zelf? Dood?
Want dan kan hij gewoon meedoen
Met van die korstjes er nog aan? Dat heeft Piep hier dusquote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeAlleen door de ziek doet hij wel extra vacht achterlaten overal
Heeeeel prettig!
Somsquote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Met van die korstjes er nog aan? Dat heeft Piep hier dus![]()
quote:
Ik zag het, sniegoedquote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Somsniet heel veel gelukkig. Maar ik ben nog niet tevreden
En toch nog weekendquote:
Komt goedquote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag het, sniegoed![]()
Okee, dan doet Bolle straks als wij omvallen gewoon blijven leven, want dat moet
Ik ga met je meequote:
Kan haast niet beterquote:
Buikpijn?quote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, gezellig met mn kruikje in bed...
trusten kapiteinquote:
trusten suikertjequote:
Voordeel van een tweepersoonsdekbed is dat je je erg goed in kan oprollenquote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Koude voetenEn groot koud bed
dus daarvoor kruik
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 08-04-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 130 goldfinger1963
02. 095 Yuki
03. 075 wel.o.k
04. 043 KapiteinGasthof
05. 040 Dr_Flash
06. 034 Fha
07. 032 suikertaartje
08. 031 douche-eendje
09. 031 Knetterkrankjorum
10. 030 PeZu
11. 027 STING
12. 026 DaMart
13. 022 Inkomen
14. 018 Moeraskat
15. 017 JJH
16. 014 LovelyLady
17. 014 Miniem
18. 012 MPG
19. 011 Bos81
20. 011 summer2bird
Reeks-statistieken!
Dat wel jaquote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef STING het volgende:
[..]
Voordeel van een tweepersoonsdekbed is dat je je erg goed in kan oprollen
niet verdwalen hoorquote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef douche-eendje het volgende:
Maar toch blijft het maf, zo'n groot breed bed voor mezelf. ik kan gewoon overdwars liggen.
meer kussens dusquote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was vannacht mn kussen kwijt
Dat had ik met 1persoons ook al. en deze is nu dus ook 200*200quote:Op maandag 9 april 2012 00:37 schreef STING het volgende:
Dat m'n dekbed (200x200) 90 of 180 graden draait heb ik vaak
Mijn wat?quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet ook van niks
Volgens mij is het iets flauws met tissues voor de jeweetwelwat van wok, KG en JJH ofzo. iig erg flauwe naam voor een gewone meet, zover ik weet.
centenquote:
je wachtte natuurlijk op mijquote:Op maandag 9 april 2012 08:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centen
ik was al langer wakker maar had nog geen zin om te posten
Koffiequote:
pezuquote:
taxiquote:
OA ontdekkingsreizigerquote:
Yukiquote:Op maandag 9 april 2012 08:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
OA!Lang niet gezien
Toledo nog wel, jalooooeeeerrssss!
GFquote:Op maandag 9 april 2012 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pezu
[..]
taxi
[..]
OA ontdekkingsreiziger
Don't be a stranger!quote:Op maandag 9 april 2012 08:54 schreef OA het volgende:
[..]
YukiIk ben hier idd een vreemde aan het worden...
Gisteren en vandaag is het weer goed maar op de dagen daarvoor hoef je niet jaloers te zijn...
na de marathon gaan, nog even lekker laten pamperen in hotel de mapaquote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, marathon in Utrecht
Wordt weer een uitdaging om met het OV thuis te komen
succesquote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, marathon in Utrecht
Wordt weer een uitdaging om met het OV thuis te komen
Pleasurequote:Op maandag 9 april 2012 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Don't be a stranger!
Is het business or pleasure? Want indien dat laatste ben ik sowieso jaloers, want dan heb je vakantieMooi weer of niet
Slopel ingeruild voor n seat?quote:
Dwaas!quote:
Dat kan niet, ik krijg visite tussen 5 en 6quote:Op maandag 9 april 2012 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
na de marathon gaan, nog even lekker laten pamperen in hotel de mapa
Thanksquote:
Zie je? JALOERS!!quote:Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Pleasure
Eigenlijk zitten we in Madrid maar we maken vandaag een uitstapje naar Toledo.
visite? damn meis jij plant ook je hele vrije weekend vol met dingenquote:Op maandag 9 april 2012 09:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik krijg visite tussen 5 en 6
Vanaf 6 uur rijden alle bussen pas weer. Maar er is een omleiding waarmee ik wel thuis kom, dus het komt wel in orde
[..]
Thanks
[..]
Zie je? JALOERS!!
Geniet ervan!
GMTAquote:Op maandag 9 april 2012 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
visite? damn meis jij plant ook je hele vrije weekend vol met dingen
gianniquote:
Ja, JoeBravoquote:Op maandag 9 april 2012 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
visite? damn meis jij plant ook je hele vrije weekend vol met dingen
ooh joequote:Op maandag 9 april 2012 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, JoeBravo
Die zie ik niet zo vaak, dus als hij kan spreek ik wel af ja
wokquote:
flesquote:Op maandag 9 april 2012 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloteweer![]()
Maar ja, laattse dag dat mijn Blokker-dagkaartje geldig isDus dik inpakken en de baan op
stoom ze flesquote:Op maandag 9 april 2012 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloteweer![]()
Maar ja, laattse dag dat mijn Blokker-dagkaartje geldig isDus dik inpakken en de baan op
Komt goed en dank je, hihiquote:Op maandag 9 april 2012 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh joe![]()
have fun fast en succes ook vast en kusj ook vast
Ik dacht even met m'n slaperige oogjes dat je wok was.quote:
stingquote:
als je hem uit mekaar schroeft welquote:Op maandag 9 april 2012 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
straks eens kijken of ik een billy boekenkast in mijn auto krijg
dan nog wordt het spannend met die sedan van mijquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sting
[..]
als je hem uit mekaar schroeft wel
stoel en bank plat zo'n kast is maar max. 180 hoogquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog wordt het spannend met die sedan van mij
quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht even met m'n slaperige oogjes dat je wok was.
Huh, wat, geeft wok me nou een kusje
Insurancelady![]()
ehm... neequote:Op maandag 9 april 2012 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stoel en bank plat zo'n kast is maar max. 180 hoog
quote:De kast is in totaal 182cm breed, 202cm hoog
DMquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht even met m'n slaperige oogjes dat je wok was.
Huh, wat, geeft wok me nou een kusje
Insurancelady![]()
quote:
UI kleuren en er zit een k in je nicknamequote:Op maandag 9 april 2012 10:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lijk in de verste verte niet op wok joh
quote:Op maandag 9 april 2012 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
UI kleuren en er zit een k in je nickname
quote:Op maandag 9 april 2012 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
UI kleuren en er zit een k in je nickname
ik ga de kliko vullen en de auto leeg halenquote:Op maandag 9 april 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zeker, maar eerst even ovenbroodjes
Goed dat je dat er even bij zegtquote:Op maandag 9 april 2012 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga de kliko vullen en de auto leeg halen
en nee, de inhoud van de auto gaat niet in de kliko
Stingquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef STING het volgende:
Iehw, ik ruik het topic helemaal hier.![]()
Camambert uit de oven
solquote:
quote:
quote:
thanksquote:
nee man, dat is echt lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef STING het volgende:
Iehw, ik ruik het topic helemaal hier.![]()
Camambert uit de oven
o joyquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef Yuki het volgende:
Great
M'n tante staat over 5 minuten op de stoep hier. Echt fijn dat ik dat te horen krijg als ik nog in bed lig... 10 minuten voordat ze aan komt hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat moet in ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat wordt dus haastenquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef Yuki het volgende:
Great
M'n tante staat over 5 minuten op de stoep hier. Echt fijn dat ik dat te horen krijg als ik nog in bed lig... 10 minuten voordat ze aan komt hier.
Ja, daag. Alsof ik kan douchen, aankleden en föhnen in 5 minutenquote:
geen redden meer aanquote:Op maandag 9 april 2012 10:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, daag. Alsof ik kan douchen, aankleden en föhnen in 5 minuten
M'n tante is er al, zodra ze in de woonkamer is ga ik de badkamer in.
Het was hoe dan ook niet meer te redden, dan ga ik dus niet haasten ook. M'n ouders hadden me ook gewoon op tijd in kunnen lichten, als ze hadden gewild dat ik nu netjes beneden zat.quote:
ik ben een paar keer wakker geworden in vreemde houdingen. Overdwars, schuin, in een hoekje, dekens kwijt, kussen kwijtquote:Op maandag 9 april 2012 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt de uitgang van je bed gevonden
quote:Op maandag 9 april 2012 10:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik ben een paar keer wakker geworden in vreemde houdingen. Overdwars, schuin, in een hoekje, dekens kwijt, kussen kwijt
gierquote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Giertje het volgende:
nog 10 topics en dan zijn we de 5000 voorbij
wokmansquote:
dan nou dus lekker rustig aan doenquote:Op maandag 9 april 2012 10:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was hoe dan ook niet meer te redden, dan ga ik dus niet haasten ook. M'n ouders hadden me ook gewoon op tijd in kunnen lichten, als ze hadden gewild dat ik nu netjes beneden zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |