Spinazie!quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
En verzinnen wat ik vanavond/morgen wil eten is lastigMaar eens kijken bij de diepvriesafdeling. Lang geen spinazie meer gegeten
Dus dat misschien maar eens doen!
quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan doen ze toch iets verkeerd in de zaak
en wat eet je vrijdagquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
Curryquote:
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbijquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spinazie!
Ik bedenk het tegenwoordig minimaal 4 dagen vooruit.
Vanavond kip madras, morgen maaltijdsalade, woensdag spinazie, donderdag currybij vriendjes
quote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn bureau is bijna leeg! Al 1 volle vuilniszak weg
dat eet yuki donderdagquote:
Behoorlijk jaquote:
en je bent nog steeds aan de beurtquote:Op maandag 9 april 2012 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNu even 4 taal-evaluaties opstellen en mijn kilometerregistratie van de afgeliopen drie maanden bijwerken en dan ben ik bijna klaar
Ik zet hem expres nog even niet aanquote:Op maandag 9 april 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent nog steeds aan de beurt
Neuh. Donderdag ga ik winkelen in Den Haagquote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
coolga je nog een flinke party houden?
je bent bang om te verliezenquote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zet hem expres nog even niet aanAnders moet ik straks alsnog terugkijken op een minder productieve dag
Dat zekerquote:
ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op maandag 9 april 2012 15:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij had ik nog niet eerder van jou gewonnen
Ga je voor mij ook even dan?quote:Op maandag 9 april 2012 16:05 schreef douche-eendje het volgende:
Het stopt ook gewoon niet met regenen he... pff. Nou, zo dan maar door de regen even naar de AH.
Da's 5 dagen vooruitquote:
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde etenquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbij![]()
Heb een biologisch groente&fruitpakket en die spullen moet ik wel gewoon gebruiken natuurlijk. Zit deze week venkel, aardperen, broccoli, wokgroenten, appels en peren in.
Een maaltijdsalade of stoommaaltijd, meer nietquote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je niet teveel moet hebben want ik heb al een flinke lijst
de curry die je eigenlijk donderdag zou etenquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
wil ik welquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Yuki het volgende:
Wie wil mij na komende woensdag (wordt wel volgende week denk ik) helpen met het in elkaar zetten en aan de muur bevestigen van mijn nieuwe DVD kast?
Ik was voorheen niet anders gewend want kleine koelkast en geen vriezer. En ik vind het eigenlijk ook niet zo erg, sommige dingen zoals curryquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
[..]
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekendquote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de curry die je eigenlijk donderdag zou eten
Yay!quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil ik wel![]()
maar ik heb er geen tijd voor
of dat jij wel haar gaat helpenquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
moet je weer voor 4 dagen eten gaan bedenkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekend
quote:[..]
Yay!
Oh
Is die niet dicht?quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens naar de c1000, voor ie dicht is.
Ja, mooi is datquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeentequote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Die hier is maandag 2e Paasdag gehele dag gesloten
Boe hoe m'n rug auwquote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
Nee, maar het is een franchise zaak, dus kan zijn dat zij het wel zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeente?
Nomz sellen denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
Eens even kijken wat de andere supermarkten hier doen.
preciesquote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boe hoe m'n rug auwkan niet
en nog meer aanstellerij
Nee, die was open gelukkigquote:
wij hebben krieltjes in italiaanse kruiden en scampie's in jamicaanse kruidenquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga zo de kip maar vast in de marinade zetten, kan het lekker intrekken
Eigenlijk wil ik de rest van de dag op de bank hangen en een serie kijken, maar JoeBravo is zo hier
Wel gezellig
Is het dan niet minstens vleessoep?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, je haalt de moeder er na een paar uur weer uit.
quote:
mooi ritje flesquote:
Hier de supermarkten die op zondag open mogen zijn en meubelwinkelsquote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
EN voor een hele week meubels gekochtquote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier de supermarkten die op zondag open mogen zijn en meubelwinkelsDus ik heb gelukkig net voor de hele week boodschappen kunnen doen!
Nee die had ik alquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN voor een hele week meubels gekocht
Die KSC-house jijweet!quote:
Paste het in de ooto?quote:
Nee. Maar nu is het toch binnen. Snap jij het, snap ik hetquote:
Ja, het is nu echt echt zeker dat je mijn vader bent hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar nu is het toch binnen. Snap jij het, snap ik het![]()
NATUURLIJK PASTE HET IN DE OOTO IDIOOT
quote:
nou...quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een zwarte met geblindeerde ramen hoop ik?quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou...
ik heb een bestelbusje geleend
Maar toch niet van je broertje mag ik hopenquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt echt zeker dat je mijn vader bent hoor.
Zouden we aan DaMart moeten vragen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toch niet van je broertje mag ik hopen
HIJ HAD ET OOK OP ET DAK KENNE BINDE, HIJ HAD EEN AANHANGWAGGEL KUNNEN HUREN, HIJ HAD HET IN TWEEËN KUNNEN ZAGEN, HIJ HAD EEN BUSJE KUNNEN HUREN, ETC.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA! ZIE!quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou...
ik heb een bestelbusje geleend
en rode streepquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wel een zwarte met geblindeerde ramen hoop ik?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toch niet van je broertje mag ik hopen
Ik hoop toch echt dat het nu van mij is, anders mag Ladylike de volgende keer echt in een Mini gaan rijden..quote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zouden we aan DaMart moeten vragen.
Ohhh Martjeeeee...
Hoe weet jij dat die streep rood is?quote:
TA TATA TAAAAAAAAAAAAA TATA TAAAAAAAAAAAAquote:
Daat heeft ie op wikipedia gelezen, wijsneus.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die streep rood is?
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Daat heeft ie op wikipedia gelezen, wijsneus.
MPG is niet de zoon van Flesquote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zouden we aan DaMart moeten vragen.
Ohhh Martjeeeee...
SHUT UP FOOLquote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
TA TATA TAAAAAAAAAAAAA TATA TAAAAAAAAAAAA
Wel van Ladylike dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |