Da's 5 dagen vooruitquote:
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde etenquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal gedoe om iedere dag wat anders te eten dus eet vaak 2 avonden hetzelfde. Nu dus 2 avonden spinazie met aardappels en vegaburger, straks 2 dagen gegratineerde venkel en aardperen met rozemarijn, dan 2 dagen pasta pesto met een heleboel groenten en dan 2 dagen tofu met wokgroenten en rijst. En dan is de week voorbij![]()
Heb een biologisch groente&fruitpakket en die spullen moet ik wel gewoon gebruiken natuurlijk. Zit deze week venkel, aardperen, broccoli, wokgroenten, appels en peren in.
Een maaltijdsalade of stoommaaltijd, meer nietquote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je niet teveel moet hebben want ik heb al een flinke lijst
de curry die je eigenlijk donderdag zou etenquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
wil ik welquote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef Yuki het volgende:
Wie wil mij na komende woensdag (wordt wel volgende week denk ik) helpen met het in elkaar zetten en aan de muur bevestigen van mijn nieuwe DVD kast?
Ik was voorheen niet anders gewend want kleine koelkast en geen vriezer. En ik vind het eigenlijk ook niet zo erg, sommige dingen zoals curryquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's 5 dagen vooruitDus dat weet ik nog niet
[..]
Het zou mij denk ik heel snel vervelen, 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekendquote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de curry die je eigenlijk donderdag zou eten
Yay!quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil ik wel![]()
maar ik heb er geen tijd voor
of dat jij wel haar gaat helpenquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
moet je weer voor 4 dagen eten gaan bedenkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, misschien. We zien wel, het is dan toch weekend
quote:[..]
Yay!
Oh
Is die niet dicht?quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens naar de c1000, voor ie dicht is.
Ja, mooi is datquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou yuuk, weet je ook weer hoe belangrijk je voor GF bent![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeentequote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Die hier is maandag 2e Paasdag gehele dag gesloten
Boe hoe m'n rug auwquote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat jij wel haar gaat helpen![]()
Nee, maar het is een franchise zaak, dus kan zijn dat zij het wel zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels gewoon open hoor. Woon je soms in een gristelijke gemeente?
Nomz sellen denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
Eens even kijken wat de andere supermarkten hier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |