quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef STING het volgende:
[..]Tof dat je dan echt in je broek ging pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.
Ik weet geen eens hoe MK eruit zietquote:
Alles om in de rol te blijven hequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tof dat je dan echt in je broek ging pissen
Preciesquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is de interesse weg? Je wilt geen Facebook ?
Blond bijna wittig lang haar rokje leren jas grijze sjaal zwarte leren damestas groen met roze iPhonequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet geen eens hoe MK eruit ziet
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staanquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet geen eens hoe MK eruit ziet
Genoegquote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staan?
Lool!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven in een rokje die achtervolgd worden door een zwervert denk je dat er momenteel op station Breda staan?
Kom jij anders ?quote:
Je kan die app denk ik wel blijven gebruiken zonder fb hoorquote:
Nee, te ver weg en ik heb morgen een SO waarvoor ik moet leren en het belangrijkste: kleine meisjes zijn een nog makkelijker doel voor zo'n pervquote:
quote:
Nee lang grijs haar en lange grijze baard mosterd bruine broek vol pisvlekkenquote:
Lekkerquote:
Lekkerquote:bijna wittig
Lekkerquote:lang haar
Lekkerquote:rokje
Lekkerquote:leren jas
Lekkerquote:grijze sjaal
Lekkerquote:zwarte leren damestas
quote:groen met roze iPhone
Ik ben ook kleinquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, te ver weg en ik heb morgen een SO waarvoor ik moet leren en het belangrijkste: kleine meisjes zijn een nog makkelijker doel voor zo'n perv.
[..]Internetheld
.
[ afbeelding ]
Die iPheno is wel te elimineren hoorquote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker
[..]
Lekker