Gelukkig voor hem hoeven die (dronken) mannen er niet op, want daar is niets uit voortgekomen dus niet interessant voor de stamboom.quote:
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shakenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shaken
ik heb nog wel een doos waar hij in kanquote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij achtervolgd mij echt waar ik word er gek van. Net ging hij naast me staan en begon hij met z'n kont te shaken
Ik hou dr niet van als ze me achtervolgen voor de rest geen moeite mee. Maar ben nu al voor de vierde ker van de kiosk naar Ah to go gelopen en die gast gaat elke keer weer in de buurt staanquote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Vandaag ook al zon enge vent in de winkel
Plak je dan daarna de doos dicht ?quote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog wel een doos waar hij in kan
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebtquote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou dr niet van als ze me achtervolgen voor de rest geen moeite mee. Maar ben nu al voor de vierde ker van de kiosk naar Ah to go gelopen en die gast gaat elke keer weer in de buurt staan
Aan het verzaken omdat ze zich niet veilig voelen, duhquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebt
Geen idee normaal staan er wel genoeg. Volgens mij heeft hij nu net in z'n broek gezeken ookquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zijn die toezichtpipo's als je ze nodig hebt
Nou lekker danquote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan het verzaken omdat ze zich niet veilig voelen, duh![]()
![]()
...
'Treinpersoneel dreigt met staking Koninginnedag'
Ff lezenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ienst-instagram.html
En.... Weg interesse in Instagram
Thnx hij is best eng eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal hem helemaal plastificeren voor je
een rokje is altijd een goed plan.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx hij is best eng eigenlijk
Misschien was een rokje aan doen geen goed plan
Ja ik blijf elke keer bij groepjes in de buurt staan tegen een muur oidquote:Op maandag 9 april 2012 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een rokje is altijd een goed plan.
blijf bij mensen in de buurt
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.quote:
Ben jij die vieze zwervertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looolquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zit je daar dan lui achter je laptop man. Daad bij het woord voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |