Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.quote:
Ikea!quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.
Leuk ik ben lekker vrijquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.
Daar heeft dawg al snel last van op het moment dat nieuw vrouwvlees zich meldt hier.quote:
Geniet ervanquote:
Pasen is ook onzin.... Maar om nou vrijwillig je vrije dag er voor op te geven....quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
Ik krijg wel 150% uitbetaald, dus vind het helemaal niet erg. Vind Pasen toch onzin
En daar werd je weer koud..quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
hoewel ik er nooit kom zou ik het wel warm krijgen van de dames in een stripclub ja.
Geconcoleerdquote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar werd je weer koud..![]()
Ik zal je niet langer laten raden; ik werk bij de Mc.
Waren de leuke banen op?quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb toch niets te doen anders. Kan dat geld beter gebruiken dan me een dag kapot vervelen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pasen is ook onzin.... Maar om nou vrijwillig je vrije dag er voor op te geven....
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is juist een erg leuke baan.quote:
oh. daar hebben ze ook friet, dus eigenlijk had ik het wel goed.quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kapot vervelen? Vast wel fokkers die je willen vermakenquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb toch niets te doen anders. Kan dat geld beter gebruiken dan me een dag kapot vervelen.
Daarom zei ik ook dat je warm was bij de frietzaakquote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. daar hebben ze ook friet, dus eigenlijk had ik het wel goed.
Vooral over het voedsel. Al zijn de milkshakes wel oké.quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is juist een erg leuke baan.
Het is alleen zo jammer dat mensen standaard negatief zijn over de Mc.
Scherpquote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dikkerdjes zijn vaak met het hele gezin dik dus zoveel nabestaande zijn er niet
Mja, dat krijg je met het gemiddelde personeel dat daar werkt. Daarnaast erg duur, het vult niet en het is vaak niet te vreten....quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is juist een erg leuke baan.
Het is alleen zo jammer dat mensen standaard negatief zijn over de Mc.
Dat zullen zij vast willen, maar daar verdien ik geen geld mee.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kapot vervelen? Vast wel fokkers die je willen vermaken
Dat is wel chillquote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
Ik krijg wel 150% uitbetaald, dus vind het helemaal niet erg. Vind Pasen toch onzin
warmer dan warm zelfs.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat je warm was bij de frietzaak
Dan stel ik aan jou de vraag die ik aan alle klagende gasten stel: Waarom kom je er dan nog?quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je met het gemiddelde personeel dat daar werkt. Daarnaast erg duur, het vult niet en het is vaak niet te vreten....
Kerst wel, maar verder niets inderdaad..quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel chillik heb ook niets met Pasen, Pinksteren, kerst enzo.
Haha dat weet je niet hahaquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zullen zij vast willen, maar daar verdien ik geen geld mee.
Ik kom er al heeeeeeel lang nietquote:Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan stel ik aan jou de vraag die ik aan alle klagende gasten stel: Waarom kom je er dan nog?
Wat vind je zelf van het eten van Mac?quote:Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan stel ik aan jou de vraag die ik aan alle klagende gasten stel: Waarom kom je er dan nog?
Zulke programma's geven doorgaans een goed beeld van de gemiddelde SBS-kijker.quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Die gasten bij Overtreders op SBS6 haha
Wat een sneu volk(de overtreders dan hè?)
+1quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke programma's geven doorgaans een goed beeld van de gemiddelde SBS-kijker.
Sowieso feestdagen die sprookjes vierenquote:Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kerst wel, maar verder niets inderdaad..
Het is geen sprookje.quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso feestdagen die sprookjes vieren
Ik vind het prima. Maar wat doet dat er toe?quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van het eten van Mac?
Waar zeg ik dat het er toe doet?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar wat doet dat er toe?
Omdat je er specifiek naar vraagt. Ik vraag me af waarom.quote:
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is geen sprookje.
Bij een sprookje is de bedenker duidelijk.
Een bundel fantasie verhalen.... Net zo slecht als Twilight hahaquote:
Best vreemd dat mensen rare dingen vanwege die fantasietjesquote:Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een bundel fantasie verhalen.... Net zo slecht als Twilight haha
Of je achter het product staat dat je verkoopt.quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je er specifiek naar vraagt. Ik vraag me af waarom.
Daar staat ze toch elke keer achter?quote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je achter het product staat dat je verkoopt.
Uiteraard sta ik dat.quote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je achter het product staat dat je verkoopt.
En ik maar denken dat ik de enige was die dingen letterlijk neemt hierquote:
Waar ligt jouw grens?quote:
Je zou niet de eerste zijn die niet achter het product staat dat hij/zij verkooptquote:
Weet ik, maar ik sta er wel achter. Het verbaast me niet voor niets waarom mensen over het algemeen zo verschrikkelijk negatief over de Mc zijn. Ik werk er al 4 jaar en ik hoor alleen maar ongegronde klachten die voor een erg groot gedeelte niet eens waar zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die niet achter het product staat dat hij/zij verkoopt
Hoe belangrijk vind jij milieu, dierenleed bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In welk opzicht moet ik dat zien?
Bron dat de klachten, aantijgingen niet waar zijn. Bv is het vlees dat de Mac verkoopt op een dier vriendenlijk?quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik sta er wel achter. Het verbaast me niet voor niets waarom mensen over het algemeen zo verschrikkelijk negatief over de Mc zijn. Ik werk er al 4 jaar en ik hoor alleen maar ongegronde klachten die voor een erg groot gedeelte niet eens waar zijn.
Mileu vind ik zeer belangrijk en dierenleed vind ik verschrikkelijk. Waar is de link met de Mc?quote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind jij milieu, dierenleed bijvoorbeeld?
Ons vlees wordt net zo diervriendelijk gemaakt als al het vlees dat je koopt in de winkel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bron dat de klachten, aantijgingen niet waar zijn. Bv is het vlees dat de Mac verkoopt op een dier vriendenlijk?
Het hamburger vlees is sowieso van betere kwaliteit dan het gemiddelde vlees in de supermarkt. Is een keer getest.quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ons vlees wordt net zo diervriendelijk gemaakt als al het vlees dat je koopt in de winkel.
Dat klopt, maar kwaliteit en diervriendelijkheid zijn 2 verschillende dingen. Er zijn maar bepaalde gedeeltes van het rund die gebruikt worden, de beste gedeeltes.quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het hamburger vlees is sowieso van betere kwaliteit dan het gemiddelde vlees in de supermarkt. Is een keer getest.
Die lijkt mij vrij duidelijk. Hoe milieu vriendelijk is de Mac eigenlijk? Hoe dier vriendelijk?quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mileu vind ik zeer belangrijk en dierenleed vind ik verschrikkelijk. Waar is de link met de Mc?
Dat is wel een erg makkelijk antwoord.quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ons vlees wordt net zo diervriendelijk gemaakt als al het vlees dat je koopt in de winkel.
Bij de Mc wordt afval onderscheiden in karton, plastic, olie (olietonnen daarvoor) en restafval. Glas is er bij ons niet, dus hoeft niet gescheiden te worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die lijkt mij vrij duidelijk. Hoe milieu vriendelijk is de Mac eigenlijk? Hoe dier vriendelijk?
[..]
Dat is wel een erg makkelijk antwoord.
Over wat voor (soort) klachten heb je het dan?quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik sta er wel achter. Het verbaast me niet voor niets waarom mensen over het algemeen zo verschrikkelijk negatief over de Mc zijn. Ik werk er al 4 jaar en ik hoor alleen maar ongegronde klachten die voor een erg groot gedeelte niet eens waar zijn.
Dan zul je het wel niet verdiend hebben.quote:
De keukenhulp wilde me eentje geven vanmorgen, maar toen kwam de baas binnenquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zul je het wel niet verdiend hebben.
Dus jij dat ei met een knipoog aan je baas geven en dan zeggen 'die heb je straks nog hard nodig'?quote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
De keukenhulp wilde me eentje geven vanmorgen, maar toen kwam de baas binnen.
Morgen weer een dag.
Nee, gewoon neequote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus jij dat ei met een knipoog aan je baas geven en dan zeggen 'die heb je straks nog hard nodig'?
Bron: http://dier-en-natuur.inf(...)zaam-ondernemen.htmlquote:Wat gebeurt er met het afval van McDonald’s?
Al het afval van McDonald’s wordt gerecycled. Het afval wordt gescheiden in plastic, papier en karton, klein chemisch afval, voedselresten, gebruikt frituur- en grillvet en overig afval. Het gescheiden afval wordt opgehaald door speciale, groene vrachtwagens en vervolgens verwerkt tot nieuwe producten. Zo worden papier en karton onder meer verwerkt tot servetten en placemats. Frituurvet wordt als grondstof gebruikt in de chemische industrie. Van voedselresten wordt biogas gevormd, waarmee groene stroom kan worden opgewekt. Het plastic wordt onder meer verwerkt tot vuilniszakken en bermpaaltjes. En van het restafval worden brandstofkorrels gemaakt.
Bron: http://www.meer-weten-over-eten.nl/read/224quote:De feiten op het gebied van voedselveiligheid, voedselkwaliteit en dierenwelzijn:
In Europa hanteert McDonald’s een eigen systeem dat zekerheid geeft op het gebied van duurzaamheid, voedselveiligheid en voedselkwaliteit van landbouw- en veeteeltproducten als rundvlees, kip, eieren, zuivel en tarwe.
McDonald’s biedt sinds oktober 2011 visburgers met het duurzaamheidkeurmerk van de Marine Stewardship Council (MSC) aan. McDonald’s is met de MSC certificering van haar restaurants het eerste bedrijf in de fastfood sector dat gecertificeerd duurzame vis in heel Europa aanbiedt. Met deze stap bevestigt McDonald’s haar inzet voor een duurzaam inkoopbeleid.
Onze koffie van Segafredo heeft het Rainforest Alliance-keurmerk. Dat garandeert dat bij de productie onder andere rekening is gehouden met de bescherming van het milieu en goede arbeidsomstandigheden voor de koffieboeren en hun gezinnen.
We gebruiken sinds november 2007 diervriendelijk geproduceerde bacon (varkensvlees).
Sinds 2007 gebruiken we vrije uitloopeieren voor onze McMuffin with Bacon and Egg en salades.
Ik heb een zeker wantrouwen jegens multinationals en dit blijkt vaak ook terecht. Dit zal bij Mac niet anders zijn. Maar ik geloof wat je zegt over het afval en je het herkomst van het vlees.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de Mc wordt afval onderscheiden in karton, plastic, olie (olietonnen daarvoor) en restafval. Glas is er bij ons niet, dus hoeft niet gescheiden te worden.
En wat verwacht je dan voor een antwoord? Zeg je ook dat het een makkelijk antwoord is tegen de supermarkt?
In die opzichten is Mac wel goed ja. Als het goed bereid is en vers, dan is de Mac prima te doen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over het milieu:
[..]
Bron: http://dier-en-natuur.inf(...)zaam-ondernemen.html
Wat betreft diervriendelijkheid, al kan ik daar niet veel over vinden:
[..]
Bron: http://www.meer-weten-over-eten.nl/read/224
Goedquote:
Sja, voor dier- en milieuvriendelijk betaal je.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In die opzichten is Mac wel goed ja. Als het goed bereid is en vers, dan is de Mac prima te doen.
Vind het alleen te duur en nadeel is dat het dus vaak niet lekker is. Das wel jammer
Precies.quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, voor dier- en milieuvriendelijk betaal je.
Welke mac werk je? Kom ik daar een keer etenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel jammer dat er genoeg restaurants zijn die dat negatieve beeld van de Mc in stand houden. Maar waar ik werk wordt volgens alle procedures die de Mc van ons verwacht gewerkt. Bij ons altijd vers, hygiënisch, milieuvriendelijk, etc.
Alleen we vergeten wel eens wat, maar ach, wij zijn ook maar mensen, geen robots![]()
Maar, ik ga slapen. Trusten allen
Enschede Schuttersveld.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke mac werk je? Kom ik daar een keer eten
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel jammer dat er genoeg restaurants zijn die dat negatieve beeld van de Mc in stand houden. Maar waar ik werk wordt volgens alle procedures die de Mc van ons verwacht gewerkt. Bij ons altijd vers, hygiënisch, milieuvriendelijk, etc.
Alleen we vergeten wel eens wat, maar ach, wij zijn ook maar mensen, geen robots![]()
Slaap lekker, meisjequote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik niet dank je wel alsjeblieftquote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
Voor wie vijf kwartier wil besteden aan een documentaire over voeding en gezondheid:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
Voor wie vijf kwartier wil besteden aan een documentaire over voeding en gezondheid:
Doe je nog best lang.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat ik zo m'n ogen nog ver genoeg open krijg om m'n lenzen uit te doen
Al langquote:Op zondag 8 april 2012 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met halfdichte ogen hier tikken. Of zijn de lenzen al uit?
Oh mooi!quote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al lang
Bril op ondertussen en dat gaat een stuk beter
Sterke glazen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al lang
Bril op ondertussen en dat gaat een stuk beter
Nee, want mist een pootquote:
Sterker dan het montuur iigquote:
Hoeveel precies? Wat is je sterkte van je glazen van je bril?quote:
Bijna weekend!quote:
Mogge, buurmeisjequote:Op maandag 9 april 2012 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen.
Nu vers gebakken paasbrood uit eigen keuken en dan weer hard aan het werk op de drukste dag van het jaar.
2e paasdag... Nederlanders gaan massaal op pad alsof het de laatste dag op aarde is...quote:Op maandag 9 april 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mogge, buurmeisje![]()
Drukste dag van het jaar? Hoe dat zo?
Wij zitten op een meubelplein. Alle meubelzaken hebben standaard flinke kortingen op 2e paasdag, waar iedereen op af komt. Staan kraampjes op het meubelplein, de kermis staat op 5 minuten afstand en iedereen komt langs ons.quote:Op maandag 9 april 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mogge, buurmeisje![]()
Drukste dag van het jaar? Hoe dat zo?
Oh tering ja....de meubelboulevardinvasie en zulksquote:Op maandag 9 april 2012 10:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
2e paasdag... Nederlanders gaan massaal op pad alsof het de laatste dag op aarde is...
Heel veel succes dan maar jij!quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zitten op een meubelplein. Alle meubelzaken hebben standaard flinke kortingen op 2e paasdag, waar iedereen op af komt. Staan kraampjes op het meubelplein, de kermis staat op 5 minuten afstand en iedereen komt langs ons.
Als je dit hebt overleefd is de rest van het jaar een eitje.quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zitten op een meubelplein. Alle meubelzaken hebben standaard flinke kortingen op 2e paasdag, waar iedereen op af komt. Staan kraampjes op het meubelplein, de kermis staat op 5 minuten afstand en iedereen komt langs ons.
Gelukkig is het slecht weer... kan ik heerlijk rustig door het bos wandelen en alle paasdrukte ontwijken....quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
een paaseitjequote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dit hebt overleefd is de rest van het jaar een eitje.
Ik heb liever een eitjequote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Tickets voor Koninginnendag boeken zo
Vrienden en familie bezoeken en feesten uiteraard. Samen met in elk geval twee Spaanse vrieden, die vliegen ook speciaal over.quote:
gaafquote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrienden en familie bezoeken en feesten uiteraard. Samen met in elk geval twee Spaanse vrieden, die vliegen ook speciaal over.
We hebben toch maar één koningin? Toch?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Tickets voor Koninginnendag boeken zo
Goeie avondquote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks everyone.
Dag overleeft. Nu lekker gedoucht en wel niks meer doen
Ik ook zoquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie avond![]()
Welkom in het land van Fok!
Ik had em al gezien, moet zeggen dat ik deze niet zo spannend vond. En heb Carice mooier in beeld gezien.quote:
Ik vind Carice gewoon lelijk in de serie. Ik herkende haar eerst niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had em al gezien, moet zeggen dat ik deze niet zo spannend vond. En heb Carice mooier in beeld gezien.
Maar blijft een top serie!
ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.quote:
quote:
Als je pas kan gaan autorijden als je alles hebt meegemaakt, kun je beter blijven lessen....quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte gister op de snelweg in een stortbui pas dat ik tijdens m'n rijlessen eigenlijk nooit in een stortbui heb gereden
Schade door nagels?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen. Heb nu een megapleister op mn rug, dat voelt gek..
Ach, nog 2 weken dan een week + 1 mei vrij....quote:
Ook DAT nog eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Een schamel pensioentje...
Was dat maar waarquote:
37quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
quote:
Veel beter is bijna onmogelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
Idd, komop, we hebben het beter voor elkaar dan wat, 80% van de wereld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
'but why is the rum gone?'quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
Access denied!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqibpiib6o1_500.gif
Edit: meh, tablet werkt niet mee
Weekend is zaterdag en zondag, jij hebt gewoon wat willekeurige weekdagen vrijquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.
ik ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Toch heeft ze volgens mij wel een toffe rol. Ik wist pas dat ze meespeelde toen ik haar naam voorbij zag komen tijdens de begin tune
.
Oh en ik vind het stom dat Khal Drogo dood is.
Houd je van dwergen dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ook!
Dit weekend heel seizoen 1 erdoor gejaagd, dus vanavond de eerste afleveringen van serie 2Veel knappe mannen
quote:
Een bastaard van een dwerg en een Ripley. Dat zou pas een hofnar zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]Nee, maar ik vind die dwerg op zich wel een tof personage, net als zijn "gezelschapsheer"
Top serie, hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ook!
Dit weekend heel seizoen 1 erdoor gejaagd, dus vanavond de eerste afleveringen van serie 2Veel knappe mannen
Okquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weekend is zaterdag en zondag, jij hebt gewoon wat willekeurige weekdagen vrij.
Topseriequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Top serie, he? Ik kan niet wachten tot ep. 3 deze week ergens.
Zeker veel knappe mannen, Snow! En the Imp is een van mijn favoriete personages
. Joffrey kan ik wel schieten
.
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de enige die geen GoT kijkt he?
Zulks een geweldige seriequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.
Ik wil de boeken ook gaan lezen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TopserieBen nu bezig in A feast for Crows, boek 5.
Zij is best scary in de seriequote:
Ik vind haar lelijk gefilmd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zij is best scary in de serieMelissandre
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de boeken ook gaan lezen.
Maar echt, nog nooit een serie gehad die ik ZO graag verder wilde kijken.
Ik ben keihard in slaap gevallen bij de eerste afleveringquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.
Dat doet zij juist met anderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toverheks! Op de brandstapel ermee.
"I can smell your cunt."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I can smell your cunt."Wehe daar moest ik ook aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
De boeken schijnen beter te zijn wat vaak wel het geval isquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, boeken al tijdje uit. en onlangs de screener van de film gezien.
Jij vuige downloadert!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij True Blood schijnt dat niet zo te zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
De boeken schijnen beter te zijn wat vaak wel het geval is
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
ik heb 5 afleveringen gekeken voor ik erin kwam... maar nu vind ik em ook echt tof!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben keihard in slaap gevallen bij de eerste aflevering
Ik heb dat bij the Godfatherquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.
Absoluut. Maar vond dat ze zich wel goed aan het verhaal hielden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
Een van de weinige keren dat de boeken beduidend minder schijnen te zijn. Ik kende eerst de serie dus dan lees ik de boeken niet meer dus alleen van horen zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij True Blood schijnt dat niet zo te zijn
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 5 afleveringen gekeken voor ik erin kwam... maar nu vind ik em ook echt tof!
Same herequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ik
Geen last van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.
Zijn daar boeken van dan?quote:
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilightquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl he
Ik wou graag zien wat ze ervan gemaakt hadden, dus moet je wel
Ben na film 1 een week boos geweest datze het verhaal zo slecht volgen op sommige punten. En met bepaalde dingen geen rekening gehouden hebben met de andere boeken van Tolkien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik zet tegenwoordig altijd engelse ondertiteling aan... kan ik tenminste rustig smakken enzquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ik
Dat heb ik niet, het grootste nadeel is dat je het einde dan gewoon al kent. Dus de spanning is weg. Zelfde als wanneer je de boeken kent en de film gaat kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.
Twilight, echt, goede comedies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilight
Twilight nooit gezien, dus geen idee. En sommigen vonden het goed andere totaal niet. tis maar net wie je het vraagt hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Barbusse het volgende:
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilight
Yup, geschreven door Mario Puzo. Maar van het boek was ik dus totaal niet onder de indruk, terwijl de film echt geweldig is.quote:
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ben na film 1 een week boos geweest datze het verhaal zo slecht volgen op sommige punten. En met bepaalde dingen geen rekening gehouden hebben met de andere boeken van Tolkien.
Toen weer naar de bioscoop gegaan en toen de film op zich zelfstaand zeg maar gaan kijken. Het zijn toch goede films.
MAr geef mij maar de boeken.
Die vind ik fijn om te lezen. En dus ook beter dan de film, al is het maar op een haarlengte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn deel 1 van LOTR heb ik de hele zomer van 2001 met me meegesleeptquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.
Oh, het drama!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Boos omdat je filmpje niet helemaal hetzelfde is als je boekjes?
Meid toch.
Je moet van zijn stijl houden. Ik vind het heerlijk. Nog steeds een van mijn favoriete schrijvers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.
Met comic-verfilmingen is het nog ergerquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Boos omdat je filmpje niet helemaal hetzelfde is als je boekjes?
Meid toch.
Hipster-singlesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Het lijkt hier wel een literair café.
* 100% Tukker loopt naar de wc.
Ik ben zondag naar de film geweest, maar die viel me tegen na alle ophef. Kwam heel traag op gang en een beetje eendimensionaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met comic-verfilmingen is het nog ergerFanboys
Ja, dat hoor ik dus de hele tijd over The Walking Deadquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met comic-verfilmingen is het nog ergerFanboys
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Er zijn mensen die pislink worden om dat The Turtles opeens Aliens zijn... the fucking TMNT!.
Het gescheld op de nieuwe Spiderman filmquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik dus de hele tijd over The Walking Dead
Ophef zorgt er sowieso voor dat films tegen vallen, vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben zondag naar de film geweest, maar die viel me tegen na alle ophef. Kwam heel traag op gang en een beetje eendimensionaal.
Vind de boeken juist nog iets beter als de films, en die zijn al geweldig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, geschreven door Mario Puzo. Maar van het boek was ik dus totaal niet onder de indruk, terwijl de film echt geweldig is.
Heb alleen lotr etc in Engels,van hem gelezen. De silmarrillion in het Engels vond ik destijds wel nog lastig. Maar goed net in de ban de,ring uit en de hobbit en kon alleen de engelse versie van de boek snel genoeg vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest Tolkien voor m'n studie lezen
Maar dan z'n stukken over oud-Engels enzo.
Michael Bay zou het verboden moeten worden om ooit nog voet op een filmset te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Er zijn mensen die pislink worden om dat The Turtles opeens Aliens zijn... the fucking TMNT!.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de enige die geen GoT kijkt he?
Het popcorn publiek wordt weer op haar wenken bedient, met het verwijderen van alle diepgang en karakterontwikkeling!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel tegen het verneuken van de diepzinnige verhaallijn in mijn literaire favoriet!
Wat ze in GODSNAAM met het verhaal in Battleship gedaan hebben is echt schandalig.
Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blzquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heb alleen lotr etc in Engels,van hem gelezen. De silmarrillion in het Engels vond ik destijds wel nog lastig. Maar goed net in de ban de,ring uit en de hobbit en kon alleen de engelse versie van de boek snel genoeg vinden.
We hebben er 1!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Michael Bay zou het verboden moeten worden om ooit nog voet op een filmset te zetten.
Ik vond de verfilming van American Psycho juist geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Ripley het volgende:
LOTR was een van mijn favoriete boeken toen ik een puber was. De films heb ik daar los van gezien: praktisch gezien kun je niet alles in een film stoppen dat in een boek zit. Een boek heeft vaak veel meer zijwegen.
De verfilming die me het meeste tegen viel was die van American Psycho bijvoorbeeld, maar kon me ook wel voorstellen dat de essentie van dat boek moeilijk te vangen is.
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zowel de boeken als de films van de Twilight Saga heb gelezen en gezien. De films zijn draken, de boeken zijn redelijk.
Ik had dat met uhm .. deel 1 dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blz
Dude.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de boeken juist nog iets beter als de films, en die zijn al geweldig.
Michael Bayquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
Bullshit, die gast maakt leuke films, boeiend dat het niet 100% klopt met het originele "verhaal"
Ik bedoel, zeg het eens hardop : Ik haat iemand omdat ze Teenage Mutant Ninja Turtles niet authentiek hebben verfilmd!!!!![]()
.
Vind je jezelf niet een beetje triest?.
Erger dan de films, kan dat ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.
* Barbusse youtubed nog maar eens op "Bayhem"quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
Bullshit, die gast maakt leuke films, boeiend dat het niet 100% klopt met het originele "verhaal"
Ik bedoel, zeg het eens hardop : Ik haat iemand omdat ze Teenage Mutant Ninja Turtles niet authentiek hebben verfilmd!!!!![]()
.
Transformers, die waren gewoon echt topvermaakquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
Niet alles is leuk, maar kom op, Armageddon, The Island, The Rock
Dat is jouw mening he dat hij leuke films maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
.
Oh ja, the rock vond ik ook wel goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
In mijn tijd waren het stereo's en trucks. NIET DIE MODERNE ROMMEL!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Transformers, die waren gewoon echt topvermaak.
Klopt, maar hij maakt popcornfilms,vermaak zonder diepzin. En dat doet ie echt geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening he dat hij leuke films maakt.
Ik vind alleen Bad Boys 1 en 2 goed en de rest niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
Ja, dat is tenenkrommend. Toch vind ik de films slechterquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.
Die vond ik dan weer niet leuk. Tenminste, bij deel 1 vond ik alleen de eerste helft leuk, deel 2 heb ik niet eens geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Transformers, die waren gewoon echt topvermaak.
In Nederlands wel een paar keer gelezen. Ergst vond ik nagelaten vertellingen. Dat is,door zijn zoon gebundeld. Maar mega irritant de verhalen zijn soms niet helemaal compleet doordat originele manuscripten beschadigd zijn. Zit je heerlijk in verhaal. Bam geen info meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blz
Denk dat dat ook gewoon een mannenfilm isquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer niet leuk. Tenminste, bij deel 1 vond ik alleen de eerste helft leuk, deel 2 heb ik niet eens geprobeerd.
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij deel 3 in de bios in een scheur gelegen. Dat heb ik anders nooit
En die glittervampier een staak in zijn hartquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.
Ja hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.
Ja ook, maar zij is het ergst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die glittervampier een staak in zijn hart
Vorig jaar een vampire tour gedaan, die tour guide liep ook steeds Twilight af te zeikenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die glittervampier een staak in zijn hart
Ik zie het probleem niet, er worden genoeg "diepzinnige" films gemaakt, hij speelt gewoon handig in om de overduidelijke behoefte aan explosies en tietenquote:
Mijn laptop liep al vast bij het bekijken van de trailer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, er worden genoeg "diepzinnige" films gemaakt, hij speelt gewoon handig in om de overduidelijke behoefte aan explosies en tieten.
Je kan altijd nog naar de alto-bios hoor.
Je blijft hopen dat die wolf ze allebei verscheurdquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.
Team Jacob. Echt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft hopen dat die wolf ze allebei verscheurd
*proest*quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.
Zelfs ik heb soms zin in hersenloze spektakelfilms. Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies.Soms heb ik zin in Franstalig existentieel geneuzel aan de keukentafel, soms heb ik zin in ontploffingen in slo-mo en tieten in slo-mo.
Mwhahaha ja!quote:
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaan die wolven onderling met elkaar communiceren, dat was zo tenenkrommend slechtquote:
Ritueel verbranden, die hele shit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaan die wolven onderling met elkaar communiceren, dat was zo tenenkrommend slecht
Als er iemand een slecht schrijver is dan is het King wel.quote:
En zij moeilijk doen enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezen! Dat trouwen was een voorwaarde van Edward anders wilde hij van Bella geen vampier maken, hoor!
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er iemand een slecht schrijver is dan is het King wel.
Ze moeten gewoon geen tekenfilms verfilmenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Ripley het volgende:
oe wel ik jusit vroeger erg van de transformers was
Met alle geweld een vampier willen worden is nu ook niet echt een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezen! Dat trouwen was een voorwaarde van Edward anders wilde hij van Bella geen vampier maken, hoor!
Wijfquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niks tegen simpel vermaak, maar het hoeft niet zo slecht te zijn als een groot deel van de films van Micheal Bay. En Transformers vind ik een voorbeelod van hoe slecht ze kunnen zijn, hoe wel ik jusit vroeger erg van de transformers was
He, het kan niet allemaal over bloedrode rozen gaanquote:
Ben het wel met hem eens hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Kluun .. owja ooit ook 1tje van gelezen. Was echt een wcboek die niet echt leuk wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Lol wut?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen tekenfilms verfilmenZag onlangs weer een voorstukje van Spiderman.. echt ziet er niet uit
Ach, vampiers bestaan nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met alle geweld een vampier willen worden is nu ook niet echt een goed voorbeeld.
En dan dat gemekker over die babyquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, het kan niet allemaal over bloedrode rozen gaan.
The Standquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Haha ja daar ligt het inderdaad aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut?
Ok, vrouwen moeten gewoon geen mening gaan hebben over mannenfilms ok?.
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ik ga toch wel echt naar het allerlaatste deel met m'n vaste Twilightvriendinnetje hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijf.
Ik vond alle 3 de films puur vermaak, knallen en gaan.
Ik ben echt een vent denk ik. Ik vind die Bay-films leuker dan de SATC-films.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Het ene cliché na de andere. En dan toevallig op het eind een onvermoedde kracht bezitten die wel heel goed van pas komt tegen de Volturi
.
Eigenlijk is die Jacob dus gewoon een pedoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
Waarom nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
De oorlog was beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Ja, hoe verzint ze hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
En het liedje is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.
Wait, whud, er zit Shakespeare in Twilight?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe verzint ze het![]()
.
Het verhaal is op zich best leuk, alleen de uitwerking is zo bar slecht en overgoten met een hele hoop Shakespeare.
Ja, alleen het liedje is beter dan dat van Titanic.quote:
En dat is dan toch gewoon puur een mannendingquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookEr zijn films die beide hebben
Ik hoor alleen maar "BOOM!", "KABOOM!" en "KAKABOOMBOOM!", geen liedjequote:
Maar laat het spektakel dan ook gewoon goed zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dan toch gewoon puur een mannending.
Ik hoef totaal geen aandacht voor iets anders bij dit soort films, het MAG wel, maar als het niet zo is, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |