Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.quote:
Ikea!quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.
Leuk ik ben lekker vrijquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook weer aan het werk. Morgen ook drukste dag van het jaar.
Daar heeft dawg al snel last van op het moment dat nieuw vrouwvlees zich meldt hier.quote:
Geniet ervanquote:
Pasen is ook onzin.... Maar om nou vrijwillig je vrije dag er voor op te geven....quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
Ik krijg wel 150% uitbetaald, dus vind het helemaal niet erg. Vind Pasen toch onzin
En daar werd je weer koud..quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
hoewel ik er nooit kom zou ik het wel warm krijgen van de dames in een stripclub ja.
Geconcoleerdquote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar werd je weer koud..![]()
Ik zal je niet langer laten raden; ik werk bij de Mc.
Waren de leuke banen op?quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb toch niets te doen anders. Kan dat geld beter gebruiken dan me een dag kapot vervelen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pasen is ook onzin.... Maar om nou vrijwillig je vrije dag er voor op te geven....
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is juist een erg leuke baan.quote:
oh. daar hebben ze ook friet, dus eigenlijk had ik het wel goed.quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kapot vervelen? Vast wel fokkers die je willen vermakenquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb toch niets te doen anders. Kan dat geld beter gebruiken dan me een dag kapot vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |