Meh, ik vind liever het wiel opnieuw uit in dat gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zitten voordelen aan het batsen met een ex. Bijv dat je al precies weet wat de ander lekker vind
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Maar heeft er ook mee te maken waarom het je ex is denk ik.
Tis niet voor niets je ex natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.
Mag ik het nummer van je ex danquote:
Genoeg sociaal gedaan nu weer Fokkenquote:
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevruchtquote:
Ik heb ook geen paaseieren gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevrucht
Wel eieren bevrucht?quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
Misschien kwam het bij vooral omdat ik pas om 11 uur uit mijn bedje kwam rollen vanmorgen dat ik geen eieren heb gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
Als ze maar minimaal 16quote:
Wel?quote:
Jij hebt wel zin in een bevrucht eitje?quote:
Jammer?quote:
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaarquote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in een bevrucht eitje?
Eigenlijk niet dusquote:
Verstandig. Nog wat ondernomen vandaag?quote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaar
Okequote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaar
[..]
Eigenlijk niet dus
Gewerkt en daarna halfziek op de bank voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Nog wat ondernomen vandaag?
Eerst uitgebreid gebruncht bij vrienden en daarna door naar mijn pa en ma die daar vlak in de buurt wonen. Aldaar gegeten en nu net weer thuis. Nu uitbuiken met een drankje en straks heerlijk slapen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewerkt en daarna halfziek op de bank voetbal zitten kijkenJij?
Nicequote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst uitgebreid gebruncht bij vrienden en daarna door naar mijn pa en ma die daar vlak in de buurt wonen. Aldaar gegeten en nu net weer thuis. Nu uitbuiken met een drankje en straks heerlijk slapen.
Was zeker niet verkeerd alhoewel ik er nu wel klaar mee ben. Vermoeiend dagje zo.quote:
Morgen wel vrij?quote:
Dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank.quote:
En dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |