Juist niet, we hadden elkaar maanden niet gezien, ze kwam langs voor een theater show die ze graag wilde zien. Dus het wat logisch dat ze bij mij kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:51 schreef freshy98 het volgende:
Lijkt haast of je ergens aan vast houd.
Liefde maakt blindquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat voor een verschrikkelijke vrouwen jij date, maar die van mij zijn best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde maakt blind
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde maakt blind
Liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja. Of ging het alleen over batsen?quote:
Over geen van beide kan ik mee praten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Of ging het alleen over batsen?
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over geen van beide kan ik mee praten.
Er zitten voordelen aan het batsen met een ex. Bijv dat je al precies weet wat de ander lekker vindquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.
Meh, ik vind liever het wiel opnieuw uit in dat gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zitten voordelen aan het batsen met een ex. Bijv dat je al precies weet wat de ander lekker vind
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Maar heeft er ook mee te maken waarom het je ex is denk ik.
Tis niet voor niets je ex natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.
Mag ik het nummer van je ex danquote:
Genoeg sociaal gedaan nu weer Fokkenquote:
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevruchtquote:
Ik heb ook geen paaseieren gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevrucht
Wel eieren bevrucht?quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
Misschien kwam het bij vooral omdat ik pas om 11 uur uit mijn bedje kwam rollen vanmorgen dat ik geen eieren heb gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |