Jij begrijpt hetquote:
quote:
Dan heb je geluk dat ze je niet in een kikker heeft veranderdquote:
Niet aan beginnen. Het is niet voor niks je ex geworden. Wat is beïndigd moet je ook gewoon laten rusten.quote:
Voor ieder mens zal het weer anders werken. Een ex is iets wat voor mij tot het verleden hoort. Persoonlijk kijk ik liever naar de toekomst.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:15 schreef freshy98 het volgende:
Dat hoeft niet perse. Bij mij en de ex ging dat prima.
De hele sloot aan details over hoe en waarom laat ik achterwege.
Ik heb net een paar hele fijne dagen gehad met m'n ex. Ze is nu weer weg en d'r is niks vervelends aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Het is niet voor niks je ex geworden. Wat is beïndigd moet je ook gewoon laten rusten.
Daar heb ik er ook een vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:19 schreef freshy98 het volgende:
In mijn geval is het een ex die ik al heel lang ken,en we gaan heel goed met elkaar om.
Sterker nog, dat gaat beter dan een relatie met elkaar hebben.
Ik moet er echt niet aan denkenquote:
Ik kan er niet over denkenquote:
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoorquote:
Ik zie het positief ik heb geen lastige ex horror verhalenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoor
Das dan ook wel weer een puntquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het positief ik heb geen lastige ex horror verhalen
Daaromquote:
Ja, maar ik moet erbij vermelden dat als ik nu terug naar NL zou verhuizen, dan acht ik het vrijwel zeker dat we bij elkaar terug komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:23 schreef freshy98 het volgende:
PeuRac, maar jij hebt nog seks met je ex. Dat heb ik dan niet meer.
Hmm, ik weet niet wat voor een verschrikkelijke vrouwen jij date, maar die van mij zijn best leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoor
Hoezo niet?quote:
Ja, nee, nee. Simpelweg omdat ik niet weet wanneer ik terug ga. En wachten zonder te weten hoelant het duurt is niet te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef freshy98 het volgende:
Ben je ooit van plan terug te gaan dan? En wacht zij op jou, en wacht jij net zo lang tot je terug gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |