MIquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet de typische oostblok-beharing heb
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
I'm going dooooooooooooooooooooooown in a blaaaaaaaaaaaze of gloryyyyyyyyyyyyyyyy!!!
Geen lunch, dus geen dipquote:
Je moet wel eten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen lunch, dus geen dipOh en weekend
Eén van de weinige 'leuke' Bon Jovi nummers.quote:
quote:
Niets, maar dan ook niets van Bon Jovi is leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén van de weinige 'leuke' Bon Jovi nummers.Nou ja, eigenlijk alleen die en 'Wanted Dead Or Alive'. Ik voel me er erg mannelijk door.
Een blessure? Is dat een ander woord voor kutsmoes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]is onderweg, dus dat komt wel goed ben ik bang
En ik moet verplicht even niet trainen, heb iets wat op een blessure lijktEen blessure! En niet eens van iets leuks als seks ofzo
Nuhuh!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een blessure? Is dat een ander woord voor kutsmoes?
Je nachtapotheker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom werd ik gebeld door apotheek Oosterheide uit 016? Wherever that is.
Mwah, ik vind New Jersey gewoon een lekker album hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook niets van Bon Jovi is leuk
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh!Ik heb er al 3 dagen mee doorgetraind, maar nu loop ik een beetje mank
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind New Jersey gewoon een lekker album hoor.
bite me.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind New Jersey gewoon een lekker album hoor.
bite me.
Jaquote:
Iedereen wil een stukje Tukquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach, een keer wat anders dan "Spreek ik met meneer Oekieboekiewoekie?"...
Gewoon lekkere mee-bleer-rockquote:
Echt he, weer een illusie armer.quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYS AAAAAAAND IIIIIIIIIIIIIII'LLL BEEEE THEEEEEEREEE... FOREEEHEEEVEEEER AND A DAAAAAYYYYYYYY!!quote:
Ik moet nu aan die reclame denken van swiffer ofzo, van dat stofnest met die koffer die steeds terugkomt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn stofzuiger straks weer terug heb, de stofnesten vallen me zowat aan hier
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die reclame denken van swiffer ofzo, van dat stofnest met die koffer die steeds terugkomt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, Missb...
Nee, niet die wat nieuwere ballads, gewoon Bad medicine etcquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYS AAAAAAAND IIIIIIIIIIIIIII'LLL BEEEE THEEEEEEREEE... FOREEEHEEEVEEEER AND A DAAAAAYYYYYYYY!!
Dat vond ik vroeger wel een tof nummer maar dat was meer omdat ik die gast in die clip lekker vond.
Nuhuhquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet die wat nieuwere ballads, gewoon Bad medicine etc.
Geen wereldschokkende rock, maar gewoon leuke nummers.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik me een keer kapot heb gelachen toen ik singstar ging spelen, achter de opnamefunctie kwam en You give love a bad name ging zingen. En dan terugluisteren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet die wat nieuwere ballads, gewoon Bad medicine etc.
Geen wereldschokkende rock, maar gewoon leuke nummers.
Je kunt lullen als brugman, it doesn't helpquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Bon Jovi is gewoon mijn guilty pleasure.
Royal Beach concert toen met Pien en Sinceria was ook echt geweldig. 34 graden, strand, bier, bikini's en Bon Jovi, topdag
.
Hilarisch man!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Singstar. Daar kan ik denk ik maar beter nooit aan beginnen
Gelukkig heb ik geen bevestiging van anderen nodigquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt lullen als brugman, it doesn't help
Een karaoke avond na 2 kannen cocktail hebben me wijzer gemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hilarisch man!
Maar rockband is veel leuker om te spelen, als ik dan Child in Time aan het spelen ben voel ik me haast een echte gitaarheld soms.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen bevestiging van anderen nodig.
Gelukkig maar danquote:
Ach ja, ik mag ms ook niks zeggen met mijn voorliefde voor Jolenequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan.
Hey iedereen heeft zijn "foute" artiesten die toch stiekem leuk zijn, dit is gewoon jeugdsentiment.
En het was mijn eerste concert, 14 hele jaren oud was ik, stiekem met 2 oudere meiden uit 2 klassen hoger meegegaan naar Ahoy.
Eeeehmmmm nee, "misschien" nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, ik mag ms ook niks zeggen met mijn voorliefde voor Jolene
quote:
Het is ook een tic om er alle covers van te moeten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja het is wel zo, ik ben dan ook gek op Right Said Fred.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
HW heeft de kastanjes al uit het vuur gehaald, dus nu durf ik ook wel uit de wansmaakkast te komen:
Als klein tukkertje leende ik wel eens wat NKOTB cd's van m'n zus.
Yeah, I said it!Sue me!
Welke dan????quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog 1 ergere "guilty pleasure" ik snap er ook niets van, totaal mijn genre niet, mijn smaak niet, maar om een meisje van lang geleden is dat een "bijzondere" CD...
Feelings suck.
Vrouwenpostquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog 1 ergere "guilty pleasure" ik snap er ook niets van, totaal mijn genre niet, mijn smaak niet, maar om een meisje van lang geleden is dat een "bijzondere" CD...
Feelings suck.
Sta je daar als 11-jarig ventje op je slaapkamer: oooooh oooooh oooooh oooooh oh... HANGIN' TOUGH!quote:
Wilson Philipsquote:
Ik luisterde het ook hoor. Maar goed, ik was een pre-pubermeisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sta je daar als 11-jarig ventje op je slaapkamer: oooooh oooooh oooooh oooooh oh... HANGIN' TOUGH!
Whehehe die dochters van the mama's and the papa's?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wilson Philips![]()
![]()
.
* HeatWave ontkent hierna alles.
het is echt van die harmonieuze zeikmuziekquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehehe die dochters van the mama's and the papa's?
Ik heb ooit nog het eerste album van Britney Spears gekochtquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
HW heeft de kastanjes al uit het vuur gehaald, dus nu durf ik ook wel uit de wansmaakkast te komen:
Als klein tukkertje leende ik wel eens wat NKOTB cd's van m'n zus.
Yeah, I said it!Sue me!
vrouwenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef missbehavin het volgende:
Wow, ik begin gewoon armspieren te krijgen!* missbehavin geilt een beetje op zichzelf nu
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen.
iPadmeisje was ook helemaal trots, moest ook voelen hoe straks ze was etc.
Nee, niet "daar".
flauw dat het niet 'daar' wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen.
iPadmeisje was ook helemaal trots, moest ook voelen hoe straks ze was etc.
Nee, niet "daar".
vertel mij watquote:
Restecpe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog het eerste album van Britney Spears gekocht
Babs!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Zo, voor het eerst bij deze klant inloggen. Het is kats rustig, dus het kan wel even
Hallo menschen
quote:
Dat lijkt rechtstreeks in de tetten van Dolly te verdwijnen ja...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef missbehavin het volgende:
Ook zo heerlijk hoe enig feminisme bij Jolene geheel verdwijnt
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat lijkt rechtstreeks in de tetten van Dolly te verdwijnen ja...
Scream for me babyquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Niet dat het me tegenhoudt mee te zingen hoor.
quote:
Jij bent je eigen stilte-coupe iddquote:
Kalm en sereen, that's mequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent je eigen stilte-coupe idd.
Totaal onopvallende chick iddquote:
Jullie toch?quote:
Ja! Was leukquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kwartje 20ct erin, lult voor een gulden euro.
Meesa know nothing!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Behalve HW dan, maar die weet niet waar hij het over heeft.
Daaromquote:
Ieuw nee!quote:
Lock 'n load, kill it, kill it hard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahaha!quote:
Gadverdamme, jij neukt zeker een vega?quote:
ieuw dat klinkt vies!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed idee, een rookworst doormidden snijden en dan stukjes appel erbij bakken
Kost zoiets?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Ripley het volgende:
Yeay! eindelijk een goed bod op mijn huis binnenzou maar zo kunnen dat de verkoop volgende week geregeld wordt
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetjequote:
OK ok, dealquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetje
Was de vraag niet meer wat jij er voor krijgt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetje
Op het moment ligt m'n schip voor anker net buiten de rode zee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij neukt zeker een vega?
Dat is toch dezelfde vraag? Ik en mijn buurman natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was de vraag niet meer wat jij er voor krijgt?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom altijd Paradise City, November Rain of Sweet Child O' Mine auf radio?Doe eens Rocket Queen, Nighttrain of Anything Goes of zo...
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand johquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde vraag? Ik en mijn buurman natuurlijk
Een pand in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand joh
3 verdiepingen op de Albert Cuyp. Is een prima investering want als je die renovaties uitvoert kun je er uiteindelijk een stuk meer voor krijgen. Maar wij hebben het geld en de tijd niet voor die renovaties. Dus ben blij als ik er voor een goede prijs vanaf ben, van de kopzorgen en van het betalen voor een huis waar ik niet meer woonquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand joh
het is echt jammer dat is dat niet redquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 verdiepingen op de Albert Cuyp. Is een prima investering want als je die renovaties uitvoert kun je er uiteindelijk een stuk meer voor krijgen. Maar wij hebben het geld en de tijd niet voor die renovaties. Dus ben blij als ik er voor een goede prijs vanaf ben, van de kopzorgen en van het betalen voor een huis waar ik niet meer woonZeker in deze lastige tijd zeg maar
Ja, dat is ook echt jammer! zou een hoop geld opleveren. Maar het kan wel eens een Ton gaan kosten en het huis is al behoorlijk duur voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt jammer dat is dat niet red.
Ligt eraan wat je ervoor terug krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo brengt, vind IK het veel te veel
Midden in Amsterdam zelfsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een woning in Amsterdam...
In Amsterdam!
Ik houd van Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam!
Alleen daarom is het dat bedrag al waard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam!
Dat maakt het een heel klein beetje beter. Maar dan nog moet ik dat bedrag toe krijgen voor ik wil verhuizen naar Amsterdamquote:
Als dat wel zo was zou dat heel vervelend zijnquote:
Ik ook, om op bezoek te gaan, hoogstens een paar nachten slapen daar en dan snel terug naar het goede deel van Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, om op bezoek te gaan, hoogstens een paar nachten slapen daar en dan snel terug naar het goede deel van Nederland.
Nee man, ik moet nog 1 uur en 45 min.quote:
Leuk voor je!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Morgen weekend
Voor overdag nog niks gepland, rond etenstijd komt een oude vriendin van mrs stbabylon langs. Daarna gaat zij hangen met de dames van de rollerderby en 's avonds ga ik naar de feestkroeg
Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk ook dat ik hem om 16:00 aan trap. Het is best, we zitten hier maar met z'n 4en.
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.
Staat roodgloeiend vandaag, not, dus denk dat ik 'm ook eerder peer.
Ik heb hier geen mobiel van de zaak en daarnaast hebben we ook een receptie, die kan het ook opvangen eventueel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?
Arme, arme jongen. Ik ga de zon inquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog anderhalf uur. Het gaat aanvoelen als vier jaar Auschwitz...
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef CherryLips het volgende:
O en ik heb weer door Utrecht gereden en ik ben nog heelIk word echt superlui van die auto.
Wat is iedereen weer lief voor me vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.
Awwww...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat is iedereen weer lief voor me vandaag
Hoezo goede vrijdag, kutvrijdag.
Heb ik het nou gedaan?quote:
IJs!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ja
Ga zo ijsje eten om mezelf op te beuren.
quote:
quote:
True. Na werk even lekker terrasje pakkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar jij zit op Malta... Dat verzacht het leed
wtf? fuzzyquote:
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:25 schreef freshy98 het volgende:
Voordeel van single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik :-) *gaap*
Voor freshy98: Voordeel van niet-single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik en eerst nog lekker ga neuken voor ik een dutje ga doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef freshy98 het volgende:
Voor Barbusse: Voordeel van single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik :-) *gaap*
Wakker-worden seksquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor freshy98: Voordeel van niet-single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik en eerst nog lekker ga neuken voor ik een dutje ga doen.
when you hear the sound of thunder,quote:
En nu?quote:
Volgens mij slaat de hele film nergens op, maar dat maakt het niet minder grappigquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij slaat de hele film nergens op, maar dat maakt het niet minder grappig
Daarvoor hoef je niet perse een relatie te hebbenquote:
Zorgen dat je een of meerdere FwB's hebt. Of goed contact houden met je ex-en.quote:
Egoistisch zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef freshy98 het volgende:
Met één ex was dat zo, maar zo moest zo nodig trouwen, en d'r vent laat het niet toe.
Zulke dingen komen vanzelf, niet proberen te forceren en als je er wat aan wilt veranderen, dan eens kijken naar een manier om makkelijker op vrouwen af te stappen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef freshy98 het volgende:
32 jaar. Om dat ik niet zo maar even op niemand af stap.
Niet bepaald zeker van mij zelf. Dat soort gedoe.
Heb dat al lang geaccepteerd.
Sex met m´n ex? When Hell freezes overquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je een of meerdere FwB's hebt. Of goed contact houden met je ex-en.
Ja, bij jou is dat een ander verhaal, dat weten wequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sex met m´n ex? When Hell freezes over
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef freshy98 het volgende:
Aparte is wel dat als ik een vrouw tegen kom waar in ik geïnteresseerd ben, het zelden een westerse vrouw is. Westers als in Randstad. Dat directe en bitcherige gedoe hoeft niet voor mij.
Ik kom van oorsprong uit Enschede/Hengelo en woon sinds ruim 10 jaar in Den Haag (en wat omgeving in de eerste paar jaar).
Goed omgaan met exen is niet mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, bij jou is dat een ander verhaal, dat weten weIk daarentegen kan prima met de meeste van me ex-en.
Het maakt niet uit waar je woont er zijn altijd wel leuke vrouwenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.
Mediterraansquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.
Agreequote:
Ierse vrouwen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je woont er zijn altijd wel leuke vrouwen
Neh, die zien er zo snel oud uit. Nordic/central Europequote:
Voorbeeldenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierse vrouwen?En Afrikaans/Asiatisch hoeft voor mij ook niet perse. Er moeten wel voldoende leuke vrouwen zijn.
Wat voor een voorbeelden? Van hoe lelijk Ierse vrouwen zijn?quote:
Nee hoor ik denk dat er zelfs een paar leuk zal vindenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een voorbeelden? Van hoe lelijk Ierse vrouwen zijn?Kom eens een weekendje hier en ga uit. Dan ben je heel snel genezen denk ik.
I´d hit that. Hardquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierse vrouwen?En Afrikaans/Asiatisch hoeft voor mij ook niet perse. Er moeten wel voldoende leuke vrouwen zijn.
[..]
Ik ken hier ook een Russische dame, oioioiquote:Neh, die zien er zo snel oud uit. Nordic/central Europe
Al een tijdje met een Nederlandse Russin aan het scharrelen
Ga je gang, leuke Ierse vrouwen zijn zeldzaam. De meesten veranderen in goedkoop uitziende sletten na werk tijd, of ze lopen er bij als Ma Flodderquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat er zelfs een paar leuk zal vinden
Lijkt wel wat op Micheal Jacksonquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I´d hit that. Hard![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ken hier ook een Russische dame, oioioi
Wat vind jij mooi dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je gang, leuke Ierse vrouwen zijn zeldzaam. De meesten veranderen in goedkoop uitziende sletten na werk tijd, of ze lopen er bij als Ma Flodder
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
Goed omgaan met exen is niet mijn sterkste kant
Dat is moeilijk te omschrijven, ik heb niet 1 bepaald beeld. Maar langer, slank, goed gekleed, lange (donkere) haren, zijn toch wel zaken die ik leuk vind.quote:
In that case I´d hit Michael jackson. Hard.quote:
En sex met je ex?quote:
Jij begrijpt hetquote:
quote:
Dan heb je geluk dat ze je niet in een kikker heeft veranderdquote:
Niet aan beginnen. Het is niet voor niks je ex geworden. Wat is beïndigd moet je ook gewoon laten rusten.quote:
Voor ieder mens zal het weer anders werken. Een ex is iets wat voor mij tot het verleden hoort. Persoonlijk kijk ik liever naar de toekomst.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:15 schreef freshy98 het volgende:
Dat hoeft niet perse. Bij mij en de ex ging dat prima.
De hele sloot aan details over hoe en waarom laat ik achterwege.
Ik heb net een paar hele fijne dagen gehad met m'n ex. Ze is nu weer weg en d'r is niks vervelends aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Het is niet voor niks je ex geworden. Wat is beïndigd moet je ook gewoon laten rusten.
Daar heb ik er ook een vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:19 schreef freshy98 het volgende:
In mijn geval is het een ex die ik al heel lang ken,en we gaan heel goed met elkaar om.
Sterker nog, dat gaat beter dan een relatie met elkaar hebben.
Ik moet er echt niet aan denkenquote:
Ik kan er niet over denkenquote:
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoorquote:
Ik zie het positief ik heb geen lastige ex horror verhalenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoor
Das dan ook wel weer een puntquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het positief ik heb geen lastige ex horror verhalen
Daaromquote:
Ja, maar ik moet erbij vermelden dat als ik nu terug naar NL zou verhuizen, dan acht ik het vrijwel zeker dat we bij elkaar terug komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:23 schreef freshy98 het volgende:
PeuRac, maar jij hebt nog seks met je ex. Dat heb ik dan niet meer.
Hmm, ik weet niet wat voor een verschrikkelijke vrouwen jij date, maar die van mij zijn best leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer hoor
Hoezo niet?quote:
Ja, nee, nee. Simpelweg omdat ik niet weet wanneer ik terug ga. En wachten zonder te weten hoelant het duurt is niet te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef freshy98 het volgende:
Ben je ooit van plan terug te gaan dan? En wacht zij op jou, en wacht jij net zo lang tot je terug gaat?
Juist niet, we hadden elkaar maanden niet gezien, ze kwam langs voor een theater show die ze graag wilde zien. Dus het wat logisch dat ze bij mij kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:51 schreef freshy98 het volgende:
Lijkt haast of je ergens aan vast houd.
Liefde maakt blindquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat voor een verschrikkelijke vrouwen jij date, maar die van mij zijn best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde maakt blind
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde maakt blind
Liefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja. Of ging het alleen over batsen?quote:
Over geen van beide kan ik mee praten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Of ging het alleen over batsen?
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over geen van beide kan ik mee praten.
Er zitten voordelen aan het batsen met een ex. Bijv dat je al precies weet wat de ander lekker vindquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor alleen batsen heb ik gelukkig nog nooit terug hoeven vallen op een ex.
Meh, ik vind liever het wiel opnieuw uit in dat gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zitten voordelen aan het batsen met een ex. Bijv dat je al precies weet wat de ander lekker vind
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Maar heeft er ook mee te maken waarom het je ex is denk ik.
Tis niet voor niets je ex natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Met geen enkele ex ben ik op een vervelende manier uit elkaar gegaan ofzo. Desalniettemin ex = ex. Zat andere vrouwen op de wereld, dan moet je niet gaan rondklooien met degene bij wie je de keuze hebt gemaakt de relatie af te breken.
Mag ik het nummer van je ex danquote:
Genoeg sociaal gedaan nu weer Fokkenquote:
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevruchtquote:
Ik heb ook geen paaseieren gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geen paaseieren gevonden en voor de rest van de wereld ook geen eieren bevrucht
Wel eieren bevrucht?quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
Misschien kwam het bij vooral omdat ik pas om 11 uur uit mijn bedje kwam rollen vanmorgen dat ik geen eieren heb gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen paaseieren gevonden
Als ze maar minimaal 16quote:
Wel?quote:
Jij hebt wel zin in een bevrucht eitje?quote:
Jammer?quote:
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaarquote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in een bevrucht eitje?
Eigenlijk niet dusquote:
Verstandig. Nog wat ondernomen vandaag?quote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaar
Okequote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo helaas is het eigenlijk niet inderdaad. Ik wacht nog wel een paar jaar
[..]
Eigenlijk niet dus
Gewerkt en daarna halfziek op de bank voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Nog wat ondernomen vandaag?
Eerst uitgebreid gebruncht bij vrienden en daarna door naar mijn pa en ma die daar vlak in de buurt wonen. Aldaar gegeten en nu net weer thuis. Nu uitbuiken met een drankje en straks heerlijk slapen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewerkt en daarna halfziek op de bank voetbal zitten kijkenJij?
Nicequote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst uitgebreid gebruncht bij vrienden en daarna door naar mijn pa en ma die daar vlak in de buurt wonen. Aldaar gegeten en nu net weer thuis. Nu uitbuiken met een drankje en straks heerlijk slapen.
Was zeker niet verkeerd alhoewel ik er nu wel klaar mee ben. Vermoeiend dagje zo.quote:
Morgen wel vrij?quote:
Dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank.quote:
En dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |