Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk ook dat ik hem om 16:00 aan trap. Het is best, we zitten hier maar met z'n 4en.
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.
Staat roodgloeiend vandaag, not, dus denk dat ik 'm ook eerder peer.
Ik heb hier geen mobiel van de zaak en daarnaast hebben we ook een receptie, die kan het ook opvangen eventueel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?
Arme, arme jongen. Ik ga de zon inquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog anderhalf uur. Het gaat aanvoelen als vier jaar Auschwitz...
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef CherryLips het volgende:
O en ik heb weer door Utrecht gereden en ik ben nog heelIk word echt superlui van die auto.
Wat is iedereen weer lief voor me vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.
Awwww...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat is iedereen weer lief voor me vandaag
Hoezo goede vrijdag, kutvrijdag.
Heb ik het nou gedaan?quote:
IJs!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ja
Ga zo ijsje eten om mezelf op te beuren.
quote:
quote:
True. Na werk even lekker terrasje pakkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar jij zit op Malta... Dat verzacht het leed
wtf? fuzzyquote:
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:25 schreef freshy98 het volgende:
Voordeel van single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik :-) *gaap*
Voor freshy98: Voordeel van niet-single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik en eerst nog lekker ga neuken voor ik een dutje ga doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:27 schreef freshy98 het volgende:
Voor Barbusse: Voordeel van single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik :-) *gaap*
Wakker-worden seksquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor freshy98: Voordeel van niet-single zijn, en niet hoeven te werken op zaterdagen, is dat ik gewoon mijn bed weer induik en eerst nog lekker ga neuken voor ik een dutje ga doen.
when you hear the sound of thunder,quote:
En nu?quote:
Volgens mij slaat de hele film nergens op, maar dat maakt het niet minder grappigquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij slaat de hele film nergens op, maar dat maakt het niet minder grappig
Daarvoor hoef je niet perse een relatie te hebbenquote:
Zorgen dat je een of meerdere FwB's hebt. Of goed contact houden met je ex-en.quote:
Egoistisch zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef freshy98 het volgende:
Met één ex was dat zo, maar zo moest zo nodig trouwen, en d'r vent laat het niet toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |