Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk ook dat ik hem om 16:00 aan trap. Het is best, we zitten hier maar met z'n 4en.
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de telefoon moet hier nog beantwoord worden.
Staat roodgloeiend vandaag, not, dus denk dat ik 'm ook eerder peer.
Ik heb hier geen mobiel van de zaak en daarnaast hebben we ook een receptie, die kan het ook opvangen eventueel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doorschakelen naar je mobiel niet mogelijk?
Arme, arme jongen. Ik ga de zon inquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog anderhalf uur. Het gaat aanvoelen als vier jaar Auschwitz...
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef CherryLips het volgende:
O en ik heb weer door Utrecht gereden en ik ben nog heelIk word echt superlui van die auto.
Wat is iedereen weer lief voor me vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word? Volgens mij helpt die auto jou vooral in het nog effectiever bedrijven van je superluiheid.
Awwww...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat is iedereen weer lief voor me vandaag
Hoezo goede vrijdag, kutvrijdag.
Heb ik het nou gedaan?quote:
IJs!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ja
Ga zo ijsje eten om mezelf op te beuren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |