Zulke dingen komen vanzelf, niet proberen te forceren en als je er wat aan wilt veranderen, dan eens kijken naar een manier om makkelijker op vrouwen af te stappen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef freshy98 het volgende:
32 jaar. Om dat ik niet zo maar even op niemand af stap.
Niet bepaald zeker van mij zelf. Dat soort gedoe.
Heb dat al lang geaccepteerd.
Sex met m´n ex? When Hell freezes overquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je een of meerdere FwB's hebt. Of goed contact houden met je ex-en.
Ja, bij jou is dat een ander verhaal, dat weten wequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sex met m´n ex? When Hell freezes over
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef freshy98 het volgende:
Aparte is wel dat als ik een vrouw tegen kom waar in ik geïnteresseerd ben, het zelden een westerse vrouw is. Westers als in Randstad. Dat directe en bitcherige gedoe hoeft niet voor mij.
Ik kom van oorsprong uit Enschede/Hengelo en woon sinds ruim 10 jaar in Den Haag (en wat omgeving in de eerste paar jaar).
Goed omgaan met exen is niet mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, bij jou is dat een ander verhaal, dat weten weIk daarentegen kan prima met de meeste van me ex-en.
Het maakt niet uit waar je woont er zijn altijd wel leuke vrouwenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.
Mediterraansquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, maar de vrouwen waar ik op val zijn vaak of toch Nederlands, of oost-europees.
Agreequote:
Ierse vrouwen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je woont er zijn altijd wel leuke vrouwen
Neh, die zien er zo snel oud uit. Nordic/central Europequote:
Voorbeeldenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierse vrouwen?En Afrikaans/Asiatisch hoeft voor mij ook niet perse. Er moeten wel voldoende leuke vrouwen zijn.
Wat voor een voorbeelden? Van hoe lelijk Ierse vrouwen zijn?quote:
Nee hoor ik denk dat er zelfs een paar leuk zal vindenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een voorbeelden? Van hoe lelijk Ierse vrouwen zijn?Kom eens een weekendje hier en ga uit. Dan ben je heel snel genezen denk ik.
I´d hit that. Hardquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierse vrouwen?En Afrikaans/Asiatisch hoeft voor mij ook niet perse. Er moeten wel voldoende leuke vrouwen zijn.
[..]
Ik ken hier ook een Russische dame, oioioiquote:Neh, die zien er zo snel oud uit. Nordic/central Europe
Al een tijdje met een Nederlandse Russin aan het scharrelen
Ga je gang, leuke Ierse vrouwen zijn zeldzaam. De meesten veranderen in goedkoop uitziende sletten na werk tijd, of ze lopen er bij als Ma Flodderquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat er zelfs een paar leuk zal vinden
Lijkt wel wat op Micheal Jacksonquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I´d hit that. Hard![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ken hier ook een Russische dame, oioioi
Wat vind jij mooi dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je gang, leuke Ierse vrouwen zijn zeldzaam. De meesten veranderen in goedkoop uitziende sletten na werk tijd, of ze lopen er bij als Ma Flodder
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
Goed omgaan met exen is niet mijn sterkste kant
Dat is moeilijk te omschrijven, ik heb niet 1 bepaald beeld. Maar langer, slank, goed gekleed, lange (donkere) haren, zijn toch wel zaken die ik leuk vind.quote:
In that case I´d hit Michael jackson. Hard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |