Ja! Was leukquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kwartje 20ct erin, lult voor een gulden euro.
Meesa know nothing!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Behalve HW dan, maar die weet niet waar hij het over heeft.
Daaromquote:
Ieuw nee!quote:
Lock 'n load, kill it, kill it hard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahaha!quote:
Gadverdamme, jij neukt zeker een vega?quote:
ieuw dat klinkt vies!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed idee, een rookworst doormidden snijden en dan stukjes appel erbij bakken
Kost zoiets?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Ripley het volgende:
Yeay! eindelijk een goed bod op mijn huis binnenzou maar zo kunnen dat de verkoop volgende week geregeld wordt
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetjequote:
OK ok, dealquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetje
Was de vraag niet meer wat jij er voor krijgt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de fundering gedaan moet worden en alles gerenoveerd moet worden 4 ton en een beetje
Op het moment ligt m'n schip voor anker net buiten de rode zee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij neukt zeker een vega?
Dat is toch dezelfde vraag? Ik en mijn buurman natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was de vraag niet meer wat jij er voor krijgt?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom altijd Paradise City, November Rain of Sweet Child O' Mine auf radio?Doe eens Rocket Queen, Nighttrain of Anything Goes of zo...
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand johquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde vraag? Ik en mijn buurman natuurlijk
Een pand in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand joh
3 verdiepingen op de Albert Cuyp. Is een prima investering want als je die renovaties uitvoert kun je er uiteindelijk een stuk meer voor krijgen. Maar wij hebben het geld en de tijd niet voor die renovaties. Dus ben blij als ik er voor een goede prijs vanaf ben, van de kopzorgen en van het betalen voor een huis waar ik niet meer woonquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo, dus ondanks dat er van alles moet worden gefixed, alsnog 4,5 ton?? Wat is dat voor pand joh
het is echt jammer dat is dat niet redquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 verdiepingen op de Albert Cuyp. Is een prima investering want als je die renovaties uitvoert kun je er uiteindelijk een stuk meer voor krijgen. Maar wij hebben het geld en de tijd niet voor die renovaties. Dus ben blij als ik er voor een goede prijs vanaf ben, van de kopzorgen en van het betalen voor een huis waar ik niet meer woonZeker in deze lastige tijd zeg maar
Ja, dat is ook echt jammer! zou een hoop geld opleveren. Maar het kan wel eens een Ton gaan kosten en het huis is al behoorlijk duur voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt jammer dat is dat niet red.
Ligt eraan wat je ervoor terug krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo brengt, vind IK het veel te veel
Midden in Amsterdam zelfsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een woning in Amsterdam...
In Amsterdam!
Ik houd van Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam!
Alleen daarom is het dat bedrag al waard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam!
Dat maakt het een heel klein beetje beter. Maar dan nog moet ik dat bedrag toe krijgen voor ik wil verhuizen naar Amsterdamquote:
Als dat wel zo was zou dat heel vervelend zijnquote:
Ik ook, om op bezoek te gaan, hoogstens een paar nachten slapen daar en dan snel terug naar het goede deel van Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, om op bezoek te gaan, hoogstens een paar nachten slapen daar en dan snel terug naar het goede deel van Nederland.
Nee man, ik moet nog 1 uur en 45 min.quote:
Leuk voor je!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Morgen weekend
Voor overdag nog niks gepland, rond etenstijd komt een oude vriendin van mrs stbabylon langs. Daarna gaat zij hangen met de dames van de rollerderby en 's avonds ga ik naar de feestkroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |